איך לממש את הביטוח?

3תיתי

New member
איך לממש את הביטוח?

הגעתי לרופא, והוא קבע שעלי לעבור פרוצדורה ניתוחית. החלטתי לעבור אותה באותו יום, ולקחת את הרופא שר"פ. הפרוצדורה עברה בהצלחה, וצלצלתי לסוכן הביטוח שלי,(ביטוח אפ-גרייד של הראל) לקבל הוראות. הוא הודיע, כי עלי לשלם לבית החולים מה שידרש, ולשלוח לו טפסים, כולל אישור בחתימת הרופא, כי הפרוצדורה לא היתה פרוצדורת חרום (עליה אין כיסוי). שילמתי כנדרש לפי הוראות הסוכן, ולמחרת יצרתי קשר לקבל הוראות מה בדיוק עלי לשלוח לחברת הביטוח. כעבור חודשיים (למרות שצלצלתי מידי פעם לברר מה קורה), הודיעו לי מסכנות הביטוח (מדנס), כי בעצם עלי לשלוח אישור לקבלת כסף מקופת חולים. לא הודיעו קודם לכן. אני מעולם לא תבעתי דבר משום ביטוח ולא ידעתי. תוך שלושה המים, היה גם אישור כזה בידם. אחרי חודש נוסף, קיבלתי החזר חלקי מאד מאד (כשליש מהסכום המשולם), בטענה, שהמחיר שגבה בית החולים שונה מהתעריף של "הראל", ושלא הייתי אמורה לשלם לבית החולים אלא לתת להראל להתמקח עם בית החולים. (?) הסוכן הבטיח לטפל, וכבר חודש הוא "מטפל". אני משלמת כבר שנים לביטוח זה, ללא כל החרגה. מרגישה מרומה מאד. מזועזעת מאיכות הטיפול בי מצד הסוכן, שעשה רושם מאד טוב ומקצועי, כשהחתים אותי על הפוליסות. מה עושים? הסכום אינו ענק. ומה יהיה אם חס וחלילה אזדקק לטיפול יקר מאד? איזה ערך יש לפוליסה הזו בכלל? רק לציין: אין לביטוח כל טענה על הפרוצדורה או משהו כזה. בביטוח המשלים של קופ"ח אישר כל מה שמגיע במהירות רבה.
 
לא צריכה להיות בעיה

העיקרון של ביטוח אפ-גרייד של הראל הוא שחברת הביטוח משלמת מה שקופת החולים לא משלמת. כעיקרון לא היית אמורה לשלם לקופת החולים ולהעביר קבלה, אלה חברת הביטוח הייתה אמורה לעשות זאת. במידה וקיבלת ייעוץ כזה מידי הסוכן, על חברת הביטוח לשלם לך את מלא הסכום. תפני לחברת הראל אם כל ההשתלשלות של הפרשה ואני מאמין שהם ישלמו לך את מלא הסכום. אני חושב שהבעיה תמונה בחוסר תאום בין חברת הביטוח לבין סוכן הביטוח שלה.
 

3תיתי

New member
תודה על התשובה ורק פרט קטן

לא שילמתי לקופ"ח. שילמתי ל"הדסה" מה שדרשו (שר"פ), כי כך הורה לי הסוכן. רק אחרי שקיבלתי מ"הראל" צ'ק ומכתב הסבר, של"הראל" יש תעריף אחר מל"הדסה" (מה אני אמורה לעשות עם המידע הזה??), ופניתי לסוכן, הודה, שבעצם לא היתי צריכה לשלם להדסה, אלא לתת ל"הראל" לסגור עניין עם הדסה. יצא ששלמו רק חלק יחסית קטן ממה שאני שילמתי. הכל כמובן לווה בחשבוניות מסודרות. העסק נמשך כבר כמעט חמישה חודשים. הסוכן הודה באזני שהטעה אותי. בכל מקרה, נשמע לי מטורף ש"הראל" אמורה להתמקח עם "הדסה". שתתמקח עכשיו!
 
למעלה