איך מחפשים מקום לדוקטורט?

suki da yo

New member


יו, ענו לי!
אני כבר מופתעת לטובה, שניים מתוך שישה ענו באותו היום שיש מצב.

(מה, זה קורה באמת??)
 

Gidi Shemer

New member
זה הזמן להודות

שברגע שמישהי פונה לפורום בשאלות מהסגנון שלך, פיליפ מחלק מטלות בין חברי הפורום היותר ותיקים וכולנו כותבים לחוקרים הרלבנטים ומכינים אותם לאימיילים שיבואו, תוך כדי המלצות חיוביות על המועמדת. כשזו שולחת אימייל, החוקרים כבר עם אצבע מוכנה על ה enter

הכל מאחורי הקלעים. זה נקרא גמ"ח לו"ח (גמילות חסדים לומדים בחול)
 

Philip Jr

New member
זה קורה באמת!

כתבתי לך תגובה ארוכה מאד שנעלמה אי שם במרחבי הרשת, אנסה לשחזר..

קודם כל נהדר שענו לך, ואני מקווה שהשיחות יועילו מאד בשלב הקבלה.

עם זאת בגלל ניסיון "כואב" שלי בעבר, אני רציתי להזכיר לך שברוב התוכניות הקבלה נעשית דרך תהליך אפליקיישן רשמי, ובהחלט יתכן שבחלק מהמקומות יהיו מועמדים טובים ממך בזכות הישגיהם, חיבוריהם או פרמטר אחר, ואז לא תהיי זו שתתקבלי.

אני לא רוצה לפגוע בהתרגשות יותר מדי, רק להזהיר שכולנו מתרגשים יתר על המידה לפעמים ממפגש או שיחה חיובית עם פרופסור איתה / איתו אנחנו רוצים לעבוד ושוכחים שיש תהליך רשמי ושהתחרות די קשה.

לאחר סדרת מיילים אני נפגשתי עם מספר פרופסורים בארה"ב ושיחות מצוינות, ובסוף דווקא אליהם לא התקבלתי. זה מעלה עוד נקודה חשובה - בזמנו לא הכרתי כל כך את תרבות השיחה האמריקאית ואת הבדלי הגישה והשפה בין הישראלי הטיפוסי והאמריקאיים. אם את לא מדברת "אמריקאית" יש נטייה לפרש לא נכון את הנימוס הבסיסי ומטבעות לשון מקומיים.

אז לסיכום בינתיים, תמשיכי לעבוד קשה על האפליקיישנז ועל שיפור מצבך כמועמדת, ובמקביל בהחלט תמשיכי את השיחות הנ"ל, בתקווה שהם ישפרו עוד יותר את מצבך כשהרגע יגיע וועדות הקבלה יתכנסו.
 

suki da yo

New member
טוב, אני בהחלט אקח לתשומת ליבי

אני לא מתראיינת בשום מקום בארה"ב, אבל אני מניחה שזה תקף גם לאירופה במידע כזו או אחרת.

בנתיים ענו לי 4 מתוך 6 וקבעו איתי ראיון סקייפ, ומהראיון שהיה כבר קיבלתי הצעה להתחיל לחשוב על פרוייקט

כל זה כמובן תלוי במלגות ובקבלה לאוניברסיטה.
 
למעלה