איך מוותרים על קורס...? )-:
כמו שכבר כתבתי פה לפני מספר ימים, נשלחתי לקורס נהיגה על משאית מעל 15 טון (!!!). כן כן, קב``א 54, 15 יחידות מחשב, הבטחות משלושה קציני מיון שאני אשלח לממר``מ... ואני נהג משאית. בא לי למות! האנשים שם דפ``רים, ולצערי אני לא מבין מילה אחת ברוסית אז אני די לבד שם. גם ממש, אבל ממש ממש ממש לא מתאים לי להיות נהג משאית. אני לא אומר שאני רוצה ממר``מ (כאילו, אני רוצה אבל אני יודע שאין יותר מדי סיכוי שאני אגיע לשם עכשיו) - אני פשוט לא רוצה להיות נהג משאית, אני מסוגל ורוצה יותר. איך, איך לעזאזל מוותרים על קורס? מה זה אומר ``לחתום ויתור``? במה זה כרוך? אצל מי מבררים? פליז הלפ מי!
כמו שכבר כתבתי פה לפני מספר ימים, נשלחתי לקורס נהיגה על משאית מעל 15 טון (!!!). כן כן, קב``א 54, 15 יחידות מחשב, הבטחות משלושה קציני מיון שאני אשלח לממר``מ... ואני נהג משאית. בא לי למות! האנשים שם דפ``רים, ולצערי אני לא מבין מילה אחת ברוסית אז אני די לבד שם. גם ממש, אבל ממש ממש ממש לא מתאים לי להיות נהג משאית. אני לא אומר שאני רוצה ממר``מ (כאילו, אני רוצה אבל אני יודע שאין יותר מדי סיכוי שאני אגיע לשם עכשיו) - אני פשוט לא רוצה להיות נהג משאית, אני מסוגל ורוצה יותר. איך, איך לעזאזל מוותרים על קורס? מה זה אומר ``לחתום ויתור``? במה זה כרוך? אצל מי מבררים? פליז הלפ מי!