איך לעשות כסף מהמלצות (ללא השקעה !)

איך לעשות כסף מהמלצות (ללא השקעה !)

באתר OLBG קיימת כבר זמן רב תחרות חודשית בין הממליצים. הממליצים מקבלים 1000 ליש"ט וירטואליים בכל תחילת חודש + 100 ליש"ט וירטואליים בכל יום עד סוף החודש. אפשר לתת טיפים כמעט על הכל: כדורגל, כדורסל, טניס, מירוצי סוסים ועוד. ככל שתתפסו יותר ניחושים (כלומר אם תתנו טיפים טובים), תדורגו גבוה יותר. ישנן טבלאות רבות בהן אתם יכולים להיות מדורגים כמו: טבלת הממליץ הטוב ביותר בטניס, טבלת הממלית הטוב ביותר בכדורגל וכו'. המדורגים הראשונים בכל טבלה מקבלים כסף אמיתי ! סתם בשביל הדוגמא, אני רשום שם כבר מסוף 2005 וזכיתי בינתיים ב-10 ליש"ט. נכון, זה לא הון בלשון המעטה, אבל זה כסף בחינם ומי שמחזיק מעצמו ממליץ טוב יכול לעשות רווחים נאים הרבה יותר. הזכייה שלי מורכבת משתי זכיות בנות 5 ליש"ט כל אחת: בפברואר 2006 סיימתי במקום השלישי בטבלת הימורי הכדורסל, ההוקי והפוטבול (זו טבלה אחת שנקראת US SPORTS) וביולי 2006 סיימתי במקום השני בטבלת הטניס. כדי להיות זכאים לקבלת שיק הבייתה, דרוש סכום של 25 ליש"ט ומעלה, כך שאני בדרך בנכונה. סכומי הפרסים הם כאלו: בהימורי הכדורגל מקום 1 זוכה ב-20 ליש"ט, מקום 2 זוכה ב-10 ליש"ט ומקומות 3-20 זוכים ב-5 ליש"ט. בהימורי מירוצי הסוסים מקום 1 זוכה ב-20 ליש"ט, מקום 2 זוכה ב-10 ליש"ט ומקומות 3-10 זוכים ב-5 ליש"ט. בהימורי הגולף מקום 1 זוכה ב-10 ליש"ט, ומקומות 2-3 זוכים ב-5 ליש"ט. בהימורי הטניס מקום 1 זוכה ב-10 ליש"ט, ומקומות 2-3 זוכים ב-5 ליש"ט. בהימורי ה-US SPORTS מקום 1 זוכה ב-10 ליש"ט, ומקומות 2-3 זוכים ב-5 ליש"ט. ישנה גם אפשרות להרשם לקבוצה וגם באופן כזה לקבל זכיות. הקבוצות שמסיימות במקומות הראשונים מקבלות פרסים שמחולקים לחמשת הממליצים הטובים באותה קבוצה, כך שבלתי אפשרי להיות גרוע בקבוצה ולזכות בכסף. לאחר ההרשמה לאתר, פשוט תכנסו ללשונית הרביעית משמאל למעלה - tipsters. ההרשמה לא כרוכה בתשלום. אתם רק צריכים לתת טיפים וזהו. בהצלחה !
 
אפילו פתחתי קבוצה שנקראת

tapuz winners, אבל בשל ההיענות החלשה של החבר'ה כאן סגרתי את הקבוצה והצטרפתי לקבוצה אחרת. קבוצה לא יכולה לקבל כספי זכיות אם אין בה לפחות 5 משתתפים רשומים, ואצלנו לא היה. אם תהיה היענות רצינית הפעם, אני אקים את הקבוצה מחדש.
 

BarcaBoy2

New member
חחח זה לא כזה קל לזכות שם..

אני ניסיתי פעם 3 פעמים כבר היתי ראשון בספורט האמריקאי בפער נעק מהשאר ובסוף בימים האחרונים תמיד מישו עקף אותי וסיימתי 3 פעמים מקום 4 מאז אני לא שם יותר..וגם אם תסיים ראשון הם נותנים רק 5 לישט שזה לא שווה בכלל תמאמץ..
 
לא נכון

קודם כל, בד"כ פער ענק מספיק כדי לזכות באחד משלושת הפרסים הראשונים בטבלת ה-US SPORTS, כך שאם סיימת במקום הרביעי, כנראה שזה לא היה פער כזה ענק כמו שאתה כותב. חוץ מזה, אם עקפו אותך סימן שהם היו טובים יותר ממך, לא ? שנית, המקום הראשון בטבלת ה-US SPOTS מקבל 10 ליש"ט ולא 5. 5 מקבל מי שסיים במקום השני או השלישי. שלישית, אתה יכול לנסות את מזלך בהימורי הכדורגל, שם מקבל מי שזכה במקום הראשון 20 ליש"ט, לא פחות, וחוץ מזה שיותר אנשים זוכים (20 המקומות הראשונים מקבלי כסף) ודבר אחרון לסיום, אם לא מתאים לך לקבל כסף חינם - סבבה. אבל למה להגיד שזה לא שווה את המאמץ ? איזה מאמץ בדיוק ? לשבת מול המחשב זה מאמץ ? הזעת פעם תוך כדי טיפ שנתת ? אני מסכים איתך בדבר אחד: לא קל לזכות. כדי לזכות באתר הזה צריך קצת ידע ולא מעט מזל, אבל אני העובדה החיה שזה אכן אפשרי.
 

shahar42

New member
תודה רבה יקח המלצות עם יהיה של הווי

ווינר ותודיע לנו את ההמלצות שלך בקישור
 

BarcaBoy2

New member
הובלתי ב2000 בערך כל פעם..

וביום האחרון כל פעם איכשהוא 3 עקפו אותי..נראה לי ממש מוזר הקטע הזה.. ובכדורגל קשה לסיים שם ראשון כי יש יותר מדיי ממליצים שם.. נראה אולי חודש הבא ננסה את מזלי שוב שם בפלייאוף של האמ אל בי
 

tamir2102

New member
נצל"ש דחוף!!!

אני רוצה לראות את קטלוג תערוכות סוף השנה של אקדמיית בצלאל, וכשאני לוחץ על אחד הקטלוגים המחשב שלי פותח אותו בword וזה לא מראה לי כלום חוץ מחירבושים ביפנית,השאלה היא באמצאות מה לפתוח את הקובץ?
 

ACE OF SPADES

New member
זה הקטלוג של בצלאל , חירבושים

ביפנית . קטע אומנותי שכזה. אם לא הבנת כנראה שאתה לא מתאים.
 
למעלה