איך מרחיקים חתולים מהחצר ?

Rשף

New member
איך מרחיקים חתולים מהחצר ?

יש לי בחצר הבית בריכת דגים וכלוב תוכים, חתולי השכונה מאד נהנים להציק להם ולנסות לנגוס בהם. האם יש פתרון כדי להרחיק אותם ? עד כה ניסיתי: גדר דוקרנית במעברים (זה תירגל את יכולת הקפיצה שלהם) חומר שאמור לדחות חתולים (עוזר מעט, אבל החומר יקר ולא מחזיק הרב זמן) פתרונות של הרעלה ו/או פניה לעירייה לא יתקבלו בברכה.
 

gozala

New member
כזה גן שעשועים הצבת שם..

אז אתה חושב איך להרחיקם? זה בלתי אפשרי! קודם כל החורף מתקרב, לא תוכל להשאיר תוכים בחוץ בחורף, קרוב לוודאי שגם הדגים לא יעמדו בקור הצפוי, כך שממילא תצטרך למצוא פיתרון אחד שיפתור תוך כך גם את הבעיה שנוצרה. ראיתי פעם בערוץ 8 אחת שמגדלת ציפורים אקזוטיות אצלה בחצר וגם חתול יש לה, מה עושים עם הניגוד? עשתה מעשה ויצרה לאותו חתול מנהרה תלויה ומתפתלת בכל החצר וכך יושב לו אותו אדון בתוך המנהרה המרושתת ומסתכל לו על כל הציפורים בחצר מבלי יכולת לפגוע בהן ולהתמודד עם טבעו הבלתי נמנע.
 

Rשף

New member
אין בעיה לתוכים והדגים

דגי קוי חיים גם בארצות בהן הבריכה קופאת, הם חיים מתחת לקרח וצורכים מעט מאד מזון מאחר והם בעלי דם קר, גם תוכים עמידים לקור, במיוחד באיזור החוף שפחות קר, הם לא אוהבים רוח ומים ולכך קל לדאוג (גג וכסוי ניילון לכלוב)
 

gozala

New member
אין ברירה, הפרדת כוחות!

פשוט לרשת כך שלא יוכלו להתקרב וניגמר הסיפור. מהחתולים כשלעצמם לא ניתן להיפטר, אז ליצור הפרדה עם רשת (יש רשתות זולות מפלסטיק בהום סנטר) אולי אפילו זמני (כפגם אסטתי) עד שיבינו שאין למה לגשת ולהתקרב ויאבדו עניין.
 

khb

New member
יונים וחתולים

לרחבה של כיכר רבין הייתה מגיעה כל יום אישה זקנה, שפופה, בקושי הולכת והיא הייתה מאכילה את עשרות היונים שהיו צונחות מחוטי החשמל אליה ואל האוכל שלה. המדהים ביותר היה שהיה גם חתול שהיה ממתין לה שם כל יום וגם אותו היא הייתה מאכילה. והחתול השמנמן היה יושב לידה בין כל היונים בנחת אדיש המחץ לכל היונים שסביבו. זו הייתה תמונה מדהימה ולצערי לא היתה לי מצלמה באותה תקופה. בזמן האחרון אני כבר לא רואה את האישה הזו. לי יש בבית אקווריום חדש יחסית. בהתחלה אחד החתולים התעניין במיוחד וניסה לדוג את הדגים, אבל עכשיו אף אחד לא מתעניין, לפעמים הם מתבוננים מרחוק אבל בלי הזזות הזנב העצבניות והרטט בפה, כלומר בלי פרזנטציה של תקיפה וטריפה. הכל עניין של הרגל. אבל מה עושים עד שיתרגלו? גוזלה נתנה עצות מעשיות טובות. בהצלחה
 
למעלה