איך לבלוט בפייסבוק???

איך לבלוט בפייסבוק???

פייסבוק זה ערוץ רועש!

יש בו המון תמונות, פוסטים, פרסומות, חדשות...ומה לא...

תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי שלנו מוסטת בקלות ובמהירות.

בעל העסק שלא ער לעובדה הזאת - מבזבז את זמנו היקר בפייסבוק.

ומי שער לזה אבל לא פועל בהתאם לזה ולא דואג לבלוט מעל כל הרעש זה

גם כן מבזבז את זמנו :)



אחד הדברים המאפיינים את הלקוחות שלי בפייסבוק

זה הבולטות שלהם!



אז הנה על קצה המזלג ההסבר על מה צריך לעשות כדי לבלוט מעל הרעש בפייסבוק:



1. תמונות בנאליות.

תמונה שווה אלף מילים.

תמונה מעבירה וממחישה את המסר שלנו בצורה מצויינת.

לכן מרבית בעלי העסקים למדו לצרף תמונות לפוסטים שלהם.

יחד עם זאת - תמונות בנאליות ממאגר תמונות קנוי או חינמי אינן בולטות.

מומלץ להמנע מתמונות בנאליות ולבחור תמונות מקוריות, מעניינות ומושכות תשומת לב.

אלו יכולים להיות איורים ולא צילומים של אימג׳ באנק, תמונות שלנו,

תמונות שיצרנו לבד באמצעות תוכנות חינמיות ברשת, קולאג׳ים של מספר תמונות ועוד.



2. צבעוניות של התמונות.

יש להתחשב בצבעוניות הפסטלית של פייסבוק ולבחור תמונות בצבעוניות הגוברת על צבעי פסטל תכלת.



3. מסגרות.

מסגרות מבליטות את התמונות.

המסגרות יכולות להיות עבות, כהות, עקומות או אפילו ישרות. כולן יבליטו לכם את התמונות.



4. מסר על התמונה.

המסר שכתוב על התמונה בצורה בולטת (לשים לב שהוא בולט ולא נבלע בתמונה)

מקפיץ את המסר שלנו ומושך קריאות. מומלץ בחום!



5. תבנית קבועה.

אני ממליצה בחום לאמץ תבנית קבועה לנראות הפוסטים שלכם.

מסגרת בצורה מסויימת שחוזרת על עצמה, פונט זהה בכל הפוסטים, אלמנט שיחזור על עצמו תמיד (לוגו או אלמנט אחר)

הם חלק מתבנית קבועה שתאפשר לקורא לזהות אתכם עוד בטרם קראו מה כתוב בפוסט.



6. פרסום ממומן

מעט מאוד בעלי עסקים נעזרים בפרסום ממומן שמאפשר למסרים שלהם להיות נראים בקרב קהל העוקבים שלהם.

מי שמשכיל להעזר נכון בפרסום ממומן - ללא צל של ספק בולט בצורה משמעותית בפייסבוק!



7. חזרתיות והתמדה

אם חשבנו שפייסבוק זה ערוץ רועש אז החיים שלנו זה ערוץ רועש פי אלף :)

לכל אחד מאיתנו ומהלקוחות שלנו יש אינספור משימות בחיים: בית, עבודה, ילדים, חדשות, בילויים ועוד

בכל שניה נתונה המח של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו מלא במחשבות, משימות ורעיונות.

לכן, כדי לחדור לאותו המח העמוס אין זה מספיק לכתוב פוסט אחד, שניים או חמישה מוצלחים.

עלינו לעשות זאת בהתמדה בצורה שוטפת.

וזאת לא רק בגלל אותו העומס המדובר אלא גם בגלל החשיפה של הלקוחות שלנו למסרים שלנו.

הרי לא תמיד כולם רואים את אותם החמישה המוצלחים שכתבנו.

ואז למרות שהתחושה שלנו היא שכתבנו המון - הלקוחות הפוטנציאליים קלטו רק חלק קטן מאותם המסרים.

לכן כדי שתצליח לגבור על הרעש ולחדור למוחו של הלקוח חשוב שיראה את הפוסטים שלך

בהתמדה בצורה רציפה במשך תקופה בפייסבוק.

הנסיון שלי מראה שעבודה רציפה במשך כ-3 חודשים מתחילה להניב פירות משובחים.



בהצלחה רבה!!!

יוליה



נ.ב. אם עדיין לא נרשמת להדרכה שלי על 5 צעדים פשוטים לשיווק יוצר מכירות בפייסבוק

תעשה זאת עכשיו. יש כבר קרוב ל-400 בעלי עסקים שעשו זאת עד כה.

בולטות בפייסבוק זה רק חלק מסודות של השיווק הנכון בפייסבוק

על הדברים האחרים - אדבר בוובינר הזה.

http://otsma.ravpage.co.il/5stepsweb3-tp
 
למעלה