איך משלמים ברכבת הקלה בירושלים?

מצב
הנושא נעול.
אתה צודק אך בעידן הנוכחי כבר אין אפשרות לאכוף

בענייני זכויות יוצרים אתה לא מבין כנראה...
שכפול של יצירה בכל אמצעי הוא הפרה של זכויות יוצרים אם לא נעשה באישור בעלי הזכויות.
אתה צודק אך בעידן הנוכחי כבר אין אפשרות לאכוף
את נושא זכויות היוצרים ולדעתי כל סיפור זכויות היוצרים יהיה ריק מתוכן תוך עשור או קצת יותר. לא ניתן למנוע העתקות ולכן זכויות יוצרים זה סיפור ישן שתם. מה שעולה לרשת הוא נחלת הכלל לטוב או לרע, בכיף או בצער. עובדתית: זכויות יוצרים זה צחוק מהעבודה וכולם מפרים אותם. בוא תעמיד לדין 6 מיליארד אנשים.....
מקובל על האומנים שעל בוטלגים אין זכויות יוצרים כפי שמקובל שבוטלגים ניתנים בחופשיות ולא נמכרים.
 

darkshadow1

New member
האמנים הם לא הבעיה.

אתה צודק אך בעידן הנוכחי כבר אין אפשרות לאכוף
את נושא זכויות היוצרים ולדעתי כל סיפור זכויות היוצרים יהיה ריק מתוכן תוך עשור או קצת יותר. לא ניתן למנוע העתקות ולכן זכויות יוצרים זה סיפור ישן שתם. מה שעולה לרשת הוא נחלת הכלל לטוב או לרע, בכיף או בצער. עובדתית: זכויות יוצרים זה צחוק מהעבודה וכולם מפרים אותם. בוא תעמיד לדין 6 מיליארד אנשים.....
מקובל על האומנים שעל בוטלגים אין זכויות יוצרים כפי שמקובל שבוטלגים ניתנים בחופשיות ולא נמכרים.
האמנים הם לא הבעיה.
הבעיה היא החברות והגופים שמפיצים את היצירות שלהם. הם חוששים, ובצדק, שכבר לא יהיה בהם צורך. לכן הם פועלים נגד השוק החופשי ונגד הקידמה- זאת בעיה שלהם ושלהם בלבד שהם לא השכילו לאמץ טכנולוגיה חדשה. את המצב היום אפשר להשוות למצב שבו קודאק הייתה מוציאה פטנט על המצלמה הדיגיטלית ומאלצת את כל העולם להמשיך להשתמש בפילם.
 
תודה רבה ! החכמתי !


האמנים הם לא הבעיה.
הבעיה היא החברות והגופים שמפיצים את היצירות שלהם. הם חוששים, ובצדק, שכבר לא יהיה בהם צורך. לכן הם פועלים נגד השוק החופשי ונגד הקידמה- זאת בעיה שלהם ושלהם בלבד שהם לא השכילו לאמץ טכנולוגיה חדשה. את המצב היום אפשר להשוות למצב שבו קודאק הייתה מוציאה פטנט על המצלמה הדיגיטלית ומאלצת את כל העולם להמשיך להשתמש בפילם.
תודה רבה ! החכמתי !
 

rasmus girl1

New member
באמת לא הבנת את הפואנטה של רב קו?

אין תחליף לכרטיסיית הנייר! לקחו משהו טוב
ויעיל והפכו אותו לסיוט בדמות הרב-קו. מי בכלל חושב לרכוש רב-קו?? לי אין ולא יהיה בכל מקרה. אצלי במכונית הפרטית עדיין נוסעים עם כרטיסייה משנת 1968.....
הלכו וסיבכו את החיים עם דברים מיותרים לגמרי. מה היה רע בכרטיסיית הנייר? אם קברניטי התח"צ היו שפויים, הם היו חייבים לתת את שתי האפשרויות ביחד: מי שרוצה - 'שייקבר' עם הרב קו שלו ומי שרוצה כרטיסיית נייר - שייסע בה. למה לא ניתן לשלב את שתי האפשרויות ביחד? מה קרה??????? המוח היהודי בפלשתינה המודרנית (אעלק מודרנית) לא יודע לעשות שני דברים שונים ביחד???
באמת לא הבנת את הפואנטה של רב קו?
באמת נראה לך שזה בגלל הנייר? בכל פעם שאתה שם את הרב קו גם ככה יוצא פתקית עם כמה נשאר לך בכרטיס.. זה כדי שאגד ירוויחו יותר,על הרב קו יש תמונה+פרטים שזה אומר שכל אחד שאומר שהוא זכאי ולא באמת זכאי לא יכול להשתמש בטריק הזה שאנשים שאומרים שהם נוער כשהם לא נוער לא יוכלו להשתמש בזה יותר ולקבל הנחה במרמה שאנשים שקונים חופשי יומי לא יוכלו להעביר את זה לחברה/אמא/סבתא ובירושלים גם שמתי לב ברכבת הקלה שכל אחד חייב לקנות כרטיס משלו אני למשל לא יכולה לנקב על החברים שלי. אני לא יודעת איפה עוד אי אפשר לעשות ניקוב כפול אבל בנתיים נתקלתי בזה רק ברכבת הקלה..
 
רב קו הוא תוכנת ריגול נקודה ! אולי לך לא

באמת לא הבנת את הפואנטה של רב קו?
באמת נראה לך שזה בגלל הנייר? בכל פעם שאתה שם את הרב קו גם ככה יוצא פתקית עם כמה נשאר לך בכרטיס.. זה כדי שאגד ירוויחו יותר,על הרב קו יש תמונה+פרטים שזה אומר שכל אחד שאומר שהוא זכאי ולא באמת זכאי לא יכול להשתמש בטריק הזה שאנשים שאומרים שהם נוער כשהם לא נוער לא יוכלו להשתמש בזה יותר ולקבל הנחה במרמה שאנשים שקונים חופשי יומי לא יוכלו להעביר את זה לחברה/אמא/סבתא ובירושלים גם שמתי לב ברכבת הקלה שכל אחד חייב לקנות כרטיס משלו אני למשל לא יכולה לנקב על החברים שלי. אני לא יודעת איפה עוד אי אפשר לעשות ניקוב כפול אבל בנתיים נתקלתי בזה רק ברכבת הקלה..
רב קו הוא תוכנת ריגול נקודה ! אולי לך לא
אכפת שידעו היכן את נמצאת. אני לא רוצה שיידעו לאן אני נוסע, מתי ואיך מסיבותיי שלי. לכן אני גם כותב מאמרים רבים ברשת - רובם בתשלום נכבד, תחת שמות בדויים כדי שאף אחד לא יוכל לדעת שאני הכותב, שוב מסיבותיי שלי. אין הברכה שורה אלא על הנסתר והרב קו הוא קללה. אך אני מעדיף לצאת מהארץ רק עם הדרכון הישראלי שלי. אם אני ממשיך בנסיעת המשך מאירופה ליעד שלישי, אשתמש בדרכון הגרמני שלי עליו אין שום חותמת ישראלית - גם לא חותמת הוצאת הדרכון שהוצא כמובן בפרנקפורט ולא בשגרירות בתל-אביב. כך עדיף למען הפרטיות. הכל מתחיל ברב קו ונגמר אללה יודע איפה. גם אשתי יודעת עלי רק את מה שהיא צריכה לדעת ולא יותר. ואני אומר לה את זה בדיוק כך.
 
כאדם שכל כך שומר על פרטיותו, אתה כותב די הרבה

רב קו הוא תוכנת ריגול נקודה ! אולי לך לא
אכפת שידעו היכן את נמצאת. אני לא רוצה שיידעו לאן אני נוסע, מתי ואיך מסיבותיי שלי. לכן אני גם כותב מאמרים רבים ברשת - רובם בתשלום נכבד, תחת שמות בדויים כדי שאף אחד לא יוכל לדעת שאני הכותב, שוב מסיבותיי שלי. אין הברכה שורה אלא על הנסתר והרב קו הוא קללה. אך אני מעדיף לצאת מהארץ רק עם הדרכון הישראלי שלי. אם אני ממשיך בנסיעת המשך מאירופה ליעד שלישי, אשתמש בדרכון הגרמני שלי עליו אין שום חותמת ישראלית - גם לא חותמת הוצאת הדרכון שהוצא כמובן בפרנקפורט ולא בשגרירות בתל-אביב. כך עדיף למען הפרטיות. הכל מתחיל ברב קו ונגמר אללה יודע איפה. גם אשתי יודעת עלי רק את מה שהיא צריכה לדעת ולא יותר. ואני אומר לה את זה בדיוק כך.
כאדם שכל כך שומר על פרטיותו, אתה כותב די הרבה
על עצמך באינטרנט. הנה עכשיו כל אחד יכול לדעת שיש לך דרכון גרמני ואפילו שהוצאת אותו בפרנקפורט... (אלא אם כן גם אלה נתונים בדויים
)
 
זה לא סוד שצריך להחביא ואין מה להתבייש בו:

כאדם שכל כך שומר על פרטיותו, אתה כותב די הרבה
על עצמך באינטרנט. הנה עכשיו כל אחד יכול לדעת שיש לך דרכון גרמני ואפילו שהוצאת אותו בפרנקפורט... (אלא אם כן גם אלה נתונים בדויים
)
זה לא סוד שצריך להחביא ואין מה להתבייש בו:
כמוני יש בארץ עוד אלפי אזרחים ישראלים עם דרכונים גרמניים תקפים. קיבלתי את הדרכון מתוקף מעמדו של אבא, ז"ל ואין מה להסתיר בכך. אין בדרכון זה שום דבר מיוחד ואין בכל מה שכתבתי על עצמי עד היום ברשת שום דבר מעניין או מיוחד. הכל שגרתי, אפור ולא מעניין. את הדברים הבאמת חשובים לא תמצא בגוגל, אלא אם תדע את השם הבדוי וגם אז הדברים די שגרתיים על גבול השיעמום הייתי אומר. אני אפילו לא חבר בפייסבוק עם שמי האמיתי ואין לי שום סיבה לפזר ברשת את מה שלא צריך לפזר. אם פיזרתי מידע - היתה לכך מטרה מסויימת. לא עשיתי דבר סתם. לכל דבר יש כוונה ומטרה.
 

nitsansh

New member
אין פה שום העדפה. אתה חייב לצאת מהארץ רק עם

רב קו הוא תוכנת ריגול נקודה ! אולי לך לא
אכפת שידעו היכן את נמצאת. אני לא רוצה שיידעו לאן אני נוסע, מתי ואיך מסיבותיי שלי. לכן אני גם כותב מאמרים רבים ברשת - רובם בתשלום נכבד, תחת שמות בדויים כדי שאף אחד לא יוכל לדעת שאני הכותב, שוב מסיבותיי שלי. אין הברכה שורה אלא על הנסתר והרב קו הוא קללה. אך אני מעדיף לצאת מהארץ רק עם הדרכון הישראלי שלי. אם אני ממשיך בנסיעת המשך מאירופה ליעד שלישי, אשתמש בדרכון הגרמני שלי עליו אין שום חותמת ישראלית - גם לא חותמת הוצאת הדרכון שהוצא כמובן בפרנקפורט ולא בשגרירות בתל-אביב. כך עדיף למען הפרטיות. הכל מתחיל ברב קו ונגמר אללה יודע איפה. גם אשתי יודעת עלי רק את מה שהיא צריכה לדעת ולא יותר. ואני אומר לה את זה בדיוק כך.
אין פה שום העדפה. אתה חייב לצאת מהארץ רק עם
דרכון ישראלי.
 
בהחלט ! הצדק עימך, אך משתלב היטב עם

אין פה שום העדפה. אתה חייב לצאת מהארץ רק עם
דרכון ישראלי.
בהחלט ! הצדק עימך, אך משתלב היטב עם
המטרה שלי שאסור שתהיה חותמת ישראלית כלשהיא בדרכון הגרמני. ואכן הוא נקי מכל חותמת ישראלית ואף הוצא על אדמת גרמניה בעצמה כך שאין לי עם זה כל בעיה....
 
מעניין...מצד אחד אתה מוכן לשלם רק בכרטיס

אבל הכרטיסיה שהיא למעשה כרטיס-רב-קו
שהוא למעשה ארנק אלקטרוני, מסבכת לך את החיים. במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו אתה עוד עלול להעצר על ידי הפקחים ולהיות מחויב בקנס... אז עדיף לבזבז זמן יקר כל פעם מחדש על מנת לרכוש כרטיס בודד (או בכלל לנסוע ברכב הפרטי או בכלל ללכת ברגל...) מאשר לשלם על כרטיס הרב-קו ולגלות שהכרטיס פגום ולאחר מכן להסתבך ולהיות מחויב בקנס... אם היתה כרטיסיה אמיתית מנייר אז הכרטיסיה עדיפה מהכרטיס הבודד, אבל במקרה של כרטיס הרב-קו, כרטיס בודד עדיף יותר גם אם אולי הוא יקר יותר וגם אם צריך לבזבז זמן יקר על מנת לרכוש אותו.
מעניין...מצד אחד אתה מוכן לשלם רק בכרטיס
פלסטיק המכונה כרטיס אשראי ולא מוכן לשמוע על תשלום בניירות המכונים שטרות ובמטבעות, אבל אתה מעדיף כרטיסי וכרטיסיות נייר על כרטיס פלסטיק המכונה רב-קו. אינני יודע באיזה גיל היית בשנותיהם הראשונות של כרטיסי האשראי ובמיוחד בשנותיהם הראשונות של קוראי כרטיסי האשראי, אבל אני מתאר לעצמי מה היית כותב באותן שנים על כרטיסי הפלסטיק הללו וכיצד היית מהלל את שטרות הנייר ואת המחאות הנייר שאיתם אין תקלות... עד היום יש אנשים שסבורים שכרטיסי אשראי מסבכים את החיים. היה מעניין לראות כיצד היית מנסה לשכנע אותם בנפלאות כרטיסי הפלסטיק הללו.
 

25306yosef

New member
כרטיס הרב-קו הוא ארנק אלקטרוני

מעניין...מצד אחד אתה מוכן לשלם רק בכרטיס
פלסטיק המכונה כרטיס אשראי ולא מוכן לשמוע על תשלום בניירות המכונים שטרות ובמטבעות, אבל אתה מעדיף כרטיסי וכרטיסיות נייר על כרטיס פלסטיק המכונה רב-קו. אינני יודע באיזה גיל היית בשנותיהם הראשונות של כרטיסי האשראי ובמיוחד בשנותיהם הראשונות של קוראי כרטיסי האשראי, אבל אני מתאר לעצמי מה היית כותב באותן שנים על כרטיסי הפלסטיק הללו וכיצד היית מהלל את שטרות הנייר ואת המחאות הנייר שאיתם אין תקלות... עד היום יש אנשים שסבורים שכרטיסי אשראי מסבכים את החיים. היה מעניין לראות כיצד היית מנסה לשכנע אותם בנפלאות כרטיסי הפלסטיק הללו.
כרטיס הרב-קו הוא ארנק אלקטרוני
על מנת להשתמש בכרטיס הרב-קו יש להטעינו בכסף, במקרה של תקלה טכנית אין באפשרותך להשתמש בכרטיס ואתה נדרש לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד למרות שכבר שילמת ממיטב כספיך עבור הטענת כרטיס הרב-קו. הטכנולוגיה של כרטיס הרב-קו איננה מאפשרת תשלום באמצעות כרטיסי אשראי או ביצוע עיסקה טלפונית/חתימה בלבד/עתידית בכרטיס הרב-קו כפי שאפשר בכרטיסי אשראי. במקרה שבית עסק חייב את כרטיס האשראי שלך בטעות, יש באפשרותו של בית העסק לזכות אותך לאלתר או לבטל לאלתר את העיסקה שחויבה בטעות, אפשרות זו של זיכוי וביטול חיוב שחויב בטעות איננה אפשרית בכרטיס הרב-קו. כרטיס האשראי לעומת זאת איננו ארנק אלקטרוני ולא מוטען בו כסף כלל, יש בו רק פס מגנטי שכולל את מספר הכרטיס, תוקף הכרטיס, קוד שירות וכו..., והטבעה של מספר הכרטיס, תוקף הכרטיס, ושם בעל הכרטיס, וגם דוגמת חתימה וארבע ספרות אחרונות בגב הכרטיס. במקרים מסויימים שבהם יש תקלות יתכן שלא יהיה ניתן לשלם באמצעות כרטיס האשראי עבור הרכישה, אבל, במקרה שכזה הלקוח לא שילם ולא חויב כלל על העיסקה, הלקוח יכול לבקש מהקופאי בבית העסק לבטל את המכירה וללכת את החנות המתחרה. במקרה והלקוח החליט לשלם במזומן במקרה של תקלה זו, אין הוא משלם במסגרת מעמד התשלום פעם נוספת כפי שקיים במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו שהנוסע נדרש לשלם למרות שכבר שילם ממיטב כספו עבור הטענת כרטיס הרב-קו. יתירה מכך, בכרטיס אשראי יש אפשרות לביצוע עיסקה מסוג עיסקה טלפונית או עיסקת חתימה בלבד שבה העיסקה מבוצעת על ידי הקלדה ידנית של פרטי כרטיס האשראי ולא על ידי קריאת הנתונים שבפס המגנטי, אפשרות זו איננה קיימת בכרטיס הרב-קו. בכרטיס אשראי יש באפשרותך לבצע מעקב שוטף אחרי כל העיסקאות שבוצעו באמצעות הכרטיס וגם להכחיש עיסקה, אפשרויות אלה של מעקב שוטף אחרי הפעילות בכרטיס אינן אפשריות בכרטיס הרב-קו. על מנת לקבל זיכויים על חיובים שגויים בכרטיס הרב-קו אתה נדרש לבזבז את זמנך וגם את כספך על מנת להגיע לתחנות השירות, עלות ההגעה לתחנות השירות גבוהה יותר מעלות החיובים שחויבו בטעות !!! ודבר נוסף חשוב ביותר, פעילות כרטיסי האשראי בישראל מוסדרת באמצעות חוק כרטיסי חיוב והתקנות שתוקנו מכוחו של חוק זה. מטרתו של חוק כרטיסי חיוב ותקנותיו היא להגן על ציבור המשתמשים בכרטיסי האשראי בישראל. ולעומת זאת, אין שום חוק שמסדיר את פעילותו של כרטיס הרב-קו ולמשמשי כרטיס הרב-קו אין שום חוק שמגן עליהם. ולסיום, לא הייתי מתנגד כלל לכרטיס הרב-קו אם רק היה אפשר לשלם במקרה של תקלה טכנית לנהג האוטובוס באמצעות כרטיס האשראי, אבל מכיוון שבמקרה של תקלה טכנית הנוסע מחוייב לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד (אין אפשרות לשלם בכרטיס אשראי לנהג האוטובוס) אני מתנגד לחלוטין לכרטיס הרב-קו ואני מחרים אותו ואני לא מוכן בשום פנים להשתמש בו, אלא לאחר שתוסדר אפשרות התשלום לנהגי האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי לרבות אפשרות לביצוע עיסקאות טלפוניות/חתימה בלבד/עתידית...
 

amit1270

New member


כרטיס הרב-קו הוא ארנק אלקטרוני
על מנת להשתמש בכרטיס הרב-קו יש להטעינו בכסף, במקרה של תקלה טכנית אין באפשרותך להשתמש בכרטיס ואתה נדרש לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד למרות שכבר שילמת ממיטב כספיך עבור הטענת כרטיס הרב-קו. הטכנולוגיה של כרטיס הרב-קו איננה מאפשרת תשלום באמצעות כרטיסי אשראי או ביצוע עיסקה טלפונית/חתימה בלבד/עתידית בכרטיס הרב-קו כפי שאפשר בכרטיסי אשראי. במקרה שבית עסק חייב את כרטיס האשראי שלך בטעות, יש באפשרותו של בית העסק לזכות אותך לאלתר או לבטל לאלתר את העיסקה שחויבה בטעות, אפשרות זו של זיכוי וביטול חיוב שחויב בטעות איננה אפשרית בכרטיס הרב-קו. כרטיס האשראי לעומת זאת איננו ארנק אלקטרוני ולא מוטען בו כסף כלל, יש בו רק פס מגנטי שכולל את מספר הכרטיס, תוקף הכרטיס, קוד שירות וכו..., והטבעה של מספר הכרטיס, תוקף הכרטיס, ושם בעל הכרטיס, וגם דוגמת חתימה וארבע ספרות אחרונות בגב הכרטיס. במקרים מסויימים שבהם יש תקלות יתכן שלא יהיה ניתן לשלם באמצעות כרטיס האשראי עבור הרכישה, אבל, במקרה שכזה הלקוח לא שילם ולא חויב כלל על העיסקה, הלקוח יכול לבקש מהקופאי בבית העסק לבטל את המכירה וללכת את החנות המתחרה. במקרה והלקוח החליט לשלם במזומן במקרה של תקלה זו, אין הוא משלם במסגרת מעמד התשלום פעם נוספת כפי שקיים במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו שהנוסע נדרש לשלם למרות שכבר שילם ממיטב כספו עבור הטענת כרטיס הרב-קו. יתירה מכך, בכרטיס אשראי יש אפשרות לביצוע עיסקה מסוג עיסקה טלפונית או עיסקת חתימה בלבד שבה העיסקה מבוצעת על ידי הקלדה ידנית של פרטי כרטיס האשראי ולא על ידי קריאת הנתונים שבפס המגנטי, אפשרות זו איננה קיימת בכרטיס הרב-קו. בכרטיס אשראי יש באפשרותך לבצע מעקב שוטף אחרי כל העיסקאות שבוצעו באמצעות הכרטיס וגם להכחיש עיסקה, אפשרויות אלה של מעקב שוטף אחרי הפעילות בכרטיס אינן אפשריות בכרטיס הרב-קו. על מנת לקבל זיכויים על חיובים שגויים בכרטיס הרב-קו אתה נדרש לבזבז את זמנך וגם את כספך על מנת להגיע לתחנות השירות, עלות ההגעה לתחנות השירות גבוהה יותר מעלות החיובים שחויבו בטעות !!! ודבר נוסף חשוב ביותר, פעילות כרטיסי האשראי בישראל מוסדרת באמצעות חוק כרטיסי חיוב והתקנות שתוקנו מכוחו של חוק זה. מטרתו של חוק כרטיסי חיוב ותקנותיו היא להגן על ציבור המשתמשים בכרטיסי האשראי בישראל. ולעומת זאת, אין שום חוק שמסדיר את פעילותו של כרטיס הרב-קו ולמשמשי כרטיס הרב-קו אין שום חוק שמגן עליהם. ולסיום, לא הייתי מתנגד כלל לכרטיס הרב-קו אם רק היה אפשר לשלם במקרה של תקלה טכנית לנהג האוטובוס באמצעות כרטיס האשראי, אבל מכיוון שבמקרה של תקלה טכנית הנוסע מחוייב לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד (אין אפשרות לשלם בכרטיס אשראי לנהג האוטובוס) אני מתנגד לחלוטין לכרטיס הרב-קו ואני מחרים אותו ואני לא מוכן בשום פנים להשתמש בו, אלא לאחר שתוסדר אפשרות התשלום לנהגי האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי לרבות אפשרות לביצוע עיסקאות טלפוניות/חתימה בלבד/עתידית...
 

cwen

New member
יש לך את זה בקופי פייסט?

כרטיס הרב-קו הוא ארנק אלקטרוני
על מנת להשתמש בכרטיס הרב-קו יש להטעינו בכסף, במקרה של תקלה טכנית אין באפשרותך להשתמש בכרטיס ואתה נדרש לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד למרות שכבר שילמת ממיטב כספיך עבור הטענת כרטיס הרב-קו. הטכנולוגיה של כרטיס הרב-קו איננה מאפשרת תשלום באמצעות כרטיסי אשראי או ביצוע עיסקה טלפונית/חתימה בלבד/עתידית בכרטיס הרב-קו כפי שאפשר בכרטיסי אשראי. במקרה שבית עסק חייב את כרטיס האשראי שלך בטעות, יש באפשרותו של בית העסק לזכות אותך לאלתר או לבטל לאלתר את העיסקה שחויבה בטעות, אפשרות זו של זיכוי וביטול חיוב שחויב בטעות איננה אפשרית בכרטיס הרב-קו. כרטיס האשראי לעומת זאת איננו ארנק אלקטרוני ולא מוטען בו כסף כלל, יש בו רק פס מגנטי שכולל את מספר הכרטיס, תוקף הכרטיס, קוד שירות וכו..., והטבעה של מספר הכרטיס, תוקף הכרטיס, ושם בעל הכרטיס, וגם דוגמת חתימה וארבע ספרות אחרונות בגב הכרטיס. במקרים מסויימים שבהם יש תקלות יתכן שלא יהיה ניתן לשלם באמצעות כרטיס האשראי עבור הרכישה, אבל, במקרה שכזה הלקוח לא שילם ולא חויב כלל על העיסקה, הלקוח יכול לבקש מהקופאי בבית העסק לבטל את המכירה וללכת את החנות המתחרה. במקרה והלקוח החליט לשלם במזומן במקרה של תקלה זו, אין הוא משלם במסגרת מעמד התשלום פעם נוספת כפי שקיים במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו שהנוסע נדרש לשלם למרות שכבר שילם ממיטב כספו עבור הטענת כרטיס הרב-קו. יתירה מכך, בכרטיס אשראי יש אפשרות לביצוע עיסקה מסוג עיסקה טלפונית או עיסקת חתימה בלבד שבה העיסקה מבוצעת על ידי הקלדה ידנית של פרטי כרטיס האשראי ולא על ידי קריאת הנתונים שבפס המגנטי, אפשרות זו איננה קיימת בכרטיס הרב-קו. בכרטיס אשראי יש באפשרותך לבצע מעקב שוטף אחרי כל העיסקאות שבוצעו באמצעות הכרטיס וגם להכחיש עיסקה, אפשרויות אלה של מעקב שוטף אחרי הפעילות בכרטיס אינן אפשריות בכרטיס הרב-קו. על מנת לקבל זיכויים על חיובים שגויים בכרטיס הרב-קו אתה נדרש לבזבז את זמנך וגם את כספך על מנת להגיע לתחנות השירות, עלות ההגעה לתחנות השירות גבוהה יותר מעלות החיובים שחויבו בטעות !!! ודבר נוסף חשוב ביותר, פעילות כרטיסי האשראי בישראל מוסדרת באמצעות חוק כרטיסי חיוב והתקנות שתוקנו מכוחו של חוק זה. מטרתו של חוק כרטיסי חיוב ותקנותיו היא להגן על ציבור המשתמשים בכרטיסי האשראי בישראל. ולעומת זאת, אין שום חוק שמסדיר את פעילותו של כרטיס הרב-קו ולמשמשי כרטיס הרב-קו אין שום חוק שמגן עליהם. ולסיום, לא הייתי מתנגד כלל לכרטיס הרב-קו אם רק היה אפשר לשלם במקרה של תקלה טכנית לנהג האוטובוס באמצעות כרטיס האשראי, אבל מכיוון שבמקרה של תקלה טכנית הנוסע מחוייב לשלם לנהג האוטובוס ובמזומן בלבד (אין אפשרות לשלם בכרטיס אשראי לנהג האוטובוס) אני מתנגד לחלוטין לכרטיס הרב-קו ואני מחרים אותו ואני לא מוכן בשום פנים להשתמש בו, אלא לאחר שתוסדר אפשרות התשלום לנהגי האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי לרבות אפשרות לביצוע עיסקאות טלפוניות/חתימה בלבד/עתידית...
יש לך את זה בקופי פייסט?
או שכל פעם אתה מקליד מחדש? אני סקרנית לדעת.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יריב אגמון היה יותר יעיל ממך.

כל פעם אני מקליד מחדש...
שימי לב שזה שונה מתגובה לתגובה וזה לא אותו דבר.
יריב אגמון היה יותר יעיל ממך.
אני מציע לך להקליד הכל על כרטיס מנוקב ולהדביק על המצח. בכלל, לא מצליח להבין למה אתה משתמש במחשב עם אמצעי אחסון מגנטיים ואלקטרוניים. תעבור למחשב עם כרטיסי ניקוב. הם הרבה יותר יעילים.
 

25306yosef

New member
אתה מתחמק מהבעיה של כרטיס הרב-קו,

יריב אגמון היה יותר יעיל ממך.
אני מציע לך להקליד הכל על כרטיס מנוקב ולהדביק על המצח. בכלל, לא מצליח להבין למה אתה משתמש במחשב עם אמצעי אחסון מגנטיים ואלקטרוניים. תעבור למחשב עם כרטיסי ניקוב. הם הרבה יותר יעילים.
אתה מתחמק מהבעיה של כרטיס הרב-קו,
הבעיה של כרטיס הרב-קו היא שלא ניתן לשלם לנהגי האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו. אם היה אפשר לשלם לנהגי האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו, לא היה אכפת לי להשתמש בכרטיס הרב-קו, ואז אם יש תקלה ברב-קו שולפים את כרטיס האשראי ומשלמים באמצעותו עבור הנסיעה. כמה עולה נסיעה באוטובוס ? אגורה אחת בלבד ? אין בעיה !!! תוכנת אשראית 96 יודעת לחשב היטב סכומים שכאלה והיא גם לא יודעת להבדיל כלל בין אגורה אחת לבין מליארד שקלים, המחשב הוא הרי גולם, שכחת את זה ?
 

amit1270

New member
די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתה מתחמק מהבעיה של כרטיס הרב-קו,
הבעיה של כרטיס הרב-קו היא שלא ניתן לשלם לנהגי האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו. אם היה אפשר לשלם לנהגי האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו, לא היה אכפת לי להשתמש בכרטיס הרב-קו, ואז אם יש תקלה ברב-קו שולפים את כרטיס האשראי ומשלמים באמצעותו עבור הנסיעה. כמה עולה נסיעה באוטובוס ? אגורה אחת בלבד ? אין בעיה !!! תוכנת אשראית 96 יודעת לחשב היטב סכומים שכאלה והיא גם לא יודעת להבדיל כלל בין אגורה אחת לבין מליארד שקלים, המחשב הוא הרי גולם, שכחת את זה ?
די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הבעיה היחידה שאני מתחמק ממנה היא אתה

אתה מתחמק מהבעיה של כרטיס הרב-קו,
הבעיה של כרטיס הרב-קו היא שלא ניתן לשלם לנהגי האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו. אם היה אפשר לשלם לנהגי האוטובוסים באמצעות כרטיסי אשראי במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו, לא היה אכפת לי להשתמש בכרטיס הרב-קו, ואז אם יש תקלה ברב-קו שולפים את כרטיס האשראי ומשלמים באמצעותו עבור הנסיעה. כמה עולה נסיעה באוטובוס ? אגורה אחת בלבד ? אין בעיה !!! תוכנת אשראית 96 יודעת לחשב היטב סכומים שכאלה והיא גם לא יודעת להבדיל כלל בין אגורה אחת לבין מליארד שקלים, המחשב הוא הרי גולם, שכחת את זה ?
הבעיה היחידה שאני מתחמק ממנה היא אתה
שלא מפסיק לחזור שוב ושוב על אותן השטויות... אגב, לנהג אוטובוס יש מספיק צרות על הראש, אין צורך להוסיף לו עוד את כרטיסי האשראי לארסנל. ובאמת שאייני יודע למה אני טורח...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה