איך מגישים תביעה להוצאה לפועל

לב אם

New member
איך מגישים תביעה להוצאה לפועל

אם יש לי צ'ק שחזר על אי כיסוי מספיק, ואני לא מצליחה להידבר עם מי שנתן את הצ'ק, האם יש אפשרות להגיש את הצ'ק להוצאה לפועל. מישהו יכול לפרט לי איך בדיוק עושים את זה? ומה קורה אחרי שאני מגישה את הצ'ק? האם ניתן לעשות את זה בלי עורך דין?
 

דוד מל

New member
ניתן בלי עו"ד..

תגשי ללשכת ההוצל"פ ושם יסבירו לך איך למלא טופס פתיחת תיק יש לשלם אגרה בסך 152 ש"ח על שיק עד כ- 12.000 ש"ח. צריך לזכור שלנהל הליכי הוצל"פ זה לא כל כך פשוט ומתאים למי שיש הרבה זמן פנוי. בהצלחה.
 

לב אם

New member
זמן זה דוקא מצרך שממש חסר לי

והשאלה היא אם נניח הגשתי את הצ'ק להוצאה לפועל, זה מבטיח משהו בעניין קבלת הכסף? או שאם החברה חדלת פרעון אז ממילא אין סיכוי לראות משהו? ועוד שאלה: מה סכום סביר לשלם לעורך דין שיטפל בעניין? ואם זה כל עורך דין או שכאלו שמתמחים במיוחד? סליחה על השאלות הרבות - אבל אני ממש לא מכירה שום דבר שקשור להוצאה לפועל ולדברים האלו, וגם אין לי עורך דין בכלל, אז אין לי מושג מאיפה להתחיל.
 

nirdagan

New member
לגבי עו"ד

העו"ד מקבל לפי מה שהמוציא לפועל קוצב לו וזה נוסף לחוב בתיק. בנוסף מקובל לשלם לעורך הדין מעבר לכך לפי אחוזים מהגבייה בפועל. כדי לקבל כסף תכל'ס קרוב לוודאי שיש לבצע כל מיני פעולות כגון עיקולים וכדומה. בשביל זה י שעו"דים שעוסקים בהוצאה לפועל ויודעים את רזי ההליכים.
 

adam2707

New member
בלי עורך דין

את יכולה לגשת ללשכת ההוצאה לפועל הקרובה למקום מגורייך ולפתוח תיק הוצאה לפועל בלי עורך דין . בלשכה יסבירו לך כיצד תפתחי את התיק ויתנו לך גם טפסים . את צריכה להצטייד עם כסף מזומן בשביל האגרה אחוז ורבע ,(עדיף שיהיה לך לפחות 150 ש"ח). בכל שאלה נוספת תוכלי לפנות לאימייל שלי [email protected]
 

1איציקל

New member
צרי עמי קשר

תוכלי ליצור עימי קשך לטלפון 0505957168 ואני ישתדל לעזור לך איציק
 

alona1011

New member
../images/Emo62.gifתזרקי את הצ''ק לפח.

הבן אדם אין לו כספ, המצב קשה, אפשר גם לסלוח לא? רחמנות ב
אלונה
 

לב אם

New member
רחמנות על הנוכלים????

למה לא לרחם על אנשים שנפלו בידיים של נוכל שעבד עליהם ונשארו ביד עם צ'ק שלא שווה כלום. דוקא על הרמאים ועל הנוכלים את רוצה לרחם? אם אני רוצה לתרום כסף , אז יש לי מטרות יותר טובות מאשר לחללק את כל חסכונותי לנוכלים.
 

alona1011

New member
מי אמר לך שהם נוכלים?

יש אנשים שנתנו צ'קים ובכלל המצב הכלכלי לא יכולים לשלם. פוטרו מעבודתם, או נזרקו לרחוב בגלל המדיניות המזופתת של הממשלה. אלה לא נוכלים, אלה אנשים שנפלו. קודם כל לבדוק באמת מהו מצבו של מי שנתן את הצק ואחר כך להחליט. מה קרה ישר תביעה?< בבקשה לבדוק קודם. אני מקווה שהכל יבוא על מקומו. אלונה
 

לב אם

New member
אני אומרת לך

יש אנשים ישרים שנתנו צ'קים ונפלו כלכלית - גם אני מכירה כאלה. אנשים כאלה בדרך כלל גם עושים כל מאמץ להחזיר את הכסף למי שהם חייבים לו. האנשים שלקחו ממני את כל כספי אינם כאלה - והם גם מספיק מתוחכמים שרוב הסיכויים שבחיים לא אראה מהם גרוש.
 

לב אם

New member
לצערי

אני לא מהאנשים שחיים ברווחה. אוספת פרוטה לפרוטה וחושבת על כל הוצאה, ולכן זה כל כך כואב כשבן אדם שעורר בי אמון והבטיח הבטחות לגבי החזרת הכסף, ושהיו כל הסיבות להאמין שכך זה יהיה - פשוט נעלם לו והכסף אתו, והצ'ק שנתן לי חזר ...
 
למעלה