איך למצוא עבודה בהייטק ללא ניסיון

אנשים רבים מעוניינים להיכנס לתחום ההייטק, מאחר שזהו מקצוע העתיד המציע שכר גבוה ותנאים מתגמלים במיוחד.
אנו בחברת אקספוינט, מציעים מגוון משרות הייטק כולל משרות הייטק ללא ניסיון
וכלי לבניית קורות חיים מקצועיים
אספנו עבורכם כמה דרכים עבור אנשים המעוניינים להיכנס לתחום :

-תואר אקדמי- אם אתם אנשים שאוהבים מסגרות ושגרה, ורוצים לפתח קריירה בהייטק לטווח הארוך ובעלי פסיכומטרי גבוה ויכולת להתקבל למוסדות לימוד-תואר אקדמי היא בהחלט אופציה להתחיל איתה את הדרך.

-קורסים בתחומי ההייטק- בניגוד לאוניברסיאות, מכללות מקצועיות ברחבי הארץ תוכלו ללמוד את ה״תכלס״ של התפקיד- במקום ללמוד תואר במשך 3+ שנים, קורות יוכל ללמד אתכם את התפקיד בפועל ולא כל מה שמאחוריי.
כיום ישנן מכללות רבות המציעות קורסים איכותיים בכל תחומי ההייטק, בתדירות גבוהה ובמסלולי לימוד שונים כל שתוכלו להתאים את עצמכם אליהם.
קורס לא בטוח יבטיח לכם את משרת חלומותיכם, אבל זה יכול להיות צעד ראשון עבורכם בפיתוח קריירה בהייטק אם אתם אנשים שלא מעוניינים להתחייב לתואר ארוך ורוצים להתחיל לעבוד בטווח הקרוב.

-עזרה באתרי דרושים בתחום ההייטק- כיום, זה לא עניין כזה מסובך למצוא עבודה דרך האינטרנט. תחת חיפוש אחד בלבד בגוגל, תוכלו לקבל שלל של משרות בתחום ההייטק כולל משרות הייטק ללא ניסיון.
אנו בחברת אקספוינט, מרכזים את כל משרות ההייטק הרלוונטיות היישר מאתרי חברות ההייטק ומלווים אתכם בכל תהליך מציאת העבודה-מההתחלה עד הסוף .
לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום !
 

yk250

New member
למרכז העוסק בטיפולי אסתטיקה דרושים/ות מדובר במשרה מלאה או במשרה חלקית לבחירתכם, ימי ראשון עד חמישי בין השעות 08:00 ל- 16:00, ימי שישי לסירוגין.
המשרה משלבת קבלת קהל פרונטלית ומענה טלפוני. שירות לקוחות, ובק אופיס.
ללא דרישות ⬅שכר: 9,500-10,000 ש"ח תלוי ניסיון)
⬅קו"ח נא לשלוח למייל:
[email protected]
 
למעלה