איך מגיעים לחרמון מחדרה?

מצב
הנושא נעול.

Elius2

New member
איך מגיעים לחרמון מחדרה?

איך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראש
נ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.
 

Elius2

New member
Anyone?

איך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראש
נ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.
Anyone?
 

q a z 7

New member
יש הסעות מת"א של מועדון הסקי

איך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראש
נ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.
יש הסעות מת"א של מועדון הסקי
כתובת: http://www.skiclub.co.il/page_view.asp?id=2
 

Golf Bravo

New member
פה ניסית?

איך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראש
נ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.
פה ניסית?
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2855576,00.html
 

Golf Bravo

New member
במחשבה שניה, אולי United Tours?

איך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראש
נ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.
במחשבה שניה, אולי United Tours?
האוטובוסים האדומים של יונייטד יקחו אותך ממסוף 2000 (ממש ליד הרכבת בת"א-מרכז) לחרמון וחזרה ב- 110 ש"ח. נראה לי עסק מצוין, אפילו אם לוקחים בחשבון את מחיר כרטיס הרכבת מחדרה לת"א.
 

Elius2

New member
תודה לכם אבל

איך מגיעים לחרמון מחדרה?
התחנה הכי קרובה שמצאתי היא נווה אטיב ומשם מוניות רוצות כ 130-150 שקלים עד לחרמון(רק הלוך). יש אופציות זולות יותר? אולי תחנת מוניות שעובדת בנוה אטיב? תודה מראש
נ.ב. אני חייל ככה שנסיעות באגד לא עולות לי.
תודה לכם אבל
זה יוצא לי מאוד יקד, עד נווה אטיב הנסיעה חינם בשבילי(חייל). אתם יודעים אם יש מוניות\אוטובוסים מנווה אטיב לחרמון? אם כן מספרי טלפון יעזרו. שוב תודה רבה על עזרתכם!
 

Elius2

New member
bump

תודה לכם אבל
זה יוצא לי מאוד יקד, עד נווה אטיב הנסיעה חינם בשבילי(חייל). אתם יודעים אם יש מוניות\אוטובוסים מנווה אטיב לחרמון? אם כן מספרי טלפון יעזרו. שוב תודה רבה על עזרתכם!
bump
1234567890
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה