איך לעשות פאיירינג בין T5 לPC?

george7777

New member
איך לעשות פאיירינג בין T5 לPC?

חבר'ה תסלחו לי אבל אני מתחיל בBT והתקנתי את הדריבר שקיבלתי עם הBT שמתחבר למחשב פנטיום 3 בUSB. בפאלם הפעלתי את הBT והוא אמנם זיהה את המחשב אבל נתתי לו רק סיסמא ללא משתמש כי לא ידעתי מה לרשום שם. בכל אופן לאחר שלחצתי על CONNECT אחרי 2 דקות הוא נתן לי את ההודעה הבאה: Error: PPP timeout (0x1231) כמו כן הסקריפט שלי ריק פשוט לא יודע מה קורה פה. תודה רבה על העזרה
 

george7777

New member
צריך עזרה בשליטת הPC ע"י הT5

המטרה שלי היא לשלוט על העכבר של המחשב כאשר אני רואה את המסך של המחשב בסלון - שמחובר עם כרטיס מסך וכו'. הבעיה הראשונית היא החיבור למחשב שנותן לי הודעת שגיאה כל הזמן, אולי יש משהו שצריך לרשום בסקריפט או משהו כזה. תודה מראש על העזרה.
 

george7777

New member
פעם שלישית גלידה...שאלת BT

אחרי שהפסיקו לשרשר את הקריאה לשד אולי מישהו יכול לעזור לי בבקשה, הפרטים בהודעות העליונות. תודה
 

AYELET1

New member
לא הצלחתי להבין את הקשר לשד אבל

שיהיה
אתה מכניס סיסמה זהה ל-2 המכשירים? גם ל-PC וגם למחשב? וחוץ מזה נסה לבצע את ה-PAIRING ממחשב ה-PC
 

george7777

New member
אז ככה.הסיסמאות אותו הדבר

כבר לא מבקש ממני סיסמא ברגע שנתתי אותה לראשונה. הקשר לקריאה לשד היה שאף אחד לא שם לב להודעה שלי בגלל שהייתי מתחת לשרשור של ה"קריאה לשד"... איילת התאפקתי ולא פתחתי שרשור חדש. אז ניסיתי אולי לתת לפאלם פעולות SCRIPT אבל לשווא למרות שהוא שינה את ההודעה הראשונה של הקישור הראשוני ולפני התמונה של הלחיצת ידיים הוא הראה לי ספר פתוח... ואז שוב הודעת שגיאה... שיניתי את הסיסמא והוא שאל אותי מחדש ונתתי לו את הסיסמא החדשה ושוב אותו הדבר... עוד שאלה: אחרי שאני אצליח להתחבר למחשב רציתי לשלוט גם על העכבר של המחשב מרחוק...איזו תוכנה אני צריך להתקין על הפאלם?
 
למעלה