שלום חברים, מישהו יודע איך מכינים תרכיז מתוק להמתקה מסטיביה? קניתי עלי סטיביה יבשים ואני לא יודעת בכמה מים למהול אותם והאם להרתיח ולכמה זמן ? כמה זמן נשמר התרכיז במקרר? ובאיזה מינון להשתמש על מנת להמתיק כוס שתיה למשל ? תודה : )
יבשתי כמות גדולה של עלים, הרתחתי אותם בכוס מים, סננתי. התמצית יצאה מאוד מתוקה ומאוד מבחילה. שפכתי לפח ועברתי לממתיקים אחרים. אולי זה רק הסטיביה שאני גדלתי בגינה, לא בדקתי.