איך מצליחים לשלב????

blumm1

New member
איך מצליחים לשלב????

בטח דנתן בזה מליוני פעמים אבל בכל זאת... אני עובדת עד 4 כשאני אוספת את שני בני המתוקים ואז אני מוצאת את עצמי שהרבה פעמים אין לי סבלנות ואני ממש מחכה שבעלולי יגיע מהעבודה ואני "זורקת" אותם עליו למקלחות וכו' ואם הוא מגיע מאוחר מדי אני פשוט זועמת עליו, למרות שלרוב הוא לא ממש אשם והיה לו יום מעייף משל עצמו... יש אולי טיפים?????? לא פשוט אה??? להיות אמא טובה, עובדת טובה, אישה טובה ועוד ועוד טובה וטובה.....
 

nlyyln

New member
פתרון חלקי, להקלה...

מה שעובד אצלי זה לארגן לי שעות נחמדות בשביל עצמי: יום בשבוע בעלי לוקח אותם ב-4 וחצי, ישנם ערבים שאני נפגשת עם חברה, שישי בבוקר מתפננים שנינו, לרופאים וכו' - הוא לוקח אותם. זה עוזר לי לעבור יותר טוב את הימים האחרים.
 
מסכימה. חלוקת זמן נכונה היא המפתח

חלוקת זמן נכונה וקבועה היא המפתח להצלחה בגידול הילדים ובניהול קריירה. ככה אף תחום לא נפגע. חלוקת הזמן שלך מצריכה עזרה ושיתוף פעולה מלא מצד בעלך. תקבעי איתו שעות וזמנים קבועים שנוחים ומתאימים לו, ופעילויות שעליו לעשות כדי לעזור לך וכדי להסיר ממך את הלחץ המיותר. אני מצרפת משהו נחמד לבוקר סגרירי ואקטיבי זה. שיהיה בהצלחה!
 
אני חושבת שהטיפ הכי טוב שאני קיבלתי בנושא

היה להפסיק לנסות להיות סופר-וומן. להבין שאי אפשר להיות גם העובדת הכי טובה וגם האמא הכי טובה וגם עקרת הבית הכי טובה וגם החברה הכי טובה וגם האישה הכי טובה... ברגע שאת מורידה מעצמך את הגלימה הזו, את יודעת שאת עושה את המיטב שאת יכולה בכל מקום שבו את נמצאת באותו רגע ומפרידה בין מקום אחד לשני. בעבודה - את הכי טובה שאת יכולה להיות בעבודה. בבית - את שוכחת מהעבודה ואת הכי טובה שאת יכולה להיות בבית. עם הילדים - את שוכחת מהעבודה ומהבית ואת הכי טובה שאת יכולה להיות עם הילדים.
 
בתור אמא לשניים לבד עד השעות הקטנות...

הבעלול חוזר מאוד מאוחר כל יום כך שיוצא לי כמעט כל יום גם למשוך לבד עד ארוחת הערב, מקלחות, השכבה לישון וכו' לפי דעתי מרוב עייפות בעלי לא זוכר את צבע העיניים שלי - כי הן עצומות כשהוא מסתכל... משתדלת גם כשהוא במקרה מגיע מוקדם להתארגן כמו תמיד ולא להפיל עליו כלום, אלא שיצטרף אם מתאים לו ... מקלחות בדרך כלל כמה שיותר מוקדם כי זאת עוד חצי שעה של כיף ומשחקים (שלא משאירה בלאגן...) וכך גם פחות עייפים ועצבניים לקראת סופהיום. אם קורה ואני עצבנית ממשו... והוא פה - ורואה - הוא לבד תופס פיקוד. וגם אם כיף ומשחקים ובא לו ... כך גיליתי כולם יותר רגועים. את אמא טובה ומסורה (גם אם לפעמים קצת כועסת ומתעצבנת)!!!
 

שירי ל

New member
לי מאוד עוזר להעביר את ה"ערב" לאחר הצהריים

עוד לפני שיוצאים מהבית לחוגים וכד' אני מכניסה את כולם יחד לאמבטיה, עושה לי כוס קפה ועם עיתון מתיישבת לידן (פשוט כי הפיצקי עוד קטנה מדי כדי להשאר לבד באמבטיה). זו שעת הרגיעה שלי. המקלחות מאוד מעמיסות בערב ובערב אני מאוד משתדלת להיות פנויה לשבת להרגע קצת. זה גם שעות שאני כבר זקוקה למנוחה וגם חשוב מאוד לזוגיות. העצה שעפרה נתנה לך מעולה - לוותר לעצמך. אם לא בא לך לבשל - תזמיני ואם לא יוצא להזמין לא נורא אם מפעם לפעם יאכלו ג'אנק. אם הבית נראה נורא ואיום ואין לך כח לעשות קחי פיילה גדולה תזרקי את כל הבלגאן פנימה ושימי באיזה פינה בבית. תסדרי כשיהיה זמן וכוח. מה עם לצאת החוצה? יותר קל לבלות עם הילדים בחוץ מאשר לשבת ספונים בבית...
 
למעלה