איך מכבים מנוע באויר בטיסן דלק?

speedcontrol

New member
איך מכבים מנוע באויר בטיסן דלק?

אני מטיס רק חשמלי אבל רציתי לדעת איך מכבים מנוע דלק באויר מבלי שתצטרך להתניעו מחדש. פשוט מכבים והוא מתניע לבד או שהוא עובר לסרק כמו במכונית?
 

noam weissman

New member
כיבוי מנוע באויר

אם ברצונך לכבות לגמרי מנוע כל מי שמטיס טיסני מרוץ עמוד חייב במתקן כיבוי. יש כאלו לקנות. זה סה"כ ברז דלק שמחברים אותו לסרוו. עם אתה רוצה להתניע מחדש באויר זה כבר סיפור כבד. בעיקר כבד בגלל שצריך מתח הפעלה לפלג, צריך מתנע על הטיסן (קיים)... בקיצור תנסח את השאלה בצורה יותר מפורטת שאנשים ידעו מה לענות. האשלה שלך היתה כוללנית. בברכה.
 

hifly

New member
כיבוי מנוע באויר

בינתים אנחנו משתדלים לא לכבותמנוע באויר,אין צורך בדרך כלל כי זהו טיסן ולא דאון. בכל מיקרה אם רוצים לכבות מנוע,פשוט סוגרים את ה"גז" (המיצערת) עד הסוף,והמנוע נכבה. אי אשר להניע מחדש,כדי לעשות דבר כזה (יש מערכת כזו במכוניות שלט) צריך סטרטר חשמלי,וסוללות,וזה מכביד על הטיסן.כיום לא מתעסקים עם זה. בכלל בטיסני רדיו לא מכבים באויר,רק אם באמת יש מיקרה חרום,או לפעמים מכבים בנחיתה. אמיר
 

speedcontrol

New member
בטיסן חשמלי זה אחרת

אתה יכול לכבות ולהפעיל כמה שבא לך מבלי להסתבך עם סטרטר וכל זה...
 
הוספה.

למנוע חשמלי סוגרים את הזרם ולכן הוא נכבה זה יוצר שאין משיכה של המנוע, אותו דבר גורם הסרק במנוע דלק, לכן אין טעם לכבות הגענו לאותו מצב. תקנו אותי אם אני טועה אבל מנוע חשמלי מכבים ולא משאירים בסרק מ-2 סיבות: 1. אפשר. 2. נובעת מסיבה 1 שהיא לחסוף בסוללות. בברכה, אורן.
 
למעלה