FlameStriker
New member
איך לצרוב את זה עם נרו?!?!
שלום! יש לי קובץ מסוג BIN ואני רוצה לצרוב אותו עם נרו אז עשיתי בתפריט של הנרו File -> Burn Image File ואז כשרציתי לצרוב את זה הופיע לי חלון שאמר לי היכן אני רוצה לשמור את הקובץ החדש בסיומת NRG... אז הכל טוב ויפה יש לי את הקובץ NRG אבל הבעיה היא מה אני עושה עכשיו? איך אני צורב את הקובץ לדיסק שאז אני אוכל להתשמש בדיסק ואני אוכל למחוק את הקובץ NRG שנוצר לי? תודה לכל העונים!
שלום! יש לי קובץ מסוג BIN ואני רוצה לצרוב אותו עם נרו אז עשיתי בתפריט של הנרו File -> Burn Image File ואז כשרציתי לצרוב את זה הופיע לי חלון שאמר לי היכן אני רוצה לשמור את הקובץ החדש בסיומת NRG... אז הכל טוב ויפה יש לי את הקובץ NRG אבל הבעיה היא מה אני עושה עכשיו? איך אני צורב את הקובץ לדיסק שאז אני אוכל להתשמש בדיסק ואני אוכל למחוק את הקובץ NRG שנוצר לי? תודה לכל העונים!