איך לשמר את הזוגיות - חדר שינה לאוהבים

rcity4u

New member
Love is in the air ובעיקר בחדר השינה שלכם. אם אתם עוברים לגור יחד, באם החלטתם שהגיע הזמן לחדש את חדר השינה או כי אתם רוצים לשמר את הזוגיות שלכם וליהנות מחדר שינה מפנק, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נדבר מעט על תפקידו של חדר השינה וכמה באמת חדר השינה יכול לעזור בשימור הזוגיות. מתחילים...

קצת על חדר השינה

בבית יש מספר חדרים ולכל חדר אופי משלו. חדר האמבטיה נועד להיות המקום בו אנחנו מנקים מאתנו את היום וחוזרים חדשים, חדר המטבח הוא החדר בו נאכל כולנו וגם נשתה, חדר הסלון הוא לב הבית וה "שטח הציבורי" של כל תושבי הבית. חדר השינה הוא חדר עם אופי קצת שונה ומיוחד.. חדרי השינה שלנו נועדו למלא מספר תפקידים ובין אלו נמצא את תפקיד השינה בלילה, תפקיד החדר האינטימי ועוד.

מה נמצא בחדר השינה בדרך כלל

בחדר השינה נמצא מיטות אשר יכולות להיות מיטות מעוצבות, מיטות יחיד וגם כמובן מיטות זוגיות. בנוסף, לרוב נמצא בחדר השינה שידת לילה, ארון בגדים או חדר ארונות, בדירות רבות יש גם שירותים ומקלחת קטנים, הרבה אנשים אוהבים שיש להם טלוויזיה בחדר השינה ויש כאלו אשר אוהבים את חדר השינה נקי ועם מיטה בלבד ואולי איזו תמונה או וילון כדי להקנות לחדר שינה קצת יותר אינטימיות.

ואיך חדר השינה מתקשר לשימור זוגיות?

ובכן, לאוהבים יש צורך בחדר שינה בו הם ירגישו טוב וכיף. ככל וחדר השינה אינו חדר מושקע, המיטב בו היא מיטה "רגילה" ואין בו את ההרגשה הטובה הזו של חדר שינה איכותי אליו רוצים להיכנס וממנו לא רוצים לצאת, הזוגיות מאבדת מעט מעצמה. מאידך, כאשר חדר השינה שלכם הוא חדר מפנק, נוסך הרגשת אהבה ואינטימיות, יש בו כל מה שצריך והמיטה שבו היא אחת מאותן מיטות מעוצבות הנופלות תחת קטגוריית מיטות זוגיות, כבר עשיתם צעד נכון בכיוון.

בעת עיצוב חדר השינה צריך לחשוב על מה שניהם אוהבים ואיך יהיה לכם כיף במקסימום בחדר השינה. נסו לחשוב על מה עושה לכם טוב וכמובן על מה עושה לכם פחות טוב – מחשב עמוקה תעניק לכם את הפרטים המדויקים והדרך הנכונה לעיצוב חדר השינה הטוב ביותר עבורכם ובעצם להקנות לכם את היכולת לשהות בחדר השינה יותר ויותר עם האהוב/ה שלכם.

לסיכום

חדר השינה שלנו הוא מקדשנו ובו אנו נבלה כל יום וכל לילה. השקעה בחדר שינה נכון, מעוצב, מתאים למידות שלכם בהתאמה מלאה ככל האפשר, מיטות איכותיות וטובות, פונקציונאליות ובעיקר הרגשת חום, אהבה ורוגע, היא השקעה נכונה אשר תעזור לכם ליהנות עוד יותר משהייה בחדר השינה ולטפח את הזוגיות שלכם.
 

קבצים מצורפים

  • מיטות זוגיות קונים רק ברהיטי הסיטי .jpg
    מיטות זוגיות קונים רק ברהיטי הסיטי .jpg
    KB 40.6 · צפיות: 1

dana0767

New member
סתם חשבתי על זה, אבל זה יכול להתפתח להיות שרשור מעניין אם כל אחד יתן את עצתו בנוגע לעיצוב חדרים ושימור האהבה. אגב, זה לא חייב להיות רק שימור אהבה. זה יכול להיות נושאים אחרים כמו איך לעצב את חדר השירותים לאיוורור מקסימלי או אפילו עיצוב חדרי ילדים באמצעות מדבקות קיר לילדים שיעשו הבדל מטורף בחדש השינה ובמיוחד בהתייחסות הילדים עצמם לחדר השינה.. מבינים?
 
למעלה