איך מכינים תמצית סטיביה?

  • פותח הנושא n293
  • פורסם בתאריך

n293

New member
איך מכינים תמצית סטיביה?

שלום חברים, מישהו יודע איך מכינים תרכיז מתוק להמתקה מסטיביה? קניתי עלי סטיביה יבשים ואני לא יודעת בכמה מים למהול אותם והאם להרתיח ולכמה זמן ? כמה זמן נשמר התרכיז במקרר? ובאיזה מינון להשתמש על מנת להמתיק כוס שתיה למשל ? תודה : )
 

n293

New member
ממתינה לתשובה...

יש לי בעיית סוכר ולכן אשמח לתשובה בהקדם לגבי איך להכין את תמצית הסטיביה מן העלים היבשים...
 
אני עשיתי פעם

יבשתי כמות גדולה של עלים, הרתחתי אותם בכוס מים, סננתי. התמצית יצאה מאוד מתוקה ומאוד מבחילה. שפכתי לפח ועברתי לממתיקים אחרים. אולי זה רק הסטיביה שאני גדלתי בגינה, לא בדקתי.
 
למעלה