איך להגיע בית השיריון ת"א ברכבת?

igorber

New member
איך להגיע בית השיריון ת"א ברכבת?

השאלה היא איפה לרדת ואיזה קו לקחת/ללכת ברגל. אני מחפש במפות של דן ולא מוצא ת'מקום והמודעין כבר סגור... אני צריך להיות שם מחר בבוקר ואין לי מושג באיזה תחנת רכבת בתוך ת"א עדיף לרדת...
 

הגששית

New member
הממ...

א. תלוי מהיכן אתה מגיע? ב. אם אתה בכל מקרה מחליט להשתמש ברכבת, תרד בתחנה של עזריאלי, ותפנה לכיוון דרום-מזרח (הליכה של כ15 דק', גג 20). תבדוק במפות של וואלה, או בEMAP, איך מגיעים מדרך נמיר (הרחוב של עזריאלי) ללוחמי גליפולי. אם עדיין תצטרך עזרה, תכתוב הודעה במסר אישי, או פה.
 

igorber

New member
אני מגיע מבש,לא מוצא את המקום עדיין

אני מגיע ברכבת מבאר-שבע כי שלחו לי רק לזה כרטיס אני לא מוצא בEMAP לפי התעור שלך... יש אולי לשם קו אוטובוס שאפשר לקחת ככה שהנהג פשוט יגיד לי איפה לרדת ואיפה בית השיריון הזה? אם כן - אז באיזה תחנת רכבת לרדת בת"א ואיזה קו לקחת? כמה זמן בערך הנסיע (אני אמור לדעת איזה רכבת לקחת, גם ככה אני קם ב5!). או אולי יש מצב שאת תמצאי את המקום הזה במפה, תשמרי בתור תמונה ותעלי לפה פליייייייז . אני יודע שזה ממש שיא החוצפה אז ככה שאם לא בא לך/אין זמן/כוח/וכו' אל תהססי אפילו פשוט לא לענות על זה
 

הגששית

New member
תקח רכבת מב"ש לעזריאלי...

ותלך רגלית לכיוון בית השריון. סה"כ 15 דקות, לא משהו רציני מדי, זה גם עובר מהר, חושבים על המבחנים ולא על הדרך...
בכל אופן, הייתי מעלה לך את המפות בהודעה הקודמת, אבל יש לי בעיות בדפדפן עם הפלאש וכל שאר תוכנות האנימציות למיניהן וכדו'... ככה שאני לא יכולה בכלל לראות את התמונה של המפה בדפדפן.
אין לך אולי ספר של כרטא? "ערי ישראל - מדריך הרחובות השלם"? או שמישהו אחר מהפורום מוכן לעשות את זה...
ד"א, איזה מבחנים יש לך שם מחר?
 

igorber

New member
יש אולי איזה קו אוטובוס שאפשר לקחת

נגיד מת"א מרכז? כי ללכת 15 דקות לכוון בית השיריון - לך זה נשמע פשוט כי את מקירה את המקום... אני לא יודע לאיזה כוון בתחנת רכבת לצאת ומשם לאיזה כוון ללכת ואיך ללכת ככה שזה יקח לי הרבה יותר מ15 דקות למצוא את המקום נראה לי ... לגבי המפות-חבל מאוד..
באמת יש אולי מישהו אחר שמוכן לעשות את זה? הגששית - את בטוחה שהתיאור שלך נכון? כי אני לא מוצא ... ד"א - אין לי מבחנים מחר, יש לי כנס חשוב וחבל לי לאחר לזה...
 

הגששית

New member
המממ

זה די פשוט, לא מסובך מדי, זה הליכה די חלקה, רחוב אחד ארוך (3/4 מהדרך) ועוד 2-3 פניות. רח' לוחמי גליפולי נמצא בשכונת יד אליהו, שכונת יד אליהו נמצאת דרומית-מזרחית לעזריאלי.
 

Crazy669

New member
אממ.. כנס ../images/Emo4.gif../images/Emo182.gif

אני ממליץ לך לצאת מוקדם, אם אני לא טועה אתה בטח מדבר על המיונים לשחקים, וזה מתחיל ממש מוקדם, לכן אני ממליץ לך לצאת מוקדם. תרד בתחנת "השלום" שזה עזריאלי, ומשם הדרל לבית השיריון היא כ- 15 דקות.. אפילו 10 דקות. תשאל אנשים.. ממש לא מסובך להגיע משם.. ושיהיה בהצלחה!!
 

cicada

New member
לא! תרד בת"א ההגנה

תרד מהגשר במדרגות. מתחת לגשר יש תחנות של קווים 30,31,32 הם מגיעים ללה גארדיה פינת לוחמי גליפולי. מקסימום תשאל את הנהג.
 

Gena g

New member
הנה מפה...

הנקודות הכחולות מציינות את תחנות הרכבת (בערך, לפי מה שאני זוכר) לדעתי יהיה לך יותר נוח לרדת בהגנה... ולמי ששאל, אין שם מבחנים מחר, אלא כנס חתימת קבע של גאמא
 

פיונית2

New member
הייתי שם מללא פעמים לצערי,

תקשיב, בעיקרון אתה יכול לרדת בתחנת רכבת השלום בעזריאלי... ותסתכל במפה של גוש דן שוב, טוב טוב, זה לא ממש קשה למצוא את הבניין.. וזה גם ממש מובן במפה הזאת.. רשום במפה בית השיריון ויש מין ריבוע אדום כזה, ברח' לוחמי גליפולי. בהצלחה... אני פשוט לא ממש זוכרת תשם של הרחובות... אז סוריי שאני לא מדוייקת..
 

פיונית2

New member
הייתי שם יותר מידיי פעמים, לצערי,

תקשיב, בעיקרון אתה יכול לרדת בתחנת רכבת השלום בעזריאלי... ותסתכל במפה של גוש דן שוב, טוב טוב, זה לא ממש קשה למצוא את הבניין.. וזה גם ממש מובן במפה הזאת.. רשום במפה בית השיריון ויש מין ריבוע אדום כזה, ברח' לוחמי גליפולי.זאת הליכה של 15 דק', יותר נחמד לדעתי ללכת ברגל.. בהצלחה... אני פשוט לא ממש זוכרת תשם של הרחובות... אז סוריי שאני לא מדוייקת..
 

T00L

New member
נראה לי שעדיף מהתחנה המרכזית

קוים 30-31-31 של דן כל איזה כמה דקות יוצאים מהתחנה ואז מגיעים לבית השיריון, ז"א לתחנה ליד ואז הולכים טיפה ברגל (טוב שלא תקעו את זה בקיבינימט.. לא כ-ו-ל-ם תלאביבים)
 

Amorphous

New member
עדיף לרדת בתחנת ההגנה

ומשם ללכת לתחנה המרכזית, ולתפוס אוטובוס ליד אליהו. בית השיריון נמצא שני מטר משם.
 
למעלה