איך מזהים בכתב אדם מניפולטיבי/תחמן?

shonshon5

New member
אה - זה לא מסובך

הכי חשוב לקרוא את הכתוב. מנסיוני, אם מועמד/ת לעבודה מציין ברזומה שהוא "מניפולטיבי ותחמן" אז ברור שהוא מניפולטיבי ותחמן. מאידך, אם הוא מצהיר "אני תמים, נאיבי ונורא ישר" אז ברור שהוא מניפולטיבי ותחמן. ובאמירה זו אני מדליק משואה לכבוד פתיחת המכביה ובהמהום "כל העולם כולו גשר צר מאד" לכבוד משלחת אוסטרליה. סאלאמאת!
 
האם זו מניפולטיבית ?

אבי, התגעגענו אליך, אני מבין שהיית עסוק בהכנות למכביה. בקר אותנו יותר. אודי.
 

shamon51

New member
סימנים בכתב הדיילת

סימנים זווית = ישרה חלוקת האות = חלק מרכזי גדול ושולט , חלק עליון "ל" אחת ו"ף" סופית שנמוגה באמצע הקו קו השורות = ישר בסיס המילים = ישר גודל האותיות = גדול בתחילת המילה , נורמלי באמצע, קטן בסיומה רווחים בין המילים = קטנים רווחים בין האותיות = קטנים - אותיות די צמודות רווח בין השורות = קטן ארגון = טוב ניקוד = בסדר חיבורי אותיות - יש מדי פעם בזוגות, קו עליון "מא" (קשה) "לא" (יותר טבעי) וגם יש תחתון "שי" קצב = בינוני לחץ = בינוני קו = שיטפי לעיתים כסויים, לעיתים נחלש באמצע התנועה "מתוקף" אות "ע" כתובה כ "X" - פעמיים ב"אחראית על המערך" אות "ת" בסוף קו חוטי קצר "כללית" אן סתם קו ישר ""בעבודות"
 

shamon51

New member
יחסים עם אחרים

הדיילת ה-אחמ"שית
כל כולה רצון לעזור, לשרת ולדאוג לאחרים. מחשיבה את עצמה ואת תרומתה מאוד ותדאג שגם אחרים ידעו על כך. כשיש צורך לשמור על מעמדה תשתמש בכל טקטיקה אפשרית יכולה להיות מניפולטיבית, להיות דיפלומטית, להתקרץ קלות. אם יש בעיה תמצא דרכים עוקפוןת ומתוחכמות לעקוף אותה או אנשים אם הם לא מבינים ש"רק רוצה בטובתם". שמעון טיפוס 2 כנף 3 של האנניאגרם
 

ESHED48

New member
בכלל לא מניפולטיבית - אישה רציונלית

צריכה להיות אישה מאד חזקה, יודעת בדיוק מה הדרישות שלה מהסביבה. ביחד עם זאת לא שומרת כלום בבטן 'בלי עצם בלשון' אומרת את אשר ליבה ועוברת הלאה. אודי אם אתה מכיר, מאד סקרנית לדעת אם אמת בדברי?
 
הי אשד, אני לא עושה מבחנים לאף אחד

השאלה היא אמיתית, כל האופציות פתוחות, הגברת איננה מוכרת לי ומסתבר שיש דעות לכאן ולכאן, כך שמלבד להביע גם את דעתי שלי אין לי מה לחדש.
 

shamon51

New member
אודי - ומה הניתוח שלך לגבי מניפולט

מניפולטיביות של האשה הזאת ?
 
אני מניח שהגדרה שכזו תקומם אותה

ומנגד, יהיו מי שמכירים אותה מקרוב, שנתקלו במשהו ואולי יכולים לחשוב אחרת. אין לי כוח כרגע להאריך בכך אז פשוט אשלח לך חומר מפורט לגביה. אודי.
 
למעלה