איך להפנט אותה אני מתה לרדת לה

מואה? ../images/Emo46.gif

אני לא יודע אם התכוונת להיפנוט או ללרדת לבנות
אבל אין לי שום נסיון או ידע באף אחד מהם
מי אתה
 
איך להפנט אותה אני מתה לרדת לה

היי לכולם אני וחברה שלי חברות כבר מהילדות . כשהיינו קטנות היינו מתחבקות ומתחככות זו בזו מבלי שאף אחד ידע . במשך השנים, אני לא יודעת מה זה עשה לה אבל לי זה הביא פנטזיות . אני מוצאת את עצמי מאוננת עליה בלי סוף . היא ממש רזה ונראית כמו דוגמנית ואני מתה לרדת לה . אני נמשכת לבנים אבל אליה הכי בעולם ומעדיפה לרדת לה יותר מלהיות עם כל גבר אחר . היא נראית מתביישת בעניין הזה למרות שיש לי הרגשה שבתוך תוכה היא רוצה . דיברנו על זה פעם והיא אמרה לי שהיא שאם היא הייתה בן אז היא לא הייתה מפסיקה לרדת לי . אני אמרתי לה שאני יכולה לרדת לה . והיא אמרה שהיא רוצה לרדת לי אבל היא לא מסוגלת להעיז ולהיפתח . הבנים מסביבנו קצת מפריעים כי הם מתקשרים הרבה אבל גם כשאנחנו לבד היא סגורה הרבה יותר ממני . אני בשבועות האחרונים אוננתי עליה כל כך הרבה והחלטתי שאני רוצה להפנט אותה . ניכנסתי לאתרי אינטרנט וגילתי סתם אתרי פורנו שלא לימדו אותי איך להפנט אותה . בבקשה, אני מחפשת אתרים שיוכלו ללמד אותי טכניקות היפנוט איך להפנט אותה שארד לה והיא תגיע לאורגזמה ותתמכר לי ותרצה ממני שכל הזמן ארד לה . בבקשה, אשמח גם לקרא עצות או קישורים לאיך להפנט אותה ולא סתם דברי ביקורת עליי כי נמאס לי מביקורות . תעזרו לי בכל מה שאתם יודעים ותנו עצות או כתובות של אתרים עם מאמרים ורעיונות .
 

SexAngel

New member
תקשיבי חמודה....

אני לא ממש מבין מדוע את מחפשת דרכים להפנט אותה. את חושבת שכך היא תרגיש יותר משוחררת? בכל מקרה הדרך לאורגזמה הנשית היא לא דרך היפנוזה, אלא דרך מגע נכון. בעניין הזה אני יכול להפנות אותך לכמה מקורות, ואף לתת לך כמה טיפים
. תראי חמודה, את צריכה להבין שאקט מיני חייב להתקיים כשני הצדדים מסכימים לך, ובלי הפעלת לחץ, או לחילופין - שימוש באמצעים לא כשרים, כדוגמאת היפנוזה. אם את מחפשת דרכים לגרום לה לשתחרר-אחרי שהיא מסכימה לתנות איתך אהבים( פלצני, אני יודע
)- אז יש כמה וכמה שיטות: מוזיקה מרגיעה, מסז' חושני וכו'. לידיעה כללית, היפנוזה היא מדע, וכשכזאת, יש ללמוד כיצד להשתמש בה ואת זה לא לומדים לאחר-יד, ובטח ובטח שלא באתרי סקס.
 

SexAngel

New member
תיקון../images/Emo52.gif

לאחר יד=כלאחר יד* יש לי בעיות במקלדת
 
בדיוק

היפנוזה זה רעיון גרוע, זה מעין אונס כי את לוקחת ממנה את השליטה על גופה. ובקשר לאורגזמה נשית, אני לא יכול לעזור לך אבל סקסאנג'ל החמוד כן
 
למגיבים

תודה על התגובות . אבל אני רוצה לתקן משהו . היפנוזה היא כן דרך להגיע לאורגזמה ורוב המטפלים ואנשים פשוטים ממליצים בארה"ב ובמדינות אירופה לנשים להגיע לאורגזמה (אם הן רוצות לזרז אותה או להעצים אותה ) להשתמש בהיפנוזה ואפילו יש קלטות אודיו שמוקדשות לעניין הזה של היפנוזה שתגרום לאורגזמה נשית . דבר שני, מה שאני מנסה הוא פשוט שהיא תרגיש יותר משוחררת כי אנחנו שתינו רוצות בזה ואפילו היא אומרת לי לפעמים שאולי כדאי שנמסטל ואז אנחנו מדברות מה כל אחת תעשה לשניה... אבל יין (אלכוהול) לא עזר ואנחנו לגמרי רחוקות מסמים כמו אקסטזי או קוק . ואנחנו לא רוצות להתקרב לזה בכלל . אנחנו רוצות להתמסטל על ידי יצירת סיטוטאציה ודיבורים על רעיונות ופנטזיות שיעזרו לה סך הכל להתשחרר . אני חייבת לקרא לזה להפנט כדי שתהיו פתוחים לכתוב על כל הרעיונות .
 

SexAngel

New member
אז ככה:

אני מכיר את השיטה שאת מדברת עליה, ואני יכול לומר לך שהיא לא נמצאת בשימוש רחב מהסיבה הפשוטה - ההנאה שבה אינה אמיתית. אני אסביר: הרצוניות של האדם אחרי טיפול היפנוטי היא מלאכותית. זה בדיוק כמו שיאמרו לך אחרי היפנוזה, שאחרי כל פעם שתשמעי צילצול פעמון תנבחי כמו כלב(לצורך הדוגמא). זה לא טבעי. לעומת-זאת, ישנה שיטה של הרגעות מדיטטיבית, שהיא השיטה שאת מחפשת! במסגרת השיטה הזאת מגיעים להרגעות ולשחרור עליהם את מדברת. השיטה כוללת נשימות שיחרור על-ידי מסז' וכו'. אני אשמח להדריך אותך במידה ותרצי. ** אלכוהול לא מומלץ באקט שכזה. הוא מקהה את החושים, ולא מרגישים הנאה ממשית. בקיצור, אם שתיכן מעוניינות ויש ביניכן הסכמה, אני מוכן לעזור.
 

marik

New member
אמאלההההההה ../images/Emo2.gif

ולחשוב שהוא המומחה שלנו
יוווווווווווווווווו
אני גאה
 

SexAngel

New member
חחחחחחחח.........../images/Emo6.gif

אני שמח שאתה מתגאה בי. זה אומר שאני, כנראה, ממלא את התפקיד שלי כחבר בפורום. אני רק מצטער שאין לי - בתקופה האחרונה - יותר זמן להקדיש לפורום. הכל ישתנה בעז"ה עוד כשבועיים.
 
למעלה