איך ניתן לערבב את EBAY לגבי פידבק שלילי,

partner7

New member
איך ניתן לערבב את EBAY לגבי פידבק שלילי,

בקצרה , היה לי מכרז על מוצר מסויים, בלילה נפרץ לי מחסן ואחד הדברים שנגנב היה אותו מוצר שהיה במכרז, הודעתי לEBAY , אבל מכיוון שהיה פחות מ12 שעות ( אם לדייק 11 שעות לפני סיום) הם לא נתנו לי לסיים את , ואמרו שאחרי סיום אסגור הכל עם מוכר.
הכל טוב ויפה , החזרתי לו כסף ששולם, אבל מה אחרי כמה ימים הוא נתן לי פידבק שלילי, שאני רמאי ולא רציתי למכור לו סחורה. זה לא הוגן, כי באמת מחסן שלי נפרץ ויש לי אפילו אישור ממשטרה, איך ניתן לבטל את פידבק הזה ?
 

טלי5555

New member
האם עדכנת את הקונה

שהמוצר נגנב, או שפשוט ביצעת החזר כספי ללא הסבר?
תנסה להגיע איתו להבנה, ולשכנע אותו לבטל את השלילי ואולי אף להציע פיצוי (הנחה על פריט אחר).
אופציה נוספת, היא להתקשר לאיביי ולהציג מסמכים שהפריט נגנב. איביי בדרך כלל קשים עם הסרת שליליים
אך לאחרונה ניכר שהם מתחילים ללכת לקראת המוכר ונוטים יותר להסיר אותם.
 

partner7

New member
כתבתי לו לפני שמכרז נגמר והודעתי בטלפון לEBAY

רק שהם לא נתנו לבטל את מכרז ( בגלל 12 שעות לכמה שהוסבר לי כולה איחרתי בשעה) - דבר תמוה .הקונה לא ענה לי לני סגירה.
 

טלי5555

New member
זה לא תמוה

ומעוגן בתקנון של איביי. כנראה שלא היית מודע לכך.
תנסה לפתור מול הקונה ולשכנע אותו להסיר את השלילי.
אם לא ילך, אתה יכול לנסות מול איביי. אין לךמה להפסיד.
 
למעלה