public enemy1
New member
איך ניתן לבדוק על איזה חודשים אני חייב לשלם?
החלפתי כמה עבודות במהלך השנתיים האחרונות והיו כמה פעמים שלא עבדתי בין לבין, אני לא זוכר אם זה היה חצי חודש או חודש ואולי יותר מחודש. איך ניתן לבדוק זאת, האם ניתן להרשם לאתר של הביטוח לאומי עם הסיסמא שמקבלים ולפי זה לדעת על איזה חודשים צריך לשלם? לא הגיע אליי בדואר שום דבר מביטוח לאומי בשנתיים האחרונות, זה אומר שאין חוב מבחינתם או שמחכים שיהיה קנס?
החלפתי כמה עבודות במהלך השנתיים האחרונות והיו כמה פעמים שלא עבדתי בין לבין, אני לא זוכר אם זה היה חצי חודש או חודש ואולי יותר מחודש. איך ניתן לבדוק זאת, האם ניתן להרשם לאתר של הביטוח לאומי עם הסיסמא שמקבלים ולפי זה לדעת על איזה חודשים צריך לשלם? לא הגיע אליי בדואר שום דבר מביטוח לאומי בשנתיים האחרונות, זה אומר שאין חוב מבחינתם או שמחכים שיהיה קנס?