איך כתבה אריאנה מלמד

Ronit FL

New member
אינשאאאאאלה אמן וכן הלאה


 

שחר 67

New member
האופטימיות שלך מעוררת הערצה.....20 שנה .....

"אכלתם מרורים" מנתניהו ועדיין כלום לא קרה!
התקשורת מעוררת חקירות/כתבות תחקיר/פרסום רכילות/ נוהגת איפה ואיפה בין רוה"מ לאישי ציבור אחרים.מה לא עשו על מנת לגרום להדחתו וראו זה פלא.....אחרי 20 שנה....כלום....גורנישט...אפס....זירו. .....
המשפט הזה...."תפתח תיבת פנדורה" שגור בפיו של כל כתב שמאלן בפתחה של כל "פרשיה" חדשה שהודבקה לנתניהו בעשור האחרון......
אני מאמין שנתניהו פורש בתום הקדנציה ....כך שסוף סוף תוכל להעביר את משאלות ליבך האופטימיות למנהיג ימני אחר שיבחר.
אך תמיד קיימת האפשרות הקלושה שנתניהו יחליט להמשיך עוד קדנציה...אך גם אז...הזרקת המחשבות התקשורתית תפיח בכם כוחות מחודשים....עד לכשלון הבא.
 

שחר 67

New member
בן כספית גם לא איש ימין! הוא מצוי איפשהו באחת...

ממפלגות האווירה.....להערכתי מפלגתו של לפיד.
לא רק שמאל מובהק רוצה שנתניהו יודח.....גם שמאלנים סמויים...ממפלגה המתיימרת להיות "לאומית משהו" ....למיטב ידיעתי יעל גרמן הגיעה ממרץ.....גם שלח לדעתי מצוי בשמאל....
 
שחר, אצלך כל מי שלא נמצא בימין, הוא מוקצה מחמת מיאוס

אין אצלך אמת. אין אצלך שקר. אין אצלך גנבים ורמאים. כל קשר בינך לבין חיפוש האמת והצדק הוא מקרי בהחלט. אצלך יש רק ימין ושמאל. הימין הוא טוב והשמאל הוא רע. ממש נפלא לקרוא אותך. תענוג. לכן המדינה שלנו נראית כמו שהיא נראית בגלל אנשים שכל עולמם מצטמצם בין שמאל לימין.
 

שחר 67

New member
שלי יחימוביץ ממפלגת העבודה היא אישה שאני מאד

מעריך!!! תחת הנהגתה קואליציה בין שמאל לימין לא כל כך דמיונית!
איציק שמולי גם הוא מאד מוערך בעיניי!!! יש עוד בודדים.....אבל.......כשאני שומע את ח"כ הכנסת מיכאלי שהטיפה לאמהות לא לשלוח את ילדיהן לצה"ל או סתיו שפיר שהציעה ( למיטב זכרוני) לשנות את המנון המדינה או את זוהייר בהלול שלמיטב זכרוני הודיע כי הוא אינו ציוני (אין שום פסול בכך ...אך מדוע אם כן הוא מצוי במפלגה המכנה עצמה "המחנה הציוני) או את הפרופסור לכלכלה שכחתי כרגע את שמו שלמיטב זכרוני הצהיר כמה הצהרות מאד לא ציוניות בעבר!
אז אני מבין מהו התהליך שעובר על מפלגת העבודה שאט אט ההבדל בינה לבין מרץ מטשטש! כמובן שלא כל חברי מפלגת העבודה כאלה...אך המגמה דיי ברורה.
אני מעריך את האומץ...ההגינות....היושרה...של שלי יחימוביץ עד מאד!!!
ואפילו....אפילו....השתעשעתי קצת במחשבה להצביע עבורה בעבר......רק שעשוע....תרגעי!
יחפה יקרה!!! אצלי כוווווולם מימין ומשמאל
 
הבעיה של המערך היא - איך להיות מפלגת המונים

כאשר מעולם, ואני מדגיש, מעולם לא היתה מפלגת המונים, אלא מפלגה אלטיסטית [ ראה גלגולי המחנ"צ מאז עלייה 2 ].
לגבי תפיסות העולם המדיניות שלה - זה נע בין שמאל מרוכך לבין ימין בטחוניסטי חזק.
אותי אישית לא מענינות מפלגות אלא בני אדם. לצערי בשלב הזה, התעמולה של ביבי שרק הוא "מתאים לשלטון" מצליחה היטב, כי ברקע שלה מנוסח נרטיב של ייאוש, היעדר תקווה, איום קיומי בלתי פוסק. ביום שהנרטיב הנורא הזה ייעלם, גם ביבי ייעלם.
 

שחר 67

New member
אני מעריך מאד את תגובתך. זו תגובה שניתן להתווכח

עליה כל אחד מנקודת השקפתו!
לדבריך נרטיב של יאוש ,היעדר תקווה ,איום קיומי .. היא תעמולתו של נתניהו. אני מבין את נקודת השקפתך ואנסה להביע את נקודת השקפתי בנושא זה.
להערכתי לא מדובר ביאוש או היעדר תקווה אלא במבט למציאות!!!
אביב העמים הערבי ממוטט את המזרח התיכון...רצח עם בסוריה המתפוררת.... מי שחשב פעם להחזיר את הגולן מבין כעת שאין למי להחזירה....השלטון במצרים רעוע מאיי פעם...האחים המוסלמים עלו לשלטון וכעת ירדו......ישראל נושאת עיניים אל שכנתנו בדאגה....מדינות ערב במזרח התיכון נופלות כפרי בשל לידי דעאש...השולח כבר זרועות לעבר הרשות הפלסטינית. .....ולכן תקציב הבטחון כה גבוה.... איני רואה שום שינוי בנושא ב25 שנה הקרובות....נאלץ בלית ברירה לחיות על חרבנו!!! זוהי דעתי שאני חושב שהיא מאד מפוקחת בכל הקשור לאיומים הניצבים בפנינו ! לגבי הפלסטינים בתקופה זו לא יתכן שלום אלא אם ישראל תסכים לזכות השיבה!!! מנהיג פלסטיני שיסכים לביטול זכות השיבה יפסיק להיות מנהיג !!! הסכם אוסלו למרות הרצון הטוב מן הצד הישראלי הוכח כאסון קולוסאלי.......אולמרט הבטיח לאבו מאזן יותר מכל מנהיג ישראלי אחר ועדיין נדחה... כנראה שעדיין לא הבשילו התנאים להסכם שלום עם הפלסטינים בדורנו.....יתכן וישראל תאלץ לבצע צעדים חד צדדים על מנת להפרד לשלום מן הפלסטינים כולל ויתור על שכונות פלסטיניות הסובבות את ירושלים (אני תומך בכך) .........וסיפוח איזור c בו חיים כ80 אלף פלסטינים לישראל (תוך הצעה לאזרחות ישראלית מלאה...אם ירצו בכך ) באיזור זה מרוכזים 95 אחוז מן ההתישבות היהודית בשטחים כלומר כחצי מיליון מתנחלים!!! שטחי a+b+ עזה ימסרו לפלסטינים.....יש עוד כל כך הרבה בעיות קשות מנשוא כגון סוגיית ירושלים/הר הבית או ענין הרצף הטריטוריאלי פלסטיני...אך הסכם שלום עדיין אפשרי....כך או כך מכל כיוון זו המציאות הקשה.......תקוות הסכם אוסלו התנפצו בפנינו עם אוטובוסים מתעופפים באוויר.....מי שינהל מו"מ עכשיו צריך לעשות זאת באופן שונה לחלוטין.
זו דעתי......ולמרות זאת אני מבין את דעתך...ולמרבה הפלא יש רגעים שאולי אני מקבל חלק מן הביקורת שלך...בהחלט יכולה להיות חשיבה יוצאת מן הקופסא מן הצד הפוליטי שאני נמנה עליו....בהחלט יש לי ביקורת על המחנה שלי...אך הוא כאמור....בעיני ....הגרוע פחות!
 
שחר ידידי, אתה שוב פעם מדבר על חברי כנסת במקום על בני אדם

מן השורה.
ברור שיש לך סימפטיה לחברי כנסת גם אם הם מהשמאל-מרכז, אבל אני מדברת
על האזרחים הפשוטים שמחולקים בין שמאל לימין. ו לאנשים מהשמאל אינך רוכש
שום כבוד אלא אם הם פוליטיקאים. אני לא מדברת על פוליטיקאים. אני מדברת
על העם. אצלך כל מי שלא הצביע ליכוד וטיפה מזוהה עם שמאל או מרכז, אז הוא מוקצה מחמת מיאוס. כככה העיתונאים וככה האזרחים הפשוטים. ככה זה מצטייר
מההודעות שלך.
 

שחר 67

New member
תתפלאי ! אבל יש לי 2 חברים טובים מאד שהם מצביעי

מפלגת העבודה!
מעולם לא שמעתי מפיהם אפילו שמץ קטן של התנשאות/זלזול באינטילגנציה שלי או של הימין כולו!!! שום פרימיטיבים/חסרי השכלה/עמך מהדרום ועוד.........ביקורתם כלפי נתניהו מובנת באספקטים מסויימים אך היא לא פרץ השנאה הטוטאלי המוסת תקשורתית שאני נחשף לו מצד לא מעטים בפורום זה....כולל את!
אנו משוחחים המון על פוליטיקה ומשיחותי עימם ...כלומר עם השמאל הציוני המתון הפטריוטי ניתן להגיע להסכמות רבות!
את דעתי על החונטה השמאלית תקשורתית את מכירה היטב....ובתוך תוכך עם יד הלב (גם אם לא תודי בכך) את יודעת היטב שאני צודק!
הדו שיח שלי עם פומה...שלא תמיד מסכימה איתי מתנהל על מי מנוחות תוך החלפת דעות וכבוד הדדי בדיוק כמו עם חבריי השמאלנים המתונים שלא מוסתים תקשורתית שהם בעלי מחשבה עצמאית ולא מושתלת.
חלק לא קטן מפורום זה מנסה לנגח/לחנך/להתנשא מעליי בשל דעותיי....ונחשפתי לתגובות אלו בפורום זה...המון פעמים!!! גם בשיחות שלא קשורות אליי. ואת יודעת זאת היטב.
אז אני נותן לכם לטעום מן התרופה אותה אתם מנסים להלעיט אחרים....אך אני עושה זאת בכבוד...מבלי להשתמש בשפת ביבים!
אני איש ימין מתון!!! אני שונא כל קיצוניות!!! מכל סוג כלשהו......וכשאני מתדיין עם אנשים מתונים התוצאה בהתאם...כשאני מתדיין עם מוסתים מן הפורום הזה..אני מחווה את דעתי בסרקזם מתון אך מבלי לרדת ברמה!!!
את צריכה להיות גאה שבפורום שלך יש כמה שאומרים את דעתם ללא חשש....ריבוי דעות מוסיף לחופש הביטוי.....פתאום הפורום הזה לא כל כך חד גוני וחד מימדי....וטוב מאד שכך! לדעתי כמנהלת פורום את צריכה להיות גאה בכך.
 
ממש לא מעניין באיזו אווירה

הבחור לא איש שמאל אלא איש ימין, וככזה הוא מכריז על עצמו. כך שמבחינתי, די לדוגמה אחת כדי להפריך את הקביעה החד משמעית.
 

שחר 67

New member
מבחינתך בטוח! אך לא מבחינתי! כספית מסוכסך עם

נתניהו שנים.....איני זוכר מה הסכסוך.....למיטב ידיעתי אביו של כספית היה קשור באיזשהו אופן לליכוד.... אשתדל לברר זאת ולכתוב פוסט בנושא. כך או כך....כספית תוקף את נתניהו שנים ........וכספית לדעתי אינו איש ימין אפילו אם הוא טוען אחרת.....(למרות שמעולם לא שמעתי אותו טוען שהוא ימני) וגם אם הוא טוען שהוא כזה...לדעתי טענה כזו נטענת בכדי לתת משנה תוקף לביקורתו כלפי נתניהו. דעותיו הפוליטיות מצויות להערכתי במרכז שגם שם מצויים אנשי שמאל סמויים כגון שלח וגרמן ממפלגתו של לפיד.
 
תביא קודם את פרטי הסכסוך

מתועדים היטב, כך שנוכל לבדוק אותם. עד אז מבחינתי זו עוד רפש טיפוסי לתעמולה מבית ביבי \ הערבים נוהרים באוטובוסים\.
 
פשוט לא יאומן!!

רוצים להחזיר את המדינה הזאת לשנות החמישים וזאת בתמיכת הממשלה המחוננת שלך!
פשוט נפלא!
ממשלה בהפרעה...
איזה מזל שלא התקבלה ההצעה המטומטמת הזאת של חברת הכנסת המחוננת ממפלגת כולנו שהיא בעצם סניף של הליכוד...
אני זוכרת את שנות החמישים אשר בה ילדים בני 13 איך שסיימו את כיתה ז' או ח' פשוט הלכו לעבוד כדי לעזור בבית והפסיקו ללמוד. גם ילדים שיכלו ללמוד התפתו לכך בגלל שראו את חבריהם עובדים ומרוויחים כסף.
זה מה שהממשלה שלך רוצה לראות? ילדים בני 13 עובדים?
בושה וחרפה!
 

שחר 67

New member
אכן אני מסכים שלא הוענקה מספיק מחשבה בחיקוק

חוק זה.
אם היית קוראת את הקישור שהעברתי היית מקבלת מושג רחב יותר לגבי הסיבות לחוק.
מסתבר שיו"ר המועצה לשלום הילד תמך בחוק.
המטרה היתה אישור עבודה לילדים מגיל 13 בחופש הגדול ובמקומות מסוימים בלבד שיאושרו בחקיקה הבעיה הגדולה בחוק הזה היא שגם ללא חוק זה אין מספיק פקחים לאכוף את חוקי העבודה ובטח ובטח אין פקחים לאכיפת חוק זה.....
מדובר בסה"כ בקריאה טרומית....לאחר מכן במידה והחוק היה עובר הוא היה מגיע לוועדת שרים לחקיקה....ושם היה נופל עקב חוסר היכולת ליישמו.
בלי שום קשר לכך אני מסכים שמדובר בהצעת חוק גרועה.... הקואליציה לא למדה מספיק את החומר לפני שהחליטה לתמוך בחוק.
בכל מקרה אין צורך להכנס להיסטריה...גם ממשלת נתניהו עושה טעויות...וגם ללא עזרתה הנפלאה של אורלי לוי אבקסיס ממפלגתו של ליברמן הימני פי אלף מנתניהו.....החוק היה נופל!.....
 
למעלה