איך משלבים חוגי התעמלות לסוגיהם וטיפולים ?

אריאלס1

New member
איך משלבים חוגי התעמלות לסוגיהם וטיפולים ?

קיבלתי אתמול את "מצטערת, אבל זה שלילי" השלישי שלי. יש לי עוד מוקפאים למזלי, אבל החלטתי לקחת איזה חודש-חודשיים הפסקה, לנקות קצת הורמונים מהגוף, להרגע, לטוס לחו"ל, להחזיר לעצמי חיים וזוגיות (היו לי 2 טיפולים קודמים קשים פיזית ונפשית). אני רוצה להרשם לסטודיו C - מעולם לא עשיתי התעמלות בעבר וזה נראה לי חשוב בעיקר לפני הריון. השאלה - איך משלבים את זה ואת הטיפולים ? כל חודש אעלם לשבועיים מההחזרה ועד התשובה ? ואם אקלט ? אז מניחה שאסור להתעמל 3 חודשים, נכון ?
 
לדעתי סטודיו C זה המקום בשבילנו

הי, בתור אחת שגם התאמנה שם יש לי רק דברים טובים להגיד וגם שזה המקום בשבילנו. אין קפיצות אין אירובי (בתנאי שאת הולכת רק לשיעורי חיטוב) ואם את אומרת למדריכה שאת בטיפולים היא תגיד לך מה לעשות ומה לא. כשבעזרת השם נהיה בהריון אז יש להם תרגילים מיוחדים לזה. באופן אישי אני רק אחרי החזרה בערך שלושה ימים לא עושה כלום וחוזרת לשיעור רגיל רק בלי תרגילי בטן. (מחטבים ידיים רגליים לא חסר מקומות חוץ מהבטן) בהצלחה במה שתבחרי לעשות
 

3קטנה

New member
זאת בעיה שלא הצלחתי לפתור

אם את רוצה להתאמן במקביל לטיפולים רציפים יחסית, תצטרכי להחליט אם יתאים לך המודל של שבועיים הפסקה פעם בחודש - חודש וחצי. אצלי שמתי לב שמדובר ביותר משבועיים הפסקה כי כבר בימים האחרונים לפני השאיבה כבר לא הייתי מסוגלת להתאמן וגם לקח לי זמן בכל פעם להתאפס על עצמי אחרי שלילי ולחזור לאימונים כך שזה הפסיק להתאים לי ובדיעבד סתם הוצאתי המון המון כסף על מנוי לחדר כושר.
 

ענת2501

New member
המלצה

אני מתלבטת בשאלה הזאת הרבה זמן...החלטתי פשוט לקנות כרטיסיה (יש מקומות שמאפשרים זאת) ואז ללכת בשאוכל-לפחות שבועיים בחודש. הכרטיסיה תקפה לחצי שנה ולא לא עולה הרבה כסף. בהצלחה!
 

אריאלס1

New member
האם אחרי החזרה אסור להתעמל?

מניחה שפעילות אירובית בעיתית, אבל משהו רגוע יותר כמו יוגה, או אימונים לאזורים שלא בטן, מותר או שיש בזה סיכון ?
 

Frieda5

New member
התעמלות וטיפולים-שלום אריאלס1!

שלום אריאלס1! אני נמצאת בטיפולים כבר שנתיים (בהתחלה IUI ואח"כ IVF) ואף פעם לא עשיתי הפסקות בהתעמלות- לא לפני שאיבה ולא אחרי החזרה. הרופאים המטפלים בי (מנהל מחלקת IVF בהדסה ורופאת פיריון בכירה) אמרו לי חד משמעית שאין יתרון במנוחה. אם לא כואב לך את יכולה להתאמן נאמר לי. לפני שאיבה עדיף לא לעשות ספורט אינטנסיבי כדי לא להעמיס על השחלות הגדושות. כפי שכתבתי כאן בעבר- אם ההחזרה שלי נופלת על יום שישי, אני באה בבגדי אירובי ואחרי המנוחה של החצי שעה, הולכת ישר לשיעור התעמלות. לי זה נותן המון כח ומכניס בי אנרגיות מעולות, אבל לא לכולן זה מתאים. מבחינת התעמלות בהריון- מותר לעשות דברים רק אם את מורגלת לעשות אותם לפני ההריון (לתחות 3 חודשים של ניסיון באותו תחום), לכן אני לא מפספסת אימונים אף פעם, כי תמיד אני בטוחה שהפעם הטיפול יצליח... לסיכום- את צריכה לעשות את מה שמרגיש לך נכון, אבל לא להעמיס חס וחלילה על עצמך. בהצלחה רבה! Frieda5
 

אריאלס1

New member
מה לגבי פילאטיס ?

בתור אחת שלא התעמלה מעולם, אני לא מניחה שאתחיל עם משהו כמו אירובי או חדר כושר, אלא משהו יותר רגוע שמקווה שאוכל להמשיכו גם בהחזרות ובהריון. הבנתי שפילאטיס זה יותר רגוע ומתאים גם בהריון. מישהי מכירה ?
 
למעלה