איך משנים את הגרשיים/מרכאות לישרות?
כשאני מקלידה ב-WORD באנגלית, אני מקבלת מרכאות מסולסלות, שאח"כ בהעתקה והדבקה באינטרנט משתבשות ב-ENCODING של CENTRAL EUROPEAN ונקלטות רק ב-WESTERN EUROPEAN. אני יודעת שיש דרך ב-WORD לשנות את ברירת המחדל למרכאות ישרות, אבל שכחתי איך עושים את זה. מישהו יכול לומר לי? תודה מראש!
כשאני מקלידה ב-WORD באנגלית, אני מקבלת מרכאות מסולסלות, שאח"כ בהעתקה והדבקה באינטרנט משתבשות ב-ENCODING של CENTRAL EUROPEAN ונקלטות רק ב-WESTERN EUROPEAN. אני יודעת שיש דרך ב-WORD לשנות את ברירת המחדל למרכאות ישרות, אבל שכחתי איך עושים את זה. מישהו יכול לומר לי? תודה מראש!