איך להגיע למחנה נתן?

MechTor

New member
איך להגיע למחנה נתן?

שלום לכולם,
מה הדרך המהירה/הקצרה ביותר להגיע מתחנות הרכבת בב"ש למחנה נתן? באיזה תחנת רכבת בב"ש לרדת ואיזה אוטובוס לקחת? צריך להיות קצת לפני עשר במחנה... תודה :)
 

olli3

New member
מנהל
יש לרדת בתחנה האחרונה - באר שבע מרכז.

בעת יציאתך מתחנת הרכבת, אתה בעצם במתחם התחנה המרכזית. מהמסוף של הקווים העירוניים, בשורה שהכי רחוקה מתחנת הרכבת, יש לנסוע באמצעות קו 32 של מטרודן.
&nbsp
כמו כן, מתוך התחנה המרכזית ניתן לנסוע עם קו 46 של מטרופולין (מקום ישיבה מובטח והנסיעה בו קצת יותר קצרה).
&nbsp
גם נסיעה בקו 32 אינה נוראית, מחנה נתן בכל זאת נמצא בתוך באר שבע.
&nbsp
שים לב כי מערים רבות בישראל הרבה יותר מהיר ונוח להגיע לבאר שבע באמצעות אוטובוס, כמו כן בימי ראשון בבוקר קיימות הסעות מכל רחבי הארץ (מתחנות הרכבת ברחבי הארץ) ישירות למחנה נתן.
 

MechTor

New member
עוד כמה שאלות

1. אני צריך לפגוש שם רופא צבאי מומחה (רופא אף אוזן גרון), אז כנראה שאני צריך לרדת בחר"פ דרום, וראיתי שזה לפני מחנה נתן. אני צודק? אני באמת צריך לרדת בחר"פ או שיש רופאים גם במחנה נתן וצריך לברר בוודאות?

2. כמה זמן נסיעה זה בערך עם קו 32? קו 46 לא מתאים לי מבחינת שעות הגעה, ואני מגיע מהצפון הרחוק...

3. לפי דעתך וניסיונך - התור שלי לרופא אמור להיות ב10:00 בבוקר. במידה ואאחר עדיין יקבלו אותי? אני מגיע מרחוק והרכבות והאוטובוסים לא תמיד חופפים.

תודה רבה!!
 

olli3

New member
מנהל
תשובות>>>

1. רק בחר"פ, זו התחנה הראשונה בה יורדים חיילים.
&nbsp
2. מדובר בסיעה של 8-10 דקות סך הכל. מהצפון הרחוק, שים לב כי קיימים קווים ישירים, יש ישיר מעפולה לבאר שבע, 870 של אגד ובימי ראשון יש גם את 958 מכרמיאל ואת 880 מטבריה. מאיזור נהריה-עכו רק רכבת כמובן.
&nbsp
3. בדרך כלל לא עושים בעיות, מקסימום תיאלץ לחכות יותר. בדרך כלל גם אם אתה מגיע בזמן, אתה ממתין עוד רבע שעה-20 דקות :) לפחות כך היה כשאני שירתתי במחנה נתן.
&nbsp
אל תתפתה לעלות על מוניות הספיישל שמציעות מחנה נתן ב-5 ש"ח. ואם פספסת את 32 תוכל לקחת גם את קו 2 של מטרודן ולרדת ממנו ברחוב רותם פינת שיטה (בפועל זה רותם פינת צבר). יש כריזה בכל האוטובוסים של מטרודן. משם אתה חוזר אחורה והולך על רחוב שיטה עד שיהיה לך ימינה או שמאלה בלבד. שם אתה פונה ימינה והולך עד לכיכר, שוב ימינה ובצומת הבא אתה תראה את החר"פ מימינך. מניסיון זו הליכה של 10-12 דקות (תלוי בקצב שלך).
 

MechTor

New member
עזרת לי מאוד!

הרכבת אמורה להגיע (לפי הלו"ז, בתקווה שלא יהיו איחורים) לתחנת הרכבת של ב"ש מרכז בשעה 9:30.
קו 32 מתחנת האוטובוס אמור לצאת ב9:40. האם לדעתך אספיק? ואיפה המקום שלו בתחנה (כי ראיתי ששיפצו והגדילו את התחנה)?
עד כמה יהיה עמוס? אני מניח ש95% מנוסעי הקו הם חיילים, אבל 9-10 בבוקר זה לא 7-8 בבוקר...
מצטער על כל השאלות, אף פעם לא יצא לי להיות באיזור הזה שם ואם אני אאחר את 9:40, כנראה שאאחר גם לתור כי האוטובוס (של שלושת הקווים) הבא יהיה רק אחרי 10:00...
 

olli3

New member
מנהל
תשובות>>>

1. הרכבת לרוב לא מאחרת לבאר שבע, בדרך היא יכולה לאחר למספר תחנות אבל את הפער מצמצמים בדרך על ידי עצירה קצרה יותר בתחנות הביניים ונסיעה מהירה יותר.
&nbsp
2. כדי שתצא הכי מהר מתחנת הרכבת, תשב בקרון הראשון. הקרון הראשון הוא זה שעוצר הכי קרוב ליציאה מתחנת הרכבת.
&nbsp
3. בעת היציאה מתחנת הרכבת אתה פונה שמאלה, חוצה את המסוף העירוני לתחנה המרכזית אבל לא נכנס לתוך התחנה המרכזית, אלא הולך לצד קיר החנויות של התחנה המרכזית עד לתחנה האחרונה ברציף - התחנה של 32.
&nbsp
4. קו 32 משרת לא רק חיילים אם כי 85-90% מתפוסתו הם חיילים. בשעות האלו יהיה לך מקום עליו, לא בטוח שבישיבה אבל הוא לא ישאיר אותך בתחנה מפאת חוסר מקום. ביום א' זה משהו אחר, כך זאת בחשבון.
&nbsp
ובכיף :)
 

olli3

New member
מנהל
לא, זו תמונה ישנה והתחנה המרכזית כבר ממש לא נראית ככה.

התחנה המרכזית והמסוף העירוני עברו שיפוץ מקיף. איפה שאתה רואה את מבנה הבטון מצד ימין, אז שם ברציף הזה בתחנה האחרונה (עם כיוון הנסיעה של האוטובוסים) - היא התחנה של 32.
&nbsp
אל תעשה את זה מסובך יותר מידי, אין עוד תחנה שממתינים בה מסה גדולה של חיילים במקום.
 

darkshadow1

New member
ביום ראשון בבוקר יש שם עומס אדיר.

לפחות זה היה המצב לפני כשנתיים. פיתרון סביר שלא מעט חיילים משתמשים בו הוא להתאגד 3-4 חיילים, ללכת לתחנת המוניות שנמצאת בצמוד לתחנה המרכזית (ליד מקדונלדס) ולקחת ביחד מונית (זה יוצא 5-6 שקלים לכל אחד).
 
למעלה