איך נקראת ה EOS 30 בארה"ב?

ARGON

New member
האם יש הבדל ב-eye control ...?../images/Emo15.gif

בין המשתמשים בעיין ימין לבין המשתמשים בעיין שמאל? קראתי חוות דעת של משתמש אחד שאמר שכמה שניסה לכייל עם עיין שמאל,לא הצליח. האם זאת טעות של משתמש אחד או שייש משהו בדבריו?(אני ימני אבל משתמש בעיין שמאל).
 

ARGON

New member
ועוד שאלה../images/Emo5.gif האם יש הבדל באיכות../images/Emo15.gif

העדשות בין העדשות של "ניקון" ל"קנון" (אני מתאר לעצמי שלכל חברה יש עדשות מקבילות פחות או יותר כמו מצלמות ברמה מקבילה). ...האם ניתן לאמר בגדול על עדשות של חברה מסויימת שהן טובות יותר? או שכל חברה מתמחה בסוג מסויים של עדשות? ..איך משתלב כאן עניין העדשות החליפיות (סיגמה,טמרון,ויויטר וכו´?)
 

Jazzphoto

New member
תשובות נוספות

לכל חברה יש דרגות שונות של איכות עדשות,המתבטאות באיכות אופטית,איכות מבנה וכמובן - המחיר. הטובות ביותר עולות הכי הרבה. לביצועי עדשות שונות לשם התרשמות ראה באתר פוטוזון,טבלת ביצועי עדשות. מופיע שם מבחר עצום של עדשות של יצרנים שונים. עדשות חליפיות:רק במקרה וממש אין לך ברירה ואין לך כסף. מי שניסה ויכול היה להחליף:חזר מיד ורכש את המקוריות של היצרן:קנון או ניקון. אלא אם כן אתה מתכוון למקצועיות שבהן,אלו עם צמצם 2.8 ומעלה. הן גם איכותיות -אבל יקרות. סה"כ אתה צריך מצלמה שתאפשר שליטות לפי רצונך,שיהיה לך קל ופשוט לתפעל אותה ועדשה טובה. עם כל אחד מהדגמים שציינת עדשת זום 28-105 נחשבת טובה מאוד ולא בהכרח יקרה (יחסית למבחר).או כמה עדשות קבועות מוקד (הכי מומלץ מבחינה אופטית).
 

k_dov1

New member
ARGON היקר

אני חושב שאתה כ"כ מבולבל! אם 2 העינים שלך רואות 6:6 זה עניין של תרגול. בד"כ מצלמים בעין ימין (פרט למקרים בודדים) עניין הכיול זה עניין של תרגול וכיול, ישנם הוראות. המון משתמשים לא מנצלים פונקציה זאת בכלל. (באופן אישי אני לא משתמש בזה) ישנם כאלה שכן. אני מציע לך להחליט באופן כללי מה אתה מעדיף ניקון או קאנון. אם בחרת ניקון - קנה F-80 ותהנה לטוב ולרע. אם בחרת קאנון - קנה EOS30 ותהנה לטוב ולרע. זהו! לכל מצלמה יש יתרונות וחסרונות - פשוט תלמד לחיות איתם! מה שנשאר לך, זה ללכת לחנות לאחוז בשני הנ"ל ולראות מה נראה לך נעים ביד. החסרונות והיתרונות של 2 המצלמות לא ישפיעו על איכות הצילום שלך! 2 המוצרים האלה טובים מאוד, מה שיותר חשוב זה מי שעומד מאחורי הכפתור ולא איכות הכפתור... תבחר עדשות טובות ולא מצ´וקמקות וקדימה נראה כבר תמונות. זה לא משכנתא. קיבלת כאן מכולם הכוונה. תאמין לי שלא תיפול אם תקנה אחת מהנ"ל - קדימה רוצים לראות כבר תמונות!!! צ´או, מחכים לך בחנות.
 

ARGON

New member
לאט, לאט,זה יבוא !../images/Emo13.gif../images/Emo15.gif../images/Emo8.gif../images/Emo63.gif

אני אולי נשמע מבולבל אבל לא. נכון,חסר לי ידע ונסיון אבל אני אוסף פרט לפרט בעזרתכם האדיבה קורא תגובות וחוות דעת באתרים שונים ברשת וחוזר לשאול. אני מקווה שעוד יש לכם כח לשאלות שלי,אני בכל אופן לומד הרבה מהתשובות. עניין של קצת זמן וזה יבוא מבטיח........!
 

ARGON

New member
אולי בכל זאת תשובה לעניין העדשות?../images/Emo15.gif

 

k_dov1

New member
עדשות

עדשות של היצרניות המקוריות (יעני: ניקור, קאנון,מינולטה) תמיד יותר איכותיות מכל הבחינות מהתחליפיות של היצרניות: טמרון,סיגמא,טוקינה,ויויטר והשם יודע מה עוד... ליצרניות התחליפים מספר עדשות ברמה נאותה, השאלה כמה אתה מוכן לשקול איכות מול מחיר. יש אנשים שכלל לא רואים את ההבדל, ולכן חבל על הכסף לקנות מקורי. מי שמחפש איכות, צריך לשלם יותר. ליצרניות המקוריות יש גם עדשות גרועות, הם הוזילו את החומרים ותהליכי היצור כדי לאפשר תחרות ועדשות זולות. גם אלה עדיין סבירות למתחיל שעדיין לא מגובש. 17-35 28-70 70-200 100-400 תחומים מקצועיים לכל היצרנים. 24-85 20-35 28-135 28-105 24-120 75-300 תחומי ביניים לכל היצרנים. 28-90 28-80 28-200 28-300 תחומים תמצא את השם לבד.. האיכות באה לידי ביטוי: בחדות, אור טבעי, תמסורת העברה, איכות בניה מהירות פוקוס. החשכה בפינות, עיוותים בפינות. עכשיו יש לך בעוד משהו לשבור את הראש...
 

ARGON

New member
תודה דב.דווקא עשית לי סדר ../images/Emo15.gif../images/Emo13.gif

לגבי מס´ דברים בהם לא הייתי בטוח בנושא זה.
 

einat-z

New member
כיול בעין שמאל

גם אני מצלמת בעין שמאל. אין שום בעייה בכיול. אבל יש לי דגם ישן יותר - EOS 50e וגם אני בקושי משתמשת ב eye control שמעת פעם מישהו מחזיק קאנון או ניקון ואומר שהוא
מרוצה?
 

komandatore

New member
EYE CONTROL

בקנון 30 מותקנת המערכת המתקדמת ביותר(עד היום)של קנון למיקוד בעזרת העין לפי מה שאני קראתי המערכת פועלת בהצלחה עבור כ 95% מהמשתמשים ניתן לשמור קליברציה עבור 5 משתמשים כאשר לגבי כל צלם ניתן לבצע קליברציה מספר פעמים ובתנאים שונים (בבית בחוץ וכדומה)והדיוק עולה ע"י צבירת תאומי קליברציה. יש קשיים למרכיבי עדשות קשות משקפיים ביפוקליות ועדשות מראה
 
למעלה