איך להיהפך לרקדנית שותפה בסגנון LA לבחור נאה

NMercury

New member
איך להיהפך לרקדנית שותפה בסגנון LA לבחור נאה

בחור כיפי, יפה תואר ועם עוד הרבה תארים אצילותיים, מחפש שותפה רצינית עם הרבה מוטיבציה וכיף כדי להתקדם ביחד לביצועים הכי גבוהים אם את רוצה להרגיש, שכל הערב לא התבזבז לך על 10 גברים, שלמדו עלייך צעד בסיס, ועוד 10, שניסו עלייך תרגילים, שאין לך בכלל מושג מה את צריכה לעשות שם, ואם את באמת רוצה לנצל את השיעורים עד הסוף, ולהרגיש סיפוק בכל פעם שאת חוזרת מהמועדון, אז את צריכה ליצור איתי קשר במייל הבא: [email protected] אני מתכוון להגיע להרבה מעבר לרמה של המדריכים שלי עכשיו, ואיפה את רוצה להיות עוד כמה חודשים ? מיכאל.
 

NMercury

New member
זה צחוק של הודאה באשמה...

את בעצם גבר שמנסה צעדי בסיס על כל בחורה שהוא רואה.... אם לא שלחי מייל בציון מאיפה את במרכז. [email protected] אולי תיבחרי. נ.ב. אומרים שבחורה עם המון חתולים בדרך כלל.... נו את יודעת.
 

7בים

New member
בחיי שהייתי בטוחה שזו בדיחה!

אבל למקרה שאתה אמיתי, אני אגיב. אין שום דבר רע בלתרגל צעדי בסיס על בחורה. א. שניים מהרקדנים שאני הכי אוהבת למדו עלי את צעדי הבסיס (ועד המאסטר). ב. אני בעצמי מתרגלת על בחורות צעדי בסיס (למדתי ועוד לומדת הובלה). ג. אם לא למדת על בחורה, איך למדת? (בובה מתנפחת?!?) ד. מעולם לא סירבתי לרקוד עם מתחיל. לעומת זאת, עם בחור שחצן ומתנשא כמוך לא הייתי רוקדת גם אם היית הרקדן האחרון במועדון והיה מתחיל השיר האהוב עלי. אז אל תחכה למייל הזה יותר מדי... אני לא מתכוונת "להיבחר". נ.ב. אין לי מושג איך הגעת למסקנה שיש לי המון חתולים, לצערי כרגע הנסיבות לא מאפשרות זאת. אבל גם כשיהיו לי, לא בדיוק יזיז לי מה אומרים... בטח לא אנשים כמוך.
 

NMercury

New member
ככה מגיבה בחורה שנדלקת על בחור

גברים תוציאו עט ונייר תודה על הפידבק, 7בים.
 
למעלה