איך מנקים בובות בד?

Shimrit A

New member
איך מנקים בובות בד?

לבת שלי יש בובות בד שהיא מאוד אוהבת ומשחקת איתן הרבה וישנה איתן כל לילה (גם כשבורח לה פיפי בלילה
) הבובות כבר די מלוכלכות וגם לא מריחות משהו על רובן כתוב לרחוץ רק מבחוץ surface wash ועל חלקן לא כתוב כלום ניסיתי לנקות עם מגבון רגיל של תינוקות אבל הלכלוך לא יורד וגם לא הריח גם אוורור של יום בחוץ לא כל כך עזר איך מנקים את הבובות האלה?
 

ענבל30

New member
אני כיבסתי ביד...

גם בובה שהיא רק מבד, וגם בובה שהגוף מבד והידיים והראש מפלסטיק - כיבסתי ביד. יצא נקי ובלי ריח. הבובה האהובה על רומי נזרקה בטעות לאשפה ע"י העוזרת - חילצתי אותה ברגע האחרון מהזבל! את יכולה לתאר לעצמך את הריח והגועל... אחרי לילה של השריה במים חמים עם אבקת כביסה כיבסתי ביד וייבשתי בחוץ. היא קצת דהתה אבל יצאה נקיה ובלי ריחות רעים.
 

תאירU4

New member
ניקוי יבש?

מה שאפשר ולא כתוב שאסור, אני מכבסת, מה שאסור... לא יודעת... לא קונים כאלה?
 
במכונה

הבובה של יעל עברה עשרות כביסות במכונה. טמפרטורה נמוכה ללא סחיטה. במקרי חירום היא מתייבשת במייבש......... כבר שנתיים וחצי והיא עדיין במצב מעולה.
 

מרגוש

New member
מכונת כביסה

כול הבובות כולל בובות מפרוה אחר כך מסרקים עם מברשת יוצא כמו חדש. כביסה של צמר. גם בובות מנגנות נכנסו אצלי ולא קרה להן כלום. מה שלא נכנס למכונה נכנס למדיח הכלים, רעשנים, לגו, כול מה שפלסטיק.
 

Shimrit A

New member
החלטתי לקחת סיכון

וכיבסתי את הבובה הכי אהובה וגם הכי מלוכלכת ומסריחה וזה הגיוני ביד בעדינות כביסה קצרה רואים שהיא כובסה אבל עכשיו היא הרבה יותר נקייה וכבר לא מסריחה תודה רבה לכולכן שתרמתן מנסיונכן ממש חששתי לרחוץ את הבובות עד עכשיו
 
למעלה