איך מדגישים בפקודה אחת

איך מדגישים בפקודה אחת

איך מדגישים בפקודה אחת, את המילה הראשונה של כל הקטעים, בקובץ וורד [לא קטן...]. הקובץ גדול, ובמקום שאדפדף בכל תחילת קטע להדגיש, רציתי לעשות זאת בהוראה אחת. בתודה על כל שקבלתי כאן בעבר, וגם על העתיד.
 

super

New member
טוב. אז ככה (וגם - הסתייגות)

משום מה, הכל נראה נכון, אבל לעשות את המילים מודגשות לא הצלחתי. עם זאת, הנה הדרך לצבוע את המילה הראשונה בכל פיסקה בצבע אדום. לא ברור לי למה הפיכה למוגדש לא עובדת, אבל אצרף גם את הקוד לזה. אז כן, קודם כל צריך קוד.
Sub BoldIt() Dim MyRange As Range On Error Resume Next s = ActiveDocument.Paragraphs.Count For i = 1 To s Set MyRange = ActiveDocument.Paragraphs(i).Range MyRange.Words(1).Font.Color = vbRed Next End Sub​
אז הקוד בעצם מגדיר את המשתנה "טווח" שהוא יהיה הפסקאות השונות. קודם כל סופרים אותן, ואז בוחרים אחת אחת, בוחרים את המילה הראשונה וצובעים אותה באדום. הקוד להפיכת האותיות למודגשות, זה שלא עובד, הוא בעצם להחליף את השורה: Selection.Font.Color = vbRed בשורה Selection.Font.Bold = True לא ברור לי למה זה לא עובד.
 

super

New member
טעות..

MyRange.Words(1).Font.Color = vbRed הופך ל: MyRange.Words(1).Font.Bold = True
 

super

New member
והנה גם הפיתרון להסתייגות...

הוספתי גם קו תחתון וכאלה, אפשר למחוק את השורות האלו אם לא צריך אותן...
Sub BoldIt() Dim MyRange As Range On Error Resume Next s = ActiveDocument.Paragraphs.Count For i = 1 To s Set MyRange = ActiveDocument.Paragraphs(i).Range With MyRange.Words(1).Font .BoldBi = True .Underline = wdUnderlineWords .Color = vbRed End With Next End Sub​
יאללה, בהצלחה.
 
למעלה