איך מספרים לילד שהוא לא נימול?

תודה ../images/Emo9.gif ../images/Emo25.gif

בקרוב אצלכם? לא זוכרת כמה זמן הפרש יש בין החבר'ה שלך לבין שלי... ותודה גם לך, obron
 
תודה, תודה ../images/Emo65.gif

לנרניה ולחתול על האיחולים... אנחנו חוגגים שמונה שנים של נחת. כן ירבו...
 

WindsOfWar

New member
מזל טוב ../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif

עם הרבה בריאות ושמחה
.
 
../images/Emo20.gif../images/Emo51.gif רבה

איזה כיף, כל הברכות. תודה לכולכם
אני מנחשת שהבן שלי הוא מהבוגרים בילדי הפורום, ואם כך, אז הבאתי אחלה ביכורים (וחבל שהורידו את הטנא של שבועות שהיה באייקונים
) כן ירבו!
 

אורית ג.

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif ברכות חמות לזקן ילדי

הפורום הרבה כיף בריאות ואושר.
 

She Dolphin

New member
אנחנו יזמנו, לא זוכרת בן כמה הוא

היה, נדמה לי שבסביבות גיל 3 וחצי. זה היה אחרי אמבטיה משותפת עם בן דודו הגדול ממנו והנימול ששאל למה לגמד יש בולבול "כזה". (לא להיבהל דבר הבא שבן הדוד אמר "יש לו בולבול יפה!"
). תומר לא ממש התיחס לשאלה ולהסבר שנתתי לבן הדוד, אבל בעקבות זה הבנו שעדיף לנו ש"הפעם הראשונה" תבוא מאיתנו ולא ממישהו מהסביבה הקרובה יותר או פחות, ובצורה לא מבוקרת. באחת ההזדמנויות באמבטיה דיברנו על עובדת היותו לא נימול, הסברנו בצורה עניינית ופשוטה - בהתאם ליכולת ההבנה שלו, על כך שלו יש איבר שונה מלרוב הילדים. הסברנו למה הוא שונה, ועל כך שכולנו שונים אחד מהשני בכל מיני דברים, עם דוגמאות מהמשפחה הקרובה וההבדלים שיש בין הגופים של כל אחד מאיתנו. מאז ועד היום אנחנו או הוא מזכירים את זה בנסיבות שונות (בדרך כלל זה קורה באמבטיה) וזה תמיד מקבל התיחסות עניינית גם מצידו וגם מצידנו.
 

רון סי

New member
סיכום דיון

אחרי שכל בעלי הענין ובעלי הנסיון הגיבו לשאלה חשובה זו, ניתן לומר, על סמך השאלה והתשובות, את דברי הסיכום הבאים: 1. הילד הערל הוא חריג, שמצבו איננו נורמלי, איננו כשל כל הילדים, וצריך לגלות לו את זה איכשהו ומתישהו, והשאלה היא איך ומתי. 2. הילד מגלה את שונותו די מוקדם, בגיל 3, 4, וכבר באותו שלב צריכים ההורים להתחיל להסביר לו הסברים. 3. ההתעסקות בעורלה והשונות שהיא מייצרת נמשכת גם בשנים הבאות, ומחייבת הן את הילד והן את הוריו לעיסוק בה. למדנו כאן מנסיונם של הורים לילדים ערלים קטנים, יחסית. גילינו את הקשיים המיוחדים המלווים את הילד הערל ואת הוריו. יש להניח שהקשיים נמשכים גם הלאה (כפי שלמדנו מנסיונם של ערלים מבוגרים יותר שכתבו בפורום). תודה רבה לכם על שהארתם בכנות את הקושי שנוצר כתוצאה מערלות הילד.
 

valeta

New member
סיכום אמיתי

א. אכן הערלות היא מצב חריג בחברתנו, ויש מקום לדון בכך עם הילד. ב. יש ילדים שערלותם מעסיקה אותם כבר בגיל צעיר ואכן יש לדון בכך עמם, כמו בכל נושא שהילד מעלה בכל גיל ובכל שלב. ג. העורלה מעסיקה את הילדים גם בבגרותם. וכל אלה אינם מהווים קשיים, ואינם מקור של בעיה. הילדים/נערים מודעים לשונותם בנושא העורלה, עוסקים בכך לפעמים, ו...חיים את חייהם. המסקנה שלך מוטעית ועצובה, כיוון שאתה חווה כל שוני או התמודדות או תהיה כקושי וכבעיה עמוקה.
 

obron

New member
הבעייה שלו היא שונה

הבעייה שלו היא שהוא אדם אטום ולא חכם בלשון המעטה, שמנסה למשוך תשומת לב ולגרור את הפורום להתנצחויות מיותרות ולהטביע אותו (לפי הודאתו) בטיעוני סרק ופרובוקציות שקריות מכוונות, על מנת לייתר את הפונקציונאליות שלשמו הוקם הפורום ולגרום למבקריו המזדמנים של הפורום לוותר על הקריאה בו.
 

WindsOfWar

New member
ובשורה התחתונה

כל האנשים שונים זה מזה, ויש כל כך הרבה בעיות בעולם. כנראה העורלה זה לא הדבר הראשון ברשימה הזאת.
 

Helio

New member
שורה תחתונה

1. מצבו של ילד זה איך שאתה מסתכל.בשבילך נורמה היא לחתוך-כך תעשה. בשביל מישהו אחר לא לחתוך -כך גם הוא יעשה.העיקר להיות שלם- עם עצמך
2. מגלה ומצויין.להסביר אין זה לא בעיה.ילדים שואלים אלף שאלות ומקבלים אלף הסברים.מטרה של הורה לענות על שאלה ולהביא את אהבתו לילד.אין מה לעשות הארץ היא מגוונת-יש אנשים עם כיפה ויש בלי,יש ערבים ויהודים,יש מאוד שחומים ומאוד לבנים,דוברי עברית ודוברי רוסית.והכל הזה תפגוש בכל מקום-ביה"ח,ביה"ס,קניון וכו' וכו'.אלף סיבות לשאלות. 3.לדעתי התעסקות באיבר מין באופן כללי ובעורלה בפרט מתחילה בגיל התבגרות ונמשכת עד גיל הזיקנה.זה בסדר-גבר שחושב על
שלו ועל כל מה שקשור בזה במשך כמה שעות ביום לזה לא חריג-בערך 99 מתוך 100. 4.באמת גילינו את הקשיים המיוחדים המלווים את הילד הערל ואת הוריו-לכאורה זה למצוא רופא שמכיר את העורלה.אבל אל דאגה- רוב הרופאים המקומיים מקבלים ויקבלו את השכלתם בחו"ל (הונגריה וצ'כיה מאוד פופולריות).שם הם בוודאי לומדים את הנושא. 5. תודה רבה על הערותייך.
 

Helio

New member
רון סי-

אתה יודע בהרצל לא חתך לבן שלו? זאת עובדה מתועדת. "...אם תרצו- אין זו אגדה..." (motto של קה"ל)
 
למעלה