איך נקלטים בקיבוץ

איך נקלטים בקיבוץ../images/Emo35.gif ../images/Emo53.gif

שלום לכולם אני גבר בן 25, כל חיי הייתי באיזור ת"א, והגעתי למסקנה שזה לא אני! נמאס לי מהרעש והבלאגן של העיר הגדולה, ונמאס לי מהמירוץ אחרי הכסף. אני מאד רוצה לעבור לקיבוץ כלשהו באיזור הצפון או השרון. אשמח מאד לקבל מידע ועצות איך ניתן לבצע זאת. תודה מראש לכל העונים!
 
להיקלט בקיבוץ...

כיום אתה ברוב הקיבוצים (אני לא אומרת כולם כי אני לא מכירה את כולם) אתה יכול להיקלט רק כשכיר... תבין, רוב הקיבוצים היום עוברים תהליכים של שינוי, חברי הקיבוץ לא מעוניינים לקלוט עוד אנשים לתוך החברה שלהם מכמה סיבות (ורובן כספיות). אתה יכול לשכור דירה באחד הקיבוצים ולעבוד בקיבוץ בתור במבמ"ח (אצלי בקיבוץ יש המון). או שאתה יכול פשוט לשכור דירה בקיבוץ ולעבוד מחוץ לקיבוץ (איפה שרק תרצה). אמממ...אם תשאל יותר שאלות מכוונות יהיה לי יותר קל לענות לך...
 

moranka

New member
יונתי

אם הייתי יודעת איך, הייתי נותנת לו קישור למה שכתבתי לזוג הזה בזמנו ודנה ומורן העלו את זה לשאללות נפוצות... חוץ מזה יש חומר גם באתר הקיבוצים, על קיבוצים קולטים (שזה בעיקר הקיבוצים הצעירים יותר)
 
מידע נוסף על עצמי..

תודה רבה על התגובה.. אני מעוניין לעבוד בתוך הקיבוץ, ברפת בלול, בשדה ובדברים דומים..מאסתי בכל המירוץ אחרי הכסף. האם יש קיבוצים שיספקו לי את הצרכים הבסיסיים (אוכל, לינה וכד') תמורת עבודות בקיבוץ??
 
לא...הם יספקו לך שכר

אתה תוכל לעבוד באחד מענפי הקיבוץ ולשכור דירה כמו בעיר המון צעירים עושים את זה... האם יש לך רישיון לטרקטור?
 
תוכל להפנות אותי

לקיבוצים מתאימים לדעתך בבקשה? אין לי רישיון לטרקטור..יש לי לאופנוע למרות שזה נראה לי לא רלוונטי
 

moranka

New member
תשמע

אני לא בדיוק יודעת באיזה קיבוצים מדובר אבל יש לך רשימה של קיבוצים קולטים באתר הקיבוצים
 
למעלה