איך לצרוב את זה עם נרו?!?!

FlameStriker

New member
איך לצרוב את זה עם נרו?!?!

שלום! יש לי קובץ מסוג BIN ואני רוצה לצרוב אותו עם נרו אז עשיתי בתפריט של הנרו File -> Burn Image File ואז כשרציתי לצרוב את זה הופיע לי חלון שאמר לי היכן אני רוצה לשמור את הקובץ החדש בסיומת NRG... אז הכל טוב ויפה יש לי את הקובץ NRG אבל הבעיה היא מה אני עושה עכשיו? איך אני צורב את הקובץ לדיסק שאז אני אוכל להתשמש בדיסק ואני אוכל למחוק את הקובץ NRG שנוצר לי? תודה לכל העונים!
 

FlameStriker

New member
ועוד שאלה קטנה שקשורה

אפשר להמיר קובץ BIN לקובץ ISO?? ואם כן איזה תוכנה עושה את זה?
 

libal

New member
בנוסף רצ"ב תוכנת דוס שעושה את זה

תשנה את הסיומת ל ZIP ותעשה לפי ההוראות בקובץ README.TXT
 

Sefy

New member
!One Problem At A Time

1. Nero Supports burning Bin/Cue images (File -> Burn Image) 2. You gotta setup your Recorder and select your CDRW drive!​
 
למעלה