איך ללמד את הכלב לעשות בחוץ!?

איך ללמד את הכלב לעשות בחוץ!?

יש לי כלב חדש בבית ויש לו נטיה איומה לפשפש בבית. אני מודעת לכך שאפשר לחנך אותו אחרת, איך? כמו כן, תהיתי האם יכול להיות שהכלב מפשפש כל פעם שהוא מתרגש? (כל פעם שמישהו חוזר אחרי יום של של העדרות, הוא קופץ משתולל ומפשפש...) הוא צעיר יחסית ואני לא יודעת איך לחנך אותו מעכשיו לחיים נטולי פישפושים בית. מה לעשות!?
 

lilithmm

New member
בן כמה הכלב?

קראת חומר בפורום, בשאלות הנפוצות ובמאמרים?
 
תשובה

יש חומר על חינור הגור לניקיון בפינת המאמרים . קיימת תופעה של בריחת שתן כתוצאה מהתרגשות , במקרה כזה מומלץ אפילו יותר מהרגיל להשתמש בכלוב טיסה וכאשר נכנסים לבית יש לנהוג באיפוק ולא לגלות סימני שמחה מיותרים, על מנת למנוע התרגשות מיותרת ובלי שום שהות עליך להוציא אותו לטיול ורק כאשר אתם בחוץ ניתן לשמוח עם הכלב על שובך. טיפ : מרגע ההוצאה של הכלב מכלוב הטיסה ועד שהוא נמצא במקום בו מותר לו לעשות את צרכיו יש להקפיד שהגור יהיה בתנועה (רוב הסיכויים שכך לא יברח לו שתן מתוך התרגשות). מזל טוב על קבלת החבר החדש במשפחה ושיהיה בהצלחה !!!!
 

Boxer04

New member
מזל"ט

*איזה כלב זה? *בן כמה? - את צריכה להוציא את הכלב 3 פעמים ביום ובמיוחד אם הוא גור אז יותר, כמו שאמרת כשאת חוזרת הביתה הו "מפשפש", כמה זמן הוא היה לבד בבית? בקשר לחינוך הצרכים מחוץ לבית: כל פעם כשהוא עושה צרכים בבית תכעסי עליו ותגידי את המילה לא! תשתדלי שהוא יעשה את הצרכים מחוץ לבית ואז תתני לו ממתק וככה הוא יבין שכדאי יותר מחוץ לבית. מקווה שעזרתי.. [כל מה שאני יודע זה לא מנסיון זה רק ממאמרים שקראתי]
 

kernosh

New member
כמובן שלא לכעוס על הכלב

כשהוא מפשפש מהתרגשות הכלב עלול להבין שאסור לו לשמוח שחזרת ואת זה אנחנו לא רוצים. לי אישית גם היה גור שנהג כך אבל המנהג הזה הפסיק מעצמו תוך זמן מה.
 
למעלה