איך לזהות מצב דביק שמתפתח בין שני

  • פותח הנושא eve6
  • פורסם בתאריך

eve6

New member
איך לזהות מצב דביק שמתפתח בין שני

עמיתים לעבודה...
 

1Shir

New member
נחמד ../images/Emo45.gif ../images/Emo13.gif

"הסכמה הדדית שלמות ביחד עדיף מלחיות בנפרד.." :) מה את יודעת לספר על האתר הזה?
 

Gilliana

New member
חמוד ../images/Emo13.gif

... Which brings me to the inevitable question למה סקאלי זייפה את התעלפותה? רק כדי להחזיר למאלדר על התרגיל שעשה לה עם הדלת בתחילת הסרט או שעבר לה משהו אחר בראש? ;)
 

1Shir

New member
אני לא סגורה על זה שזה היה כזה זיוף

אולי זה היה שילוב של מציאות עם "התחכמות".. לא נראה לי שהיא היתה מחליטה לשחק משחקים כאשר תוך שניות החייזרים יכולים להרוג אותם.. וכן, ההנשמה ממנו גרמה לכל מיני דברים לעבור לה בראש והיא הביעה את זה במה שהיא אמרה.. :) וחוץ מזה נשברתי אם אנחנו כבר בנושא הסרט יש לי שאלה שכבר העליתי עם מיכל בטלפון לגבי אותה סצנת מסדרון - נניח והסצנה היתה ממשיכה, אולי סקאלי היתה חשדנית כלפי מאלדר על כך שבעצם הנשיקה נועדה למנוע ממנה לעזוב? אולי היה הגיוני מצדה לראות את זה כך?
 

Gilliana

New member
לא נראה לי

לדעתי זאת היתה סצינה יותר מדי אמוציונלית מכדי להיות מתוכננת ואני חושבת שגם סקאלי הבינה את זה ושאין פה שום תחמון כדי לנסות למנוע ממנה לעזוב. ומלבד זאת, גם אם הנשיקה נועדה כדי למנוע ממנה לעזוב (דבר שבחלקו הוא נכון, אבל שוב - מסיבות אמוצינוליות בלבד), זה אומר שהוא רוצה אותה לצידו, אז בתור מה? קולגה לעבודה בלבד? בשורה התחתונה אני לא מאמינה שסקאלי היתה חושדת בנשיקה הזאת. ולגבי ההנשמה - לא התכוונתי לזה שההנשמה גרמה לדברים לעבור לה בראש, התכוונתי לזה שהיא ביימה התעלפות במטרה שמאלדר ינשים אותה!
 

1Shir

New member
אני יודעת למה את התכוונת -

- פשוט לא כ"כ הסכמתי עם זה!.. לדעתי ההנשמה קדמה למחשבות ולא להיפך..
 

1Shir

New member
אני כאילו התכוונתי

שסקאלי תרגיש לא בנוח עם התזמון שלו.. כאילו גם ככה זה נושא טעון אז הסיטואציה לא תורמת לעניין.. ואם גם ככה יעלו לה ספקות בקשר להתחממות היחסים ביניהם אז זה יהיה עוד ספק נוסף שיבוא בדרך.. אבל אולי לא..
 

Gilliana

New member
כן, הבנתי למה את מתכוונת

ואני עדיין חושבת כמו קודם, למרות שלכי תדעי - הכל יכול להיות. אבל, מכיוון שזה לא קרה - לעולם לא נדע, לא? מה שמחזיר אותי לשאלה איך זה שהם עברו לסדר היום על המצב הזה למשך עוד כמעט שתי עונות שלמות!!!
 

1Shir

New member
זו שאלה שאלתית

מצד אחד זה מתבקש ומצד שני אולי הם היו מאוד טרודים בכל מה שקרה אח"כ ולא היתה להם פניות נפשית לעניין.. ואז כבר הסטטוס-קוו חזר לעצמו ושניהם פחדו לפעול בנידון.. תכל'ס היו מיליון הזדמנויות אבל הם לא ניצלו אף אחת מהן - לקחו את הדברים ל-א-ט... (להגנתו של מאלדר הוא ניסה ב-triangle)
 
בואו נשים את הדגש במקום הראוי

אם היא זייפה את ההתעלפות או לא ראיתם איך הוא חייך אליה כשהיא אמרה לו שהיא עבדה עליו, באיזו אהבה? הוא לא כעס הוא לא נלחץ, רק חייך אליה.... אני מאוהבת בסצינה הזאת.... ובכלל בסרט..
 

muldercrushed

New member
same here!!!!

אין על הסצנה הזו!!!!! אבל לפי מב שאני חושבת היא עדיין הייתה מטושטשת מכל הקטע הזה של הווירוס והכל והיא באמת התעלפה ובילבלה קצת דברים... אבל הסצינה המקורית של I had you big time ממשיכה להתנגן לי בראש בלי הפסקה!!!
 
לי למשל

התמונה הזאת כל הזמן מתנגנת בראש... אם תסתכלו מקרוב תוכלו לראות את חיוכו היפה של מאלדר אם תסתכלו ממש ממש ממש מקרוב תוכלו לראות כמה אהבה בעיניו שמבטלת כל תאוריית אגאויסטיות (לפחות לאותו רגע נתון)...... ודרך אגב החלטתי לשים אותה עכשיו כדסקטופ... סתם בגלל שעשיתם לי חשק לסרט, התמונה הקודמת תחזור במהרה...
 

1Shir

New member
חשבתי שהסכמנו

שאין קשר בין אהבה לאגואיסטיות...
 

Gilliana

New member
סליחה שאני מתפרצת, אבל...

בודאי שיש קשר - אהבה היא רגש מאד מאד מאד אגואיסטי.
 

1Shir

New member
אני לא מבינה למה את חושבת

שמאלדר/סקאלי שונים מכל בני האדם האחרים
 
למעלה