איך כדאי לנקות קומקום חשמלי שהצטבר

חומץ לבן עם מעט מים

להרתיח לעזוב לנקות עם היד מבפנים לשטוף ולחייך כל הדרך אל הקפה הבא............
 

evilihi

New member
כן ואת המים אחרי זה אני שופכת בשירותים

מנקה אבנית מצויין גם שם
 

ויקי65

New member
בקלות בלתי נסבלת

הרתיחי מים לאחר הרתיחה הכניסי 1 לימון חצוי לשניים בקליפתו אם יש מצב את יכולה להשתמש בשאריות לימון שנסחט עד תום השאירי לילה ובמידת הצורך חזרי על הפעולה עד להשגת התוצאה המלאה. גמר חתימה טובה
 

ויקי65

New member
בוקר טוב לכן בנות נפלאות

אנחנו בתוך ציור שאני לא רוצה לעצום עיניים לשנייה ממנו. ממש כך. שכרנו ביקתת עץ עם חדר שינה סלון מטבח מאובזר ומרפסת מקסימה מול הבריכה של המתחם, הבאגם שנקרא לייק טהו. זה אגם ממי הקרח הנמס מרבבות ההרים שמסביבו. הנוף ציורי כשמסביב. יערות עם עצים ענקיים וגבוהים במיוחד. במרכזו האגם שהמים קרים בו חבלז גם בחודשים יולי אוגוסט המים ממש קרים בו. אך הנופים בהחלט עוצרי נשימה. מה אני עושה? בביקתה יש מטבח, אמרנו יש נכון? אז מיד ניגשתי לסופר הסמוך קניתי כמה מצרכים ובישלתי. מטורפת אה? יותר זול לאכול בחוץ מאשר לקנות כאן מצרכי סופר. אבל לא יכולי להתאפק התגעגעתי לטעם של בית. כאן בלייק טהו יש מסביב המון דובים. קיבלנו הוראות לא להשאיר בשום מצב אוכל חשוף ואו דלת פתוחה לביקתה ואפילו לא חלון בזמן שאנחנו לא בביקתה כי הדובים נכנסים לאכול וגורמים להרס. הם לא פוגעים בבני האדם הם פשוט רעבים מאוד לקראת שינת החורף שלהם. הריחות במטבח בטח משגעים פה את הדובים אבל אני מקפידה על הכללים. פגשנו זוג שאתמול נסעו לרינו ולא נשמעו להוראות והשאירו חלון פתוח ומספר מאכלים על השולחן במטבח. הדוב שבר את זכוכית החלון השתחל פנימה ואכל חלק מהמוצרים שלהם. מצחיק היה לשמוע שהדב שאוכל הכל, ברר את האוכל שלהם. הם טיבעונים, ובחר לא לאכול את חלקו כמו גבינת טופו וכאלה. האישה יהודייה ממוצא פולני נכנסה לחרדה בעלה הרגיעה אותה נחרצות. זה נשמע מפחיד אבל הדובים לא פגעו כאן אף פעם באנשים הם פשוט מאוד מאוד רעבים בתקופה הזו. ואם הדובי ידפוק יפה על הדלת אני אכבד אותו בישלתי המון. חחחח.
קיבלנו כבונוס יום של שמש חמימה ותאמינו לי זה אחלה בונוס. אתמול היתה מינוס מעלה בלילה כך שדיי קר. מזג האויר הבונוסי הזה איפשר לנו לשחות בבריכה המחוממת אך לא מקורה במתחם הביקתות להינות קצת מהג'קוזי עם המים הרותחים..... אני ממש סובלת
אנחנו כעת בעונה שאין בה כל כך תיירות אחרי הקיץ ולקראת החורף שבאים לכאן המוני תיירים תושבי ארה"ב לעשות סקי. וזה נהדר כי אין הרבה אנשים כאן במתחם מאוד שקט ורגוע וזה משתקף גם במחיר הזול כמובן. נוחות יש? יש נוף יש? יש מטבח יש? יש דובים יש? יש
אין מה לומר באמת מקסים כאן. האנשים אדיבים ונותני שירות מופתיים. הדיווח הבא יהיה מפארק יוסימטי שמספרים שגם הוא עוצר נשימה.......... קחו אוויר שולחת לכם ים של בוסות ואת אהבתי. ריקי תתחברי למסינג'ר ולך גינס יקירה אני שולחת את אהבתי בחזרה. עד כאן כתבתינו מלייק טהו-שבקליפורניה ויקטוריה דגן שאומרת לכם מכל הלב ישראל זה המקום הכי טוב בעולם להיות בו למרות ועם הכל.
 

gines 5

New member
ויקוווווווו'ש - איפה את עכשיו? מה את עושה?

שוב 'פם אין אינטרנט? מתגעגעתתתתת!!!!!!! שבת שלום
 

gines 5

New member
../images/Emo12.gif

אמרי לה ותגידי לה, שזה לא זה בלעדיה...שהצחוק המתגלגל שלה על פני הפורום חסר... ומסרי לה שמחשבותי מחבקות אותה כל הזמן.
ות ל
 
../images/Emo221.gif אני שמה מעט מלח לימון ומרתיחה, משאירה

מספר דקות ושוטפת, פעם בשבועיים
 
../images/Emo45.gif או חומץ, זה לא כל כך משנה מה הכמויות

מאז שאני מרתיחה עם מים מסוננים גם זה מיותר - פשוט אין אבנית.
 
למעלה