איך להעניש את מפלגת העבודה?

איך להעניש את מפלגת העבודה?

איך להעניש את מפלגת העבודה? תומכיו של עמרם מצנע תקועים היום בדילמה פרדוכסלית. הם היו רוצים לתמוך בו אך גם להעניש את ההנהגה הותיקה של מפלגת העבודה. מצנע העניק תקווה חדשה למרביתם של 100,000 תומכי מפלגת העבודה. מנהיגי העבודה הקודמים שימשו הרבה יותר מדי זמן כעלה התאנה של שרון, והם גם ויתרו מאוחר הרבה יותר מדי על תיקיהם המיניסטריאליים. כמו כן, תכניתו של מצנע מעניקה את הסיכוי האמיתי הראשון לצאת מן המצב הנורא ששורר מאז שאהוד ברק נכשל בניסיונו להשיג הסכם שלום. מצנע מתכוון לחזור למסלול של יצחק רבין ז"ל ואשר נקטע עם רציחתו (והיו אפילו מי שדיברו על כך שמצנע זקוק לשומרי ראש טובים!). אולם מנהיגי העבודה הקודמים אינם מסוגלים להשלים עם כך שהם הובסו - ועוד ע"י "אדם שבא מבחוץ". על כן עושים המנהיגים הותיקים כל שביכולתם להכשיל את מסע הבחירות, בין עם ע"י ישיבה בחיבוק ידיים גם שבוע לפני הבחירות ובין בחתירה ממש תחת מנהיג המפלגה. ברור לעין שהם פשוט מעונינים שהמפלגה תצטמק בבחירות האלה, וכך יהיה להם תירוץ לאחר הבחירות להאשים את מצנע בכישלון. הרבה אנשים היו רוצים להעניש את מפלגת העבודה על ההתנהגות הזאת, בתקופה כה מכריעה. אך נראה שהדרך הטובה ביותר להעניש את המפלגה היא… להצביע עבודה.
 

Barfield

New member
עבודה רולזזזז../images/Emo70.gif גם מצנע רולזזז../images/Emo70.gif

להצביע עבודה
ד"א מה ליכוד מציע
מההמשימה של הליכוד
 
לך תקרא ת´חתימה שלי..../images/Emo3.gif

אתה בן 11.. אין לך מושג מזה התנחלויות בכלל................. ושמעת פעם על זה שאם נותנים למישהו אצבע.. הוא לוקח את כל היד? זה מה שיקרה עם מנצע ינצח בבחירות.. חוצמזה אם לא אכפת לך מהתנחלויות.. גם לא אכפת לך מישראל.. בטח אם היית יכול היית טס מפה ממזמן =\ בקיצור שתוק..
 

kity

New member
חחח...אוי תעשה לי טובה....

טוב, אז אני בטוחה שילד כמוך מבין גדול בפוליטיקה, וסליחה שאני שופטת על פי הגיל אבל באמת?! "עבודה רולזזזז! גם מצנע רולזזז!" כן וואו הם כאלה מגניבים, הם רק יתנו לפלשתינאים את כל מה שהם יבקשו, בתמורה לשלום שלא באמת יהיה קיים, למה לא? בוא נחלק את ירושלים, בוא ניתן את הגולן, בוא נחזיר את כל השטחים באופן חד צדדי, אתה פשוט מלא ברעיונות טובים... מה המשימה של הליכוד? מה זה נראה לך כמו איזה עבודת כיתה? תקרא אולי את המצע או משהו, תתבגר? kity לא חובבת ענקית של הליכוד אבל הוא יותר טוב מהעבודה... המלצה אישית להצביע שינוי...
 
למעלה