Anyone?איך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראשנ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.![]()
יש הסעות מת"א של מועדון הסקיאיך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראשנ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.![]()
פה ניסית?איך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראשנ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.![]()
במחשבה שניה, אולי United Tours?איך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראשנ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.![]()
תודה לכם אבלאיך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראשנ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.![]()
bumpתודה לכם אבל
זה יוצא לי מאוד יקד, עד נווה אטיב הנסיעה חינם בשבילי(חייל). אתם יודעים אם יש מוניות\אוטובוסים מנווה אטיב לחרמון? אם כן מספרי טלפון יעזרו. שוב תודה רבה על עזרתכם!![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.