איך לעשות דדליפט נכון?

pertal

New member
איך לעשות דדליפט נכון?

אני לא מדבר על הטכניקה, אלא על זה: אני עושה בתוכנית חדשה 5 סטים, של 12 חזרות (פעם בשבוע). מעדיף בנתיים להישאר עם מספר החזרות הזה מכל מיני סיבות. הבעיה היא(ואני יודע שכתוב על זה בהרבה מקומות) שהחזרה העשירית שלי, ל ממש דומה לחזרה ה1-2 שלי. זתומרת אחרי שאני עושה כמעט עשר חזרות, הטכניקה כמובן מתחילה להתפורר. עכשיו, מה עושים במצב כזה? שמעתי משהו על לחזור למצב ההתחלתי ולהתחיל שוב. מתכוונים לעמוד שוב כשלא נוגעים במוט ולרדת כמו בכל חזרה ראשונה? אני מניח שאני לא יעשה את זה 12*5 פעמים. מה הפתרון לזה? האם יכול להיות שאם אני רוצה להתחיל עם 12 חזרות לכל תרגיל, עדיף לי בכל זאת לעשות 5-6 חזרות רק לדדליפט? האם זה יעמיס הרבה יותר על התוכנית ועל הגוף? (ביחס לעומס שהתוכנית עם רק 12 חזרות העמיסה? שוב, אני מדבר רק על 5-6 חזרות ב5 סטים של הדדליפט פעם בשבוע ולא יותר) תודה מראש
 
למעלה