איך משלמים ברכבת הקלה בירושלים?

מצב
הנושא נעול.
אין תחליף לכרטיסיית הנייר! לקחו משהו טוב

אבל הכרטיסיה שהיא למעשה כרטיס-רב-קו
שהוא למעשה ארנק אלקטרוני, מסבכת לך את החיים. במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו אתה עוד עלול להעצר על ידי הפקחים ולהיות מחויב בקנס... אז עדיף לבזבז זמן יקר כל פעם מחדש על מנת לרכוש כרטיס בודד (או בכלל לנסוע ברכב הפרטי או בכלל ללכת ברגל...) מאשר לשלם על כרטיס הרב-קו ולגלות שהכרטיס פגום ולאחר מכן להסתבך ולהיות מחויב בקנס... אם היתה כרטיסיה אמיתית מנייר אז הכרטיסיה עדיפה מהכרטיס הבודד, אבל במקרה של כרטיס הרב-קו, כרטיס בודד עדיף יותר גם אם אולי הוא יקר יותר וגם אם צריך לבזבז זמן יקר על מנת לרכוש אותו.
אין תחליף לכרטיסיית הנייר! לקחו משהו טוב
ויעיל והפכו אותו לסיוט בדמות הרב-קו. מי בכלל חושב לרכוש רב-קו?? לי אין ולא יהיה בכל מקרה. אצלי במכונית הפרטית עדיין נוסעים עם כרטיסייה משנת 1968.....
הלכו וסיבכו את החיים עם דברים מיותרים לגמרי. מה היה רע בכרטיסיית הנייר? אם קברניטי התח"צ היו שפויים, הם היו חייבים לתת את שתי האפשרויות ביחד: מי שרוצה - 'שייקבר' עם הרב קו שלו ומי שרוצה כרטיסיית נייר - שייסע בה. למה לא ניתן לשלב את שתי האפשרויות ביחד? מה קרה??????? המוח היהודי בפלשתינה המודרנית (אעלק מודרנית) לא יודע לעשות שני דברים שונים ביחד???
 

25306yosef

New member


אין תחליף לכרטיסיית הנייר! לקחו משהו טוב
ויעיל והפכו אותו לסיוט בדמות הרב-קו. מי בכלל חושב לרכוש רב-קו?? לי אין ולא יהיה בכל מקרה. אצלי במכונית הפרטית עדיין נוסעים עם כרטיסייה משנת 1968.....
הלכו וסיבכו את החיים עם דברים מיותרים לגמרי. מה היה רע בכרטיסיית הנייר? אם קברניטי התח"צ היו שפויים, הם היו חייבים לתת את שתי האפשרויות ביחד: מי שרוצה - 'שייקבר' עם הרב קו שלו ומי שרוצה כרטיסיית נייר - שייסע בה. למה לא ניתן לשלב את שתי האפשרויות ביחד? מה קרה??????? המוח היהודי בפלשתינה המודרנית (אעלק מודרנית) לא יודע לעשות שני דברים שונים ביחד???

אין שום תחליף מלא לכרטיסי הנסיעה מנייר ולעולם לא יהיה תחליף שכזה !!!!
 
אמת ויציב:


אין שום תחליף מלא לכרטיסי הנסיעה מנייר ולעולם לא יהיה תחליף שכזה !!!!
אמת ויציב:
לנייר אין תחליף. הוא גם ישרוד לאחר שכל המדיות הדיגיטליות תימחקנה... קיימים בעולם ספרי נייר מהמאה ה-15 לספירה. אתה באמת חושב שאילו היה קיים דיסק או תמונה דיגיטלית מהמאה ה-15, היא היתה שורדת? יוק כמובן. העתיד טמון בנייר האיכותי ולא באיזו מדיה דיגיטלית שמתחלפת אחת לכמה שנים בניסיון להחיות את עצמה שוב ושוב......לא פלא שתקליטי הויניל חוזרים בגדול בכל רחבי אירופה ! סוף-סוף הבינו שהצליל של הדיסק מתכתי ומלאכותי ולא איכותי והרמוני כמו הצליל המוזיקלי של תקליטי הויניל.
 

25306yosef

New member
ויש עוד כאלה שמסתפקים בקבצי MP3...

אמת ויציב:
לנייר אין תחליף. הוא גם ישרוד לאחר שכל המדיות הדיגיטליות תימחקנה... קיימים בעולם ספרי נייר מהמאה ה-15 לספירה. אתה באמת חושב שאילו היה קיים דיסק או תמונה דיגיטלית מהמאה ה-15, היא היתה שורדת? יוק כמובן. העתיד טמון בנייר האיכותי ולא באיזו מדיה דיגיטלית שמתחלפת אחת לכמה שנים בניסיון להחיות את עצמה שוב ושוב......לא פלא שתקליטי הויניל חוזרים בגדול בכל רחבי אירופה ! סוף-סוף הבינו שהצליל של הדיסק מתכתי ומלאכותי ולא איכותי והרמוני כמו הצליל המוזיקלי של תקליטי הויניל.
ויש עוד כאלה שמסתפקים בקבצי MP3...
יש כאלה שמכנים את עצמם חובבי מוסיקה שמסתפקים בקבצי MP3 בקצב סיביות של 128Kbps שהורידו מהאינטרנט באמצעות תוכנות לשיתוף קבצים או באמצעות תוכנות ללכידת קבצי מדיה או באמצעות הורדת פס הקול מיוטיוב, הם עוד מתווכחים איתי וטוענים שאין שום הבדל בין MP3 בקצב סיביות של 128Kbps להקלטות אולפן מקוריות שהוקלטו בשיטה האנלוגית... הם גם מעולם לא שמעו מוסיקה במערכות סאונד איכותיות ולכן הם לא מבדילים כלל בין MP3 לבין הקלטות אולפן מקוריות... תקליט הויניל משמר את איכות ההקלטה המקורית של אולפן ההקלטות ללא אובדן וללא עיוות הצליל, ואילו בהמרת ההקלטה המקורית ל-CD יש אובדן רב של נתונים בגלל מגבלות טכניות של ה-CD.
 
אם MP3, רק בקצב סיביות של 320Kbps אך

ויש עוד כאלה שמסתפקים בקבצי MP3...
יש כאלה שמכנים את עצמם חובבי מוסיקה שמסתפקים בקבצי MP3 בקצב סיביות של 128Kbps שהורידו מהאינטרנט באמצעות תוכנות לשיתוף קבצים או באמצעות תוכנות ללכידת קבצי מדיה או באמצעות הורדת פס הקול מיוטיוב, הם עוד מתווכחים איתי וטוענים שאין שום הבדל בין MP3 בקצב סיביות של 128Kbps להקלטות אולפן מקוריות שהוקלטו בשיטה האנלוגית... הם גם מעולם לא שמעו מוסיקה במערכות סאונד איכותיות ולכן הם לא מבדילים כלל בין MP3 לבין הקלטות אולפן מקוריות... תקליט הויניל משמר את איכות ההקלטה המקורית של אולפן ההקלטות ללא אובדן וללא עיוות הצליל, ואילו בהמרת ההקלטה המקורית ל-CD יש אובדן רב של נתונים בגלל מגבלות טכניות של ה-CD.
אם MP3, רק בקצב סיביות של 320Kbps אך
אני נוהג לערוך שימוש בקבצי FLAC 24 Bit נכון לעכשיו. ולמרות ה-FLAC 24 Bit - עדיין תקליטי ויניל איכותיים יותר. מעניינת במיוחד העובדה שהנגן של חלונות - WMP12 לא מסוגל להתמודד עם קבצי FLAC בכלל...... האם מישהו מכיר דרך בה אפשר לגרום לנגן של חלונות לנגן קבצי FLAC? מוזר שמייקרוסופט לא חשבה על כך עד עכשיו.....
 

barakbl

New member
לא נעים לומר, אבל בולשיט.

ויש עוד כאלה שמסתפקים בקבצי MP3...
יש כאלה שמכנים את עצמם חובבי מוסיקה שמסתפקים בקבצי MP3 בקצב סיביות של 128Kbps שהורידו מהאינטרנט באמצעות תוכנות לשיתוף קבצים או באמצעות תוכנות ללכידת קבצי מדיה או באמצעות הורדת פס הקול מיוטיוב, הם עוד מתווכחים איתי וטוענים שאין שום הבדל בין MP3 בקצב סיביות של 128Kbps להקלטות אולפן מקוריות שהוקלטו בשיטה האנלוגית... הם גם מעולם לא שמעו מוסיקה במערכות סאונד איכותיות ולכן הם לא מבדילים כלל בין MP3 לבין הקלטות אולפן מקוריות... תקליט הויניל משמר את איכות ההקלטה המקורית של אולפן ההקלטות ללא אובדן וללא עיוות הצליל, ואילו בהמרת ההקלטה המקורית ל-CD יש אובדן רב של נתונים בגלל מגבלות טכניות של ה-CD.
לא נעים לומר, אבל בולשיט.
מדיה דיגיטלית היא בפוטנציה מדויקת ברמה של 1:1. ללא שום עיוות. בפועל, בגלל ענייני נפח וכו מבצעים דחיסות כאלה ואחרות. דיסק הוא בפוטנציה (וכמעט תמיד בפועל) יהיה נאמן למקור בצורה משמעותית יותר מאשר ויניל. הפער הוא עצום. הויניל (עם כל הרומנטיקה) רגיש לאינספור השפעות חיצוניות, מאבק, דרך שריטות וכו. הדיסק לעומת זאת רגיש הרבה פחות והכי הרבה שיכול לקרות זה שהוא פשוט יקפוץ / לא ינגן מקטע. אמצעים לבדיקת הנאמנות של הנתונים מוודאים שהאות המתקבל מדויק לחלוטין. למה אנשים מעדיפים ויניל? 1. רומנטיקה. 2. ״צליל חם" - אינו מעיד על נאמנות למקור. אפשר אם רוצים באמצעים דיגיטליים לשחזר גם על קומפקט דיסק ומדיות דיגיטליות. לגבי נייר מול אכסון דיגיטלי - בולשיט אחד גדול. הנייר כבודו במקומו מונח, הוא הופך לפחות רלוונטי בתחומים רבים בימינו. אשאל זאת ככה: למה קוברים היום לגובה? אלפי שנים לא עשו את זה, מה היה רע בקבורה הרגילה? עהתשובה היא שהמציאות משתנית, מקום לקבורה מתחיל להגמר, ונושאים של איכות הסביבה מתחילים להיות אקוטיים יותר. כך גם עם הנייר. ראשית הוא מהווה בעיה סביבתית קשה. שנית, כמויות המידע המודפס הופכות את הניהול שלו לבלתי אפשרי. אם פעם כדי ללמוד מקצוע מסוים בנאדם היה נעזר בספרים עם x דפים. היום יכול להיות שהמספר גדול בסדר גודל. מדיה דיגיטלית חוסכת במקום בבית, אפשר ללכת איתה לכל מקום בלי כאבי גב, והחיפוש בתוכה קל לאין ערוך. ואם איבדת אותה, סביר להניח שיש לך גיבוי בענן, וקל יהיה לשחזר אותה. ועוד לא דיברנו על האופציה של להנגיד אותה גם כשאינה איתך. אני למשל קונה ספרים רק דרך קינדל כיום. יש לי מכשיר קינדל, אבל הספרים נגישים לי גם באייפד, בלפטופ, במחשב במשרד וכו. כמובן שהחיפוש בהם נוח יותר, אני יכול להוסיף הערות, לקרוא הערות של אחרים וכו. אדיר. וטוב יותר לסביבה.
 
גיבוי בענן? אתה בהלם? ראינו מה קרה למגהאפלואו

לא נעים לומר, אבל בולשיט.
מדיה דיגיטלית היא בפוטנציה מדויקת ברמה של 1:1. ללא שום עיוות. בפועל, בגלל ענייני נפח וכו מבצעים דחיסות כאלה ואחרות. דיסק הוא בפוטנציה (וכמעט תמיד בפועל) יהיה נאמן למקור בצורה משמעותית יותר מאשר ויניל. הפער הוא עצום. הויניל (עם כל הרומנטיקה) רגיש לאינספור השפעות חיצוניות, מאבק, דרך שריטות וכו. הדיסק לעומת זאת רגיש הרבה פחות והכי הרבה שיכול לקרות זה שהוא פשוט יקפוץ / לא ינגן מקטע. אמצעים לבדיקת הנאמנות של הנתונים מוודאים שהאות המתקבל מדויק לחלוטין. למה אנשים מעדיפים ויניל? 1. רומנטיקה. 2. ״צליל חם" - אינו מעיד על נאמנות למקור. אפשר אם רוצים באמצעים דיגיטליים לשחזר גם על קומפקט דיסק ומדיות דיגיטליות. לגבי נייר מול אכסון דיגיטלי - בולשיט אחד גדול. הנייר כבודו במקומו מונח, הוא הופך לפחות רלוונטי בתחומים רבים בימינו. אשאל זאת ככה: למה קוברים היום לגובה? אלפי שנים לא עשו את זה, מה היה רע בקבורה הרגילה? עהתשובה היא שהמציאות משתנית, מקום לקבורה מתחיל להגמר, ונושאים של איכות הסביבה מתחילים להיות אקוטיים יותר. כך גם עם הנייר. ראשית הוא מהווה בעיה סביבתית קשה. שנית, כמויות המידע המודפס הופכות את הניהול שלו לבלתי אפשרי. אם פעם כדי ללמוד מקצוע מסוים בנאדם היה נעזר בספרים עם x דפים. היום יכול להיות שהמספר גדול בסדר גודל. מדיה דיגיטלית חוסכת במקום בבית, אפשר ללכת איתה לכל מקום בלי כאבי גב, והחיפוש בתוכה קל לאין ערוך. ואם איבדת אותה, סביר להניח שיש לך גיבוי בענן, וקל יהיה לשחזר אותה. ועוד לא דיברנו על האופציה של להנגיד אותה גם כשאינה איתך. אני למשל קונה ספרים רק דרך קינדל כיום. יש לי מכשיר קינדל, אבל הספרים נגישים לי גם באייפד, בלפטופ, במחשב במשרד וכו. כמובן שהחיפוש בהם נוח יותר, אני יכול להוסיף הערות, לקרוא הערות של אחרים וכו. אדיר. וטוב יותר לסביבה.
גיבוי בענן? אתה בהלם? ראינו מה קרה למגהאפלואו
למגהאפלואוד....כל מי שאיחסן שם חומרים, איבד אותם לנצח..... ה-FBI לקח הכל....אי אפשר לסמוך על שום גיבוי ענן ועל שום מדיה דיגיטלית. הקבצים הדיגיטליים מאוד רגישים ונוטים להימחק מהר. נייר ללא ליגנין יכול להחזיק מאות שנים. יש לי תקליטים בני 50 שנה ויותר והם נשמעים מצויין. אתה יכול לערוב לכך שהדיסקים שלי (54,227) יחזיקו מעמד 50 שנה??? גם הכוננים לא מחזיקים מעמד יותר מכמה שנים ספורות...גם הדיסקים רגישים מאוד לשריטות ולאבק...במיוחד הכוננים העדינים שלהם... אני לא מתנזר ממדיות דיגיטליות אך משתמש רק בטובות שבהן. הבעיה היא שכל כמה שנים צריך להמיר אותן במדיות חדשות. אני נוהג לרכוש דיסקים מתוצרת יפן ויש לי למעלה מ-5000 דיסקים של מוזיקה מתוצרת יפנית. שמתי לב שמתחילה ירידה באיכות השמיעה של הותיקים שבהם. והדיסקים היפנים הם האיכותיים בעולם ללא עוררין. אני מניח שליוסף תהיינה תשובות נוספות ומוחצות בשבילך. אני חייב לסיים כי התינוקות "עושים לי את המוות".
 

barakbl

New member
שוב לא נעים, אבל אתה פשוט מדבר שטויות

גיבוי בענן? אתה בהלם? ראינו מה קרה למגהאפלואו
למגהאפלואוד....כל מי שאיחסן שם חומרים, איבד אותם לנצח..... ה-FBI לקח הכל....אי אפשר לסמוך על שום גיבוי ענן ועל שום מדיה דיגיטלית. הקבצים הדיגיטליים מאוד רגישים ונוטים להימחק מהר. נייר ללא ליגנין יכול להחזיק מאות שנים. יש לי תקליטים בני 50 שנה ויותר והם נשמעים מצויין. אתה יכול לערוב לכך שהדיסקים שלי (54,227) יחזיקו מעמד 50 שנה??? גם הכוננים לא מחזיקים מעמד יותר מכמה שנים ספורות...גם הדיסקים רגישים מאוד לשריטות ולאבק...במיוחד הכוננים העדינים שלהם... אני לא מתנזר ממדיות דיגיטליות אך משתמש רק בטובות שבהן. הבעיה היא שכל כמה שנים צריך להמיר אותן במדיות חדשות. אני נוהג לרכוש דיסקים מתוצרת יפן ויש לי למעלה מ-5000 דיסקים של מוזיקה מתוצרת יפנית. שמתי לב שמתחילה ירידה באיכות השמיעה של הותיקים שבהם. והדיסקים היפנים הם האיכותיים בעולם ללא עוררין. אני מניח שליוסף תהיינה תשובות נוספות ומוחצות בשבילך. אני חייב לסיים כי התינוקות "עושים לי את המוות".
שוב לא נעים, אבל אתה פשוט מדבר שטויות
שמראות על חוסר הבנה בתחום. אין לך מושג. מדיה דיגיטלית כל עוד עובדת האיכות בה לא זזה מילימטר. והיא בוודאות איכותית יותר מויניל. רוצה הוכחה? אתה מסכים איתי שקובץ מחשב, נניח קובץ וורד כדי לעבוד צריך להיות מאה אחוז שמור נכון ברמת הביטים? איך תגיע למצב כזה עם ויניל? האם יש לך דוגמה לויניל שמסוגל להחזיק מידע מדויק כל כך? מגה אפלואוד... יופי... בחרת באתר שעסק בעיקר באכסון חומר לא חוקי... ממש דוגמה נהדרת. מדיה דיגיטלית אמינה וטובה יותר. נסה היום לקחת עיתון מלפני 50 שנה ולהוציא אותי במהדורה מחודשת. בעוד 50 שנה להוציא מהדורה מיוחדת של ווינט מהיום יהיה פיס אוף קייק.
 
אתה כנראה חקלאי מגדל צנון ?!

שוב לא נעים, אבל אתה פשוט מדבר שטויות
שמראות על חוסר הבנה בתחום. אין לך מושג. מדיה דיגיטלית כל עוד עובדת האיכות בה לא זזה מילימטר. והיא בוודאות איכותית יותר מויניל. רוצה הוכחה? אתה מסכים איתי שקובץ מחשב, נניח קובץ וורד כדי לעבוד צריך להיות מאה אחוז שמור נכון ברמת הביטים? איך תגיע למצב כזה עם ויניל? האם יש לך דוגמה לויניל שמסוגל להחזיק מידע מדויק כל כך? מגה אפלואוד... יופי... בחרת באתר שעסק בעיקר באכסון חומר לא חוקי... ממש דוגמה נהדרת. מדיה דיגיטלית אמינה וטובה יותר. נסה היום לקחת עיתון מלפני 50 שנה ולהוציא אותי במהדורה מחודשת. בעוד 50 שנה להוציא מהדורה מיוחדת של ווינט מהיום יהיה פיס אוף קייק.
אתה כנראה חקלאי מגדל צנון ?!
בענינים דיגיטליים אתה בור. ועובדתית הדיסקים כהים עם הזמן ואיכות השמיעה יורדת. זה מה שקורה לכמה דיסקים יפנים אצלי ומדובר במע' סטריאו מהטובות בארץ עם הרמקולים הטובים שיש מבית AR בשילוב רמקולים נוספים מבית KEF. אני מצליח להפעיל גם קבצים דיגיטליים פגומים ולא חסרים כאלה...מה יש לך נגד MEGAUPLOAD? האתר הזה עשה רק טוב לכל האומנים ופירסם אותם בחינם ! הופעות חיות? אין עלייהן זכויות ! כאשר חברות התקליטים בישראל תדאגנה לייבא מיליוני דיסקים בהופעות חיות, נפסיק להוריד מהרשת. למזלי יש את הרוסים בעולם. הח'ברה הרוסיים פתחו כבר עשרות תחליפים מעולים למגהאפלואוד ואנשי ה-FBI המטומטמים רק עודדו את האינפלצייה העכשווית של אתרי הורדה חדשים. נגד אתרים רוסיים - ה-FBI לא יכול לעשות דבר ואנו נמשיך להפציץ את העולם הנאור בהופעות חיות חינמיות של מיטב אומני העולם המערבי. אין איש בישראל שיכול למנוע מאיתנו הורדות מהרשת. אם ספק האינטרנט שלי יחסום אתרי הורדות, אעבור לספק אינטרנט ערבי מהשטחים שההתחברות אליו ממש פשוטה והמבין יבין. אצל ספקי האינטרנט הערביים אין אלוהים, אין חסימות, אין האטות מהירות מכוונות ולא דופקים חשבון לאף אחד למעט לאומן עצמו - כל ההורדות הללו גורמות לכך שיותר ויותר מורידים ירצו להגיע פיזית להופעות והאומנים הרי מתפרנסים כיום מהופעות. אני מוכן להפסיק ולהוריד הופעות ואלבומים שלמים בלי סוף, בתנאי שיפתחו חנות תקליטים של 50 קומות בירושלים או בתל-אביב שתכיל את כל האינוונטר העולמי במחיר של 0.75 דולר לאלבום כולל עטיפות וקופסה. זה לא יקרה ולכן כולנו נמשיך להוריד בקצב הולך וגובר חומרים מהרשת ונדע לעקוף כל מכשול אם מישהו יעז להגביל אותנו.
 

barakbl

New member
מיסטר אביתר, תתווכח בדברים שאתה מבין בהם

אתה כנראה חקלאי מגדל צנון ?!
בענינים דיגיטליים אתה בור. ועובדתית הדיסקים כהים עם הזמן ואיכות השמיעה יורדת. זה מה שקורה לכמה דיסקים יפנים אצלי ומדובר במע' סטריאו מהטובות בארץ עם הרמקולים הטובים שיש מבית AR בשילוב רמקולים נוספים מבית KEF. אני מצליח להפעיל גם קבצים דיגיטליים פגומים ולא חסרים כאלה...מה יש לך נגד MEGAUPLOAD? האתר הזה עשה רק טוב לכל האומנים ופירסם אותם בחינם ! הופעות חיות? אין עלייהן זכויות ! כאשר חברות התקליטים בישראל תדאגנה לייבא מיליוני דיסקים בהופעות חיות, נפסיק להוריד מהרשת. למזלי יש את הרוסים בעולם. הח'ברה הרוסיים פתחו כבר עשרות תחליפים מעולים למגהאפלואוד ואנשי ה-FBI המטומטמים רק עודדו את האינפלצייה העכשווית של אתרי הורדה חדשים. נגד אתרים רוסיים - ה-FBI לא יכול לעשות דבר ואנו נמשיך להפציץ את העולם הנאור בהופעות חיות חינמיות של מיטב אומני העולם המערבי. אין איש בישראל שיכול למנוע מאיתנו הורדות מהרשת. אם ספק האינטרנט שלי יחסום אתרי הורדות, אעבור לספק אינטרנט ערבי מהשטחים שההתחברות אליו ממש פשוטה והמבין יבין. אצל ספקי האינטרנט הערביים אין אלוהים, אין חסימות, אין האטות מהירות מכוונות ולא דופקים חשבון לאף אחד למעט לאומן עצמו - כל ההורדות הללו גורמות לכך שיותר ויותר מורידים ירצו להגיע פיזית להופעות והאומנים הרי מתפרנסים כיום מהופעות. אני מוכן להפסיק ולהוריד הופעות ואלבומים שלמים בלי סוף, בתנאי שיפתחו חנות תקליטים של 50 קומות בירושלים או בתל-אביב שתכיל את כל האינוונטר העולמי במחיר של 0.75 דולר לאלבום כולל עטיפות וקופסה. זה לא יקרה ולכן כולנו נמשיך להוריד בקצב הולך וגובר חומרים מהרשת ונדע לעקוף כל מכשול אם מישהו יעז להגביל אותנו.
מיסטר אביתר, תתווכח בדברים שאתה מבין בהם
אני להבדיל ממך לא אזרוק כאן מונחים וחידונים להוכחת ידע. אין לי צורך להתרברב בזה. כל מי שמבין מעט בתחום יודע שאין דבר כזה דיסק שאיכות השמע בו יורדת. אני מציין זאת כעובדה. לא כסימן שאלה ולא כדיעה. אתה מוזמן להאמין בדברים אחרים, אין לי ענין לשכנע אותך בעובדות :) אין לי כלום נגד מגה אפלואוד. עוד רב הנסתר על הגלוי מדוע םעלו רק נגדו ולא נגד האחרים, אבל אם אני צריך לאכסן מידע שחשוב לי שישמר באמת את הגיבוים שלי אני לא עושה בשירותים נוסח מגה אפלואוד.
 
מאות דיסקים מוכיחים את טעויותייך !

מיסטר אביתר, תתווכח בדברים שאתה מבין בהם
אני להבדיל ממך לא אזרוק כאן מונחים וחידונים להוכחת ידע. אין לי צורך להתרברב בזה. כל מי שמבין מעט בתחום יודע שאין דבר כזה דיסק שאיכות השמע בו יורדת. אני מציין זאת כעובדה. לא כסימן שאלה ולא כדיעה. אתה מוזמן להאמין בדברים אחרים, אין לי ענין לשכנע אותך בעובדות :) אין לי כלום נגד מגה אפלואוד. עוד רב הנסתר על הגלוי מדוע םעלו רק נגדו ולא נגד האחרים, אבל אם אני צריך לאכסן מידע שחשוב לי שישמר באמת את הגיבוים שלי אני לא עושה בשירותים נוסח מגה אפלואוד.
מאות דיסקים מוכיחים את טעויותייך !
והם שמורים אצלי בתנאים אופטימליים כל השנים. איש לא מורשה לגעת בהם ומעולם לא הושאלו לאיש. אתה רברבן חסר תקנה וכמובן לא תשכנע אותי כי המציאות ממחישה עד כמה אתה טועה. לא מעניין אותי לדעת יותר ממה שאני רואה ושומע ואני רואה ירידה באיכות במשך השנים בדיסקים הותיקים. יש לי אינדיקצייה מצויינת לדעת כי חלקם יש לי כפולים מאותה תוצרת ומאותו יצרן כך שיש עם מה להשוות והם מושמעים בכוננים האיכותיים ביותר שניתן לחשוב עלייהם. אצלי אין פשרות בנושא השמע וכל חלק במערכת או במחשב הוא מהטופ שבטופ. אני משדרג את המחשב כמעט כל חודש....אני מחליף כוננים כמו שאתה מחליף חולצות. כל אתרי הרשת של העננים אינם בטוחים. מחר יכול ליפול או להיסגר הגדול שבהם. גם גוגל הוא בר חלוף ויכול להיסגר בפתאומיות. חוץ מזה מדוע לאחסן אצל זרים? למה לא לאחסן בשרת פרטי שאתה חלק נכבד מהבעלים שלו?! ולמה לאכסן בכלל ברשת? גם אני מאכסן את המגה ארכיון בשרת מסויים אך השרת הזה הוא ברובו בבעלותי הפרטית ואין סכנה שזרים יסגרו אותו או יפלשו אליו. הוא יושב רחוק מאוד מישראל ליתר ביטחון... אני מעדיף לעדכן אותו פיזית אחת לכמה זמן (חוץ מהעידכונים המוצפנים היומיים) ולצורך כך שולח שליח (חבר מאוד קרוב) עם החומר ישירות למקום הימצאו של השרת. הגיבוי קיים במדינה שלישית ונוספת ליתר ביטחון ומדינה זו ממש לא ידידותית עימנו בלשון המעטה.....שיהיה לך אחה"צ נעים ומשובח ולך תוציא את הפטיפון הישן והטוב מהמחסן ולך לשמוע קצת תקליטים לזכר הימים הטובים של המוסיקה שלא יחזרו.....
 

barakbl

New member
נכון, אני הרברבן, אין ספק.

מאות דיסקים מוכיחים את טעויותייך !
והם שמורים אצלי בתנאים אופטימליים כל השנים. איש לא מורשה לגעת בהם ומעולם לא הושאלו לאיש. אתה רברבן חסר תקנה וכמובן לא תשכנע אותי כי המציאות ממחישה עד כמה אתה טועה. לא מעניין אותי לדעת יותר ממה שאני רואה ושומע ואני רואה ירידה באיכות במשך השנים בדיסקים הותיקים. יש לי אינדיקצייה מצויינת לדעת כי חלקם יש לי כפולים מאותה תוצרת ומאותו יצרן כך שיש עם מה להשוות והם מושמעים בכוננים האיכותיים ביותר שניתן לחשוב עלייהם. אצלי אין פשרות בנושא השמע וכל חלק במערכת או במחשב הוא מהטופ שבטופ. אני משדרג את המחשב כמעט כל חודש....אני מחליף כוננים כמו שאתה מחליף חולצות. כל אתרי הרשת של העננים אינם בטוחים. מחר יכול ליפול או להיסגר הגדול שבהם. גם גוגל הוא בר חלוף ויכול להיסגר בפתאומיות. חוץ מזה מדוע לאחסן אצל זרים? למה לא לאחסן בשרת פרטי שאתה חלק נכבד מהבעלים שלו?! ולמה לאכסן בכלל ברשת? גם אני מאכסן את המגה ארכיון בשרת מסויים אך השרת הזה הוא ברובו בבעלותי הפרטית ואין סכנה שזרים יסגרו אותו או יפלשו אליו. הוא יושב רחוק מאוד מישראל ליתר ביטחון... אני מעדיף לעדכן אותו פיזית אחת לכמה זמן (חוץ מהעידכונים המוצפנים היומיים) ולצורך כך שולח שליח (חבר מאוד קרוב) עם החומר ישירות למקום הימצאו של השרת. הגיבוי קיים במדינה שלישית ונוספת ליתר ביטחון ומדינה זו ממש לא ידידותית עימנו בלשון המעטה.....שיהיה לך אחה"צ נעים ומשובח ולך תוציא את הפטיפון הישן והטוב מהמחסן ולך לשמוע קצת תקליטים לזכר הימים הטובים של המוסיקה שלא יחזרו.....
נכון, אני הרברבן, אין ספק.
תמשיך לחיות בסרט, כמו שאמרתי אין לי ענין להוכיח אותך, המידע לגבי העולם הדיגיטלי ונאמנות המידע עליו נמצא ברשת. אם זה מענין אותך, אתה מוזן לחפש ולהחכים. אתה מאמין אחרת? שומע אחרת? אין לי עם זה שום בעיה. באמת שזה לא משנה לי. תאכסן איפה, כמה ואיך שבא לך. זה הכסף והזמן שלך. אני ממש לא הולך להתווכח על זה. אם היית מעוניין ללמוד דברים חדשים ולהחכים היינו דנים על הנושא בכיף, אבל עושה רושם שזה לא מה שאתה מחפש, ולי אין שום בעיה עם זה.
 
ראיתי מאמרים רבים לכאן או לשם:

נכון, אני הרברבן, אין ספק.
תמשיך לחיות בסרט, כמו שאמרתי אין לי ענין להוכיח אותך, המידע לגבי העולם הדיגיטלי ונאמנות המידע עליו נמצא ברשת. אם זה מענין אותך, אתה מוזן לחפש ולהחכים. אתה מאמין אחרת? שומע אחרת? אין לי עם זה שום בעיה. באמת שזה לא משנה לי. תאכסן איפה, כמה ואיך שבא לך. זה הכסף והזמן שלך. אני ממש לא הולך להתווכח על זה. אם היית מעוניין ללמוד דברים חדשים ולהחכים היינו דנים על הנושא בכיף, אבל עושה רושם שזה לא מה שאתה מחפש, ולי אין שום בעיה עם זה.
ראיתי מאמרים רבים לכאן או לשם:
ראיתי כאלו שייצגו את הדעה שלך וראיתי כאלו ששללו אותה. העובדה בשטח מוכיחה ירידה באיכות לאורך זמן למרות הציוד שהוא המילה האחרונה בתחום. אתה מזכיר לי את הויכוח בין אנשי הדיסקים לאנשי התקליטים....יש טיעונים לכאן ולכאן. הכל ענין של שמיעה ואוזניים. בעיניי התקליט הוא הצליל הנכון והטבעי והדיסק מלאכותי. ודרך-אגב: המאסטרים של רוב היצירות הטובות משנות ה-60, ה-70 וה-80 בכלל נמצאים על סרטי הקלטה שאיכותם עולה הן על התקליט והן על הדיסק גם יחד.... גם אחד משני המגברים שלי הוא מגבר פישר מדגם 604 (מגבר מנורות) משנת ייצור 1974. לא תמצא כיום מגבר באיכות כזו או בעוצמות שמע כאלו. החיסרון הגדול שלו - המשקל. כמעט 40 ק"ג. אבל בהחלט ניתן לשמוע את המוזיקה שלו למרחק של קילומטר באיכות נפלאה...המגבר השני דנון סופר מודרני עם כל הפונקציות העכשוויות, המילה האחרונה, והרבה פחות טוב מהמגבר משנת הייצור 74'. המגבר האנלוגי שם בכיס את אחיו הדיגיטלי משנת ייצור 2011. במחיר של פישר אנלוגי (מנורות) אחד, אני יכול לרכוש 10 מגברים מהשורה הראשונה בעולם... בשנת 1974 הוא עלה 26 אלף לירות... אפילו את הקבלה אני שומר מתחתיו....
 

barakbl

New member
אני איש מדע, לא בלבולי שכל.

ראיתי מאמרים רבים לכאן או לשם:
ראיתי כאלו שייצגו את הדעה שלך וראיתי כאלו ששללו אותה. העובדה בשטח מוכיחה ירידה באיכות לאורך זמן למרות הציוד שהוא המילה האחרונה בתחום. אתה מזכיר לי את הויכוח בין אנשי הדיסקים לאנשי התקליטים....יש טיעונים לכאן ולכאן. הכל ענין של שמיעה ואוזניים. בעיניי התקליט הוא הצליל הנכון והטבעי והדיסק מלאכותי. ודרך-אגב: המאסטרים של רוב היצירות הטובות משנות ה-60, ה-70 וה-80 בכלל נמצאים על סרטי הקלטה שאיכותם עולה הן על התקליט והן על הדיסק גם יחד.... גם אחד משני המגברים שלי הוא מגבר פישר מדגם 604 (מגבר מנורות) משנת ייצור 1974. לא תמצא כיום מגבר באיכות כזו או בעוצמות שמע כאלו. החיסרון הגדול שלו - המשקל. כמעט 40 ק"ג. אבל בהחלט ניתן לשמוע את המוזיקה שלו למרחק של קילומטר באיכות נפלאה...המגבר השני דנון סופר מודרני עם כל הפונקציות העכשוויות, המילה האחרונה, והרבה פחות טוב מהמגבר משנת הייצור 74'. המגבר האנלוגי שם בכיס את אחיו הדיגיטלי משנת ייצור 2011. במחיר של פישר אנלוגי (מנורות) אחד, אני יכול לרכוש 10 מגברים מהשורה הראשונה בעולם... בשנת 1974 הוא עלה 26 אלף לירות... אפילו את הקבלה אני שומר מתחתיו....
אני איש מדע, לא בלבולי שכל.
אני יודע מה האמת בדיון הזה. מי שמחליט להאמין לדברים אחרים ולא מדעיים זכותו. לא אתווכח על זה.
 
מדע? מדע החארטה? גם בענינים מדעיים יש

אני איש מדע, לא בלבולי שכל.
אני יודע מה האמת בדיון הזה. מי שמחליט להאמין לדברים אחרים ולא מדעיים זכותו. לא אתווכח על זה.
מדע? מדע החארטה? גם בענינים מדעיים יש
חילוקי דעות לכאן ולכאן. אולי אתה מתעסק במדע, אך כנראה בתחום אחר......העובדות בשטח מוכיחות מדע אחר מזה שבו כבודו מתעסק.... עובדתית יש ירידה באיכות השמיעה של אותם דיסקים ולך אין שום הסבר לכך או הסבר אלטרנטיבי לעובדה זו. חדל להיות מקובע וצא לשטח לבדיקות. מדובר בעיקר באלבומי U2 משנת הייצור 1984. יש לי שניים זהים. אחד עדיין חדש והשני מושמע. המושמע ירד באיכות במשך השנים. החדש נשמע....חדש וצלול. שנייהם מאותו יצרן, אותה שנת ייצור, אותה סדרת ייצור ולמעשה זהים. אני זוכר בוודאות את אלבום "האש הבלתי נשכחת" של U2 - זה המושמע, באיכות זהה לזה החדש. לך תמצא עותק שלישי כקבוצת ביקורת ואח"כ נמשיך את המחקר... לא רק אתה מתעסק במדע. גם אימי היתה ביו-כימאית והיה לה הסבר לירידה זו של איכות. חבל שלא רשמתי את הסבריה בזמנו. זה היה נראה לי זניח. כיום כבר אין את מי לשאול.
 

barakbl

New member
הסבר מדעי אפשרי הוא אפקט הפלאסיבו.

מדע? מדע החארטה? גם בענינים מדעיים יש
חילוקי דעות לכאן ולכאן. אולי אתה מתעסק במדע, אך כנראה בתחום אחר......העובדות בשטח מוכיחות מדע אחר מזה שבו כבודו מתעסק.... עובדתית יש ירידה באיכות השמיעה של אותם דיסקים ולך אין שום הסבר לכך או הסבר אלטרנטיבי לעובדה זו. חדל להיות מקובע וצא לשטח לבדיקות. מדובר בעיקר באלבומי U2 משנת הייצור 1984. יש לי שניים זהים. אחד עדיין חדש והשני מושמע. המושמע ירד באיכות במשך השנים. החדש נשמע....חדש וצלול. שנייהם מאותו יצרן, אותה שנת ייצור, אותה סדרת ייצור ולמעשה זהים. אני זוכר בוודאות את אלבום "האש הבלתי נשכחת" של U2 - זה המושמע, באיכות זהה לזה החדש. לך תמצא עותק שלישי כקבוצת ביקורת ואח"כ נמשיך את המחקר... לא רק אתה מתעסק במדע. גם אימי היתה ביו-כימאית והיה לה הסבר לירידה זו של איכות. חבל שלא רשמתי את הסבריה בזמנו. זה היה נראה לי זניח. כיום כבר אין את מי לשאול.
הסבר מדעי אפשרי הוא אפקט הפלאסיבו.
זה הכל בראש שלך... אבל תהנה לחשוב שזה משהו אחר. באמת שלא מזיז לי.
 
אין לך שום הוכחות לדברייך ההזויים. בוא ושמע ב

הסבר מדעי אפשרי הוא אפקט הפלאסיבו.
זה הכל בראש שלך... אבל תהנה לחשוב שזה משהו אחר. באמת שלא מזיז לי.
אין לך שום הוכחות לדברייך ההזויים. בוא ושמע ב
במו אוזנייך את ההבדל בין שני הדיסקים במקום לברבר ולברבר ולברבר שאתה מדען ובסוף נגלה שיש לך באסטה בשוק הכרמל למכירת דיסקים צרובים? חלאס - זה לא עובד עלי. אני קונה כבר 43 שנה ברציפות תקליטים, דיסקים ומערכות סטריאו. לא חושב שהיה יום בעשרים וחמש השנים האחרונות ששני דיסקים חדשים לא הצטרפו לאוסף... אין כמו עדות שמיעה, וכל השאר? מריחות ומריחות בלי שום הוכחות. די - נגמר לי ממך הסוס. תמשיך בדרכך ותהנה עם עצמך ותן מנוחה לעמלים קשה.
 

barakbl

New member
אין בעיה. דרך צלחה.

אין לך שום הוכחות לדברייך ההזויים. בוא ושמע ב
במו אוזנייך את ההבדל בין שני הדיסקים במקום לברבר ולברבר ולברבר שאתה מדען ובסוף נגלה שיש לך באסטה בשוק הכרמל למכירת דיסקים צרובים? חלאס - זה לא עובד עלי. אני קונה כבר 43 שנה ברציפות תקליטים, דיסקים ומערכות סטריאו. לא חושב שהיה יום בעשרים וחמש השנים האחרונות ששני דיסקים חדשים לא הצטרפו לאוסף... אין כמו עדות שמיעה, וכל השאר? מריחות ומריחות בלי שום הוכחות. די - נגמר לי ממך הסוס. תמשיך בדרכך ותהנה עם עצמך ותן מנוחה לעמלים קשה.
אין בעיה. דרך צלחה.
 

nitsansh

New member
בענייני זכויות יוצרים אתה לא מבין כנראה...

אתה כנראה חקלאי מגדל צנון ?!
בענינים דיגיטליים אתה בור. ועובדתית הדיסקים כהים עם הזמן ואיכות השמיעה יורדת. זה מה שקורה לכמה דיסקים יפנים אצלי ומדובר במע' סטריאו מהטובות בארץ עם הרמקולים הטובים שיש מבית AR בשילוב רמקולים נוספים מבית KEF. אני מצליח להפעיל גם קבצים דיגיטליים פגומים ולא חסרים כאלה...מה יש לך נגד MEGAUPLOAD? האתר הזה עשה רק טוב לכל האומנים ופירסם אותם בחינם ! הופעות חיות? אין עלייהן זכויות ! כאשר חברות התקליטים בישראל תדאגנה לייבא מיליוני דיסקים בהופעות חיות, נפסיק להוריד מהרשת. למזלי יש את הרוסים בעולם. הח'ברה הרוסיים פתחו כבר עשרות תחליפים מעולים למגהאפלואוד ואנשי ה-FBI המטומטמים רק עודדו את האינפלצייה העכשווית של אתרי הורדה חדשים. נגד אתרים רוסיים - ה-FBI לא יכול לעשות דבר ואנו נמשיך להפציץ את העולם הנאור בהופעות חיות חינמיות של מיטב אומני העולם המערבי. אין איש בישראל שיכול למנוע מאיתנו הורדות מהרשת. אם ספק האינטרנט שלי יחסום אתרי הורדות, אעבור לספק אינטרנט ערבי מהשטחים שההתחברות אליו ממש פשוטה והמבין יבין. אצל ספקי האינטרנט הערביים אין אלוהים, אין חסימות, אין האטות מהירות מכוונות ולא דופקים חשבון לאף אחד למעט לאומן עצמו - כל ההורדות הללו גורמות לכך שיותר ויותר מורידים ירצו להגיע פיזית להופעות והאומנים הרי מתפרנסים כיום מהופעות. אני מוכן להפסיק ולהוריד הופעות ואלבומים שלמים בלי סוף, בתנאי שיפתחו חנות תקליטים של 50 קומות בירושלים או בתל-אביב שתכיל את כל האינוונטר העולמי במחיר של 0.75 דולר לאלבום כולל עטיפות וקופסה. זה לא יקרה ולכן כולנו נמשיך להוריד בקצב הולך וגובר חומרים מהרשת ונדע לעקוף כל מכשול אם מישהו יעז להגביל אותנו.
בענייני זכויות יוצרים אתה לא מבין כנראה...
שכפול של יצירה בכל אמצעי הוא הפרה של זכויות יוצרים אם לא נעשה באישור בעלי הזכויות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה