איך מחזירים את תיקיית המחשב שלי בXP למצב היפה שהיה לי פעם? זה מה שיש לי עכשיו
C Chihuahua New member 24/4/04 #1 איך מחזירים את תיקיית המחשב שלי בXP למצב היפה שהיה לי פעם? זה מה שיש לי עכשיו