איך מצליחים להוציא ילד מהבית לחוג ג'ודו

amittomer100

New member
איך מצליחים להוציא ילד מהבית לחוג ג'ודו

שלום וברכות על הפורום, רציתי לדעת אם יש לכם פיתרון, הבן שלי בן 6 מתאמן בג'ודו ומאוד נהנה בחוג, אבל קשה מאוד להוציא אותו מהבית זה יכול להגיע לידי בכי. יש לכם רעיון?
 

amirrohker

New member
בעניין הגודו צריך מאמר איך חוזרים ממנו בשלום

אבל לא בגלל זה הגבתי בגלל שאת סתם משלם, אם הוא לא רוצה ללכת,חבל. ואני אומר לך את זה מנסיון אישי ,אני בעצמי בן 23 (ילד),שבכיתה ב" ,ניסו להכריח אותו ללכת לשיעורי פסנתר..
 

NetoGreen

New member
האם להכריח ילד ללכת לחוג?

הי אמיר, ההערה שלך בהחלט במקום, אבל כמו כל דבר בחיים לא הכל שחור ולבן. אם הילד חייב ללכת לפזיותרפיה אחרת לא יוכל לאחוז עפרון ולכתוב והוא לא רוצה, האם אז תכריח אותו ללכת ל"חוג הפזיותרפיה" או לא? בעיני פעילות גופנית היא הכרח, העניין הוא רק למצוא את סוג הפעילות המתאים, במידה והפעילות אטרקטיבית גם הילד הכי עצלן והכי אנטי ישתתף בכייף... לגבי שיעורי נגינה, אני מנוע מלהגיב מכיוון שאין הדבר בתחום התמחותי.
 

amirrohker

New member
לפי דעתי לא כדי בכלל .

היי ,ברור שלא הכול שחור ולבן . כמו שחוג זה לא פזיותרפיה שזה נקרא טיפול רפואי ..למה ילד אינו יכול להחזיק עיפרון? ,וזקוק לשם כך טיפול פיזיותרפיה? מה רע בפעילות ספורטיבית שהיא גם אטרקטיבית כמו: כדורגל ..בקיצור יום ספורט בבית ספר אמור להספיק . בקשר לאעצבעות חייב להישתמש בהם כדי לשחק הפליססטיישן ,מחשב או סתם להחזיק סוכריה על מקל. גם אני לא זוכר כלום מנגינה ...חוץ מהמורה (בדיעבד כמובן).
 
למעלה