הנוסע הצפוני
Well-known member
היום יצא לי לעלות לקו 55 של סופרבוס ממרכזית המפרץ. כבר ברציף לפני היציאה האוטובוס נכבה פעמיים, למרות הבעיה האוטובוס יצא.
בתחנה הראשונה בצומת הצ'יק פוסט האוטובוס שוב נכבה ונתקע. (לטענת הנהג הוא יצא בהוראת הסדרן) ברור שבמקרה כזה הנסיעה לא תירשם כמבוטלת.
אצם היציאה עם אוטובוס תקול כבר עברה על הנהלים, אבל זה לא נגמר פה. כאשר האוטובוס נתקע הנהג הורה לכל הנוסעים לרדת ולהמתין בשמש בתחנה, שוב בניגוד לנוהל אוטובוס תקול, וכמובן שאוטובוס חלופי לא נשלח למרות שהיינו רחוקים 3 דק' נסיעה ממרכזית המפרץ. גם לגבי זה קיים נוהל.
על צורת הדיבור החוצפנית של הנהג אני לא אפרט כאן כי זה לצערי מאפיין של 80% מהנהגים בחברה, אף פעם לא נתקלתי בכזה זילזוז בנוסעים באף חברה אחרת.
תגובת סופרבוס - האוטובוס הוריד נוסעים כי היה צריך לנסוע למוסך, אלה שכמובן זה שקר כי גם אחרי שעלינו על האוטובוס הבא 20 דק' אחרי (לא חלופי - נסיעה רגילה בקו) האוטובוס המקולקל עדיין היה בתחנה. אחרי שאמרתי לנציגה שיש גם תיעוד התחילה להתבלבל ואמרה שהיא צריכה לבדוק משהו ולחזור אליי.
עכשיו נגיד שנוסע שלא מתעצל רוצה לעשות משהו בעניין ולהתלונן במשרד התחבורה, כאן נתקלים בדוגמה איך הצד השני של המערכת לא רוצה לקבל תלונות.
נתחיל בשדות המיותרים בטופס של האם אני מסכים להעיד על המקרה בבית משפט?! - לא מוגזם בכלל - הסעיף הזה לבד יגרום ל 50% מהמתלוננים לוותר.
הסכמתי, עכשיו שדה התלונה מוגבל ל 400 תווים! - עכשיו תציאו לי איך לעשות עריכה למה שרשמתי כאן כדי שיכנס ל כמות התווים המותרת.
בתחנה הראשונה בצומת הצ'יק פוסט האוטובוס שוב נכבה ונתקע. (לטענת הנהג הוא יצא בהוראת הסדרן) ברור שבמקרה כזה הנסיעה לא תירשם כמבוטלת.
אצם היציאה עם אוטובוס תקול כבר עברה על הנהלים, אבל זה לא נגמר פה. כאשר האוטובוס נתקע הנהג הורה לכל הנוסעים לרדת ולהמתין בשמש בתחנה, שוב בניגוד לנוהל אוטובוס תקול, וכמובן שאוטובוס חלופי לא נשלח למרות שהיינו רחוקים 3 דק' נסיעה ממרכזית המפרץ. גם לגבי זה קיים נוהל.
על צורת הדיבור החוצפנית של הנהג אני לא אפרט כאן כי זה לצערי מאפיין של 80% מהנהגים בחברה, אף פעם לא נתקלתי בכזה זילזוז בנוסעים באף חברה אחרת.
תגובת סופרבוס - האוטובוס הוריד נוסעים כי היה צריך לנסוע למוסך, אלה שכמובן זה שקר כי גם אחרי שעלינו על האוטובוס הבא 20 דק' אחרי (לא חלופי - נסיעה רגילה בקו) האוטובוס המקולקל עדיין היה בתחנה. אחרי שאמרתי לנציגה שיש גם תיעוד התחילה להתבלבל ואמרה שהיא צריכה לבדוק משהו ולחזור אליי.
עכשיו נגיד שנוסע שלא מתעצל רוצה לעשות משהו בעניין ולהתלונן במשרד התחבורה, כאן נתקלים בדוגמה איך הצד השני של המערכת לא רוצה לקבל תלונות.
נתחיל בשדות המיותרים בטופס של האם אני מסכים להעיד על המקרה בבית משפט?! - לא מוגזם בכלל - הסעיף הזה לבד יגרום ל 50% מהמתלוננים לוותר.
הסכמתי, עכשיו שדה התלונה מוגבל ל 400 תווים! - עכשיו תציאו לי איך לעשות עריכה למה שרשמתי כאן כדי שיכנס ל כמות התווים המותרת.