איך נפלתי ברשת בסופו של דבר??!!

לימי 1

New member
איך נפלתי ברשת בסופו של דבר??!!

תמיד אמרתי שאני בחיים לא יעשה כזה דבר, ותמיד שנאתי לראות דברים כאלה. והנה אני בעצמי עכשיו כזאת. למה לעזעזאל מכל היצורים בעולם הייתי חייבת לפול ברשת של בן אדם נשוי??!! כאילו אני פשוט לא מחזיקה את עצמי... אני אומרת כל יום דיי וכל פעם שהטלפון מצלצל או שהודעה נשלחת או שהעין רואה, הלב שלי קופץ לשמים זה משהו מדהים פשוט אף פעם לא היה לי ככה, אני כבר נבהלת מעצמי... והרי זה מיותר להודות שמקשר כזה לא יצא כלום, למרות שהנישואים עוד טריים והוא עוד צעיר (28).... איך אני יוצאת מזה...איך שוכחים?
 

REGENERATION

New member
מסכנה :(

לא נורא יהיה בסדר P: תני לזה זמן. תנתקי קשר... תתעסקי בדברים שלך.. אם הזמן תכירי מישהו אחר.. ותשכחי, אל תדאגי יהיה בסדר. זה קורה לכולנו :|
 

מור86

New member
איך שוכחים....

זו השאלה הגדולה... אולי פשוט באמת לתת לעצמך זמן.. לחשוב על הדברים. להבין שהבן אדם הוא נשוי... יש לו אישה... איתה הוא חי עכשיו וכנראה מתכנן לחיות, ואת חייבת להתנתק, עם כל הקושי.. כי כל החיים לפניך, את צעירה ואני בטוחה שאת שווה יותר מלהיות עם אדם נשוי... נכון?... קחי את הזמן למרות כל הקושי, אני מבטיחה לך שהכאב הזה יעבור.
 

Knightwish

New member
סתם שאלה שלא קשורה

השם האמיתי שלך זה לילי? ואת במקרה גרה בראשון או משהו כזה?
 

Scratchy Girl

New member
../images/Emo42.gif לשכוח אותו..ומהר!

הבן אדם מעוניין בך? תעני לי על השאלה הזאת ואני יגיב לך ביותר מפורט
 

לימי 1

New member
הוא מעוניין...

הוא מתקשר ושולח הודעות ונפגש איתי אבל לא יודעת מה הוא חושב לעצמו... הרי יש לו אישה... כאילו הוא סתם בשביל הכיף איתי או שבאמת יש לו משהו אלי...? את זה אני לא יודעת..
 

Scratchy Girl

New member
../images/Emo42.gif אז תדברי איתו ותסבירי לו

שיש לו אישה..ושלא נוח לך עם זה שיש לו אישה ושיחליט או האישה או את
 

לימי 1

New member
על זה בדיוק חשבתי...

נראה לי שזה מה שאני יעשה... לפני שיהיה מאוחר מידי
 

Knightwish

New member
אוקיי אם זאת לא את אז קלטי

אני מכיר אחת שקוראים לה לילי...שם מאוד דומה למה שרשמת... והיא בבית סםר שלי והיא יצאה ביום האהבה עם איזה אחד נשוי.... במרה שמעתי כי הייתי עם חבר שלי והוא הלך לדבר עם כמה ידידות שלו שאני לא מכיר.. ואז באה ילדה אחת לילי וסיפרה להם..ומשום מה היא סיפרה את זה בלי בעיות בהתחשב שהיא בת 15 או 16 מקסימום והוא כאילו גם כבר נשואים והכל...
 
למעלה