איך *יורדים* באחוזי שריר??

Sunset Night

New member
איך *יורדים* באחוזי שריר??

שלום לכם. יש לי בעיה קטנה. מגנטיקה, יש לי מבנה חזה מנופח. גם שרירי המותניים שלי די מנופחים. מטרת האימון העיקרית שלי היא לרדת באחוזי שומן, ולנפח את שרירי הידיים. מן הכורח אני גם עובד על כל שאר קבוצות השרירים בגוף, כדי שמאסת השריר לא תרד עקב מאזן הקלוריות השלילי. אני בן 19, שוקל 70 קילו, עם 13% שומן. אוכל 1700 קלוריות ליום ושורף בין 300-400 קלוריות בכל אימון. אני מתאמן 5-6 פעמים בשבוע, כאשר אני מבצע אימון אירובי ואנאירובי לסירוגין. כפי שצויין, הדגש הוא על האימון האירובי. רציתי לדעת אם אוכל לשרוף ולרדת באחוזי השריר בכל הגוף, מלבד ברגליים ובידיים? במילים אחרות, אם אני אמשיך לעבוד רק על הרגליים והידיים במשקולות, האם אוכל לרדת באחוזי השריר בשאר הגוף בצורה בריאה??
 

RozwareZ

New member
מה?!

כזה דבר לא ראיתי לעולם, אתה רוצה לרדת באחוזי השריר שיש לך בגוף ?! למה?!?!??!? העיקר תהנה תביא את הגוף שלך למצב חרא אל תאכל כמעט כלום ותילך לרוץ כל היום טיק טק הגוף "יאכל" לך את כל השרירים
 

Sunset Night

New member
בוא ואגיד לך למה

כי אני ממש שונא את המראה המנופח שלי. אני רוצה להוריד קצת מכל השרירים הנפוחים האלו. אתה לא סבור שאם אפסיק לעבוד על קבוצת השרירים שאותה אני רוצה לצמצם, אז הם ירדו מהר יותר מאשר אם אני אכניס את הגוף למצב של חרא? וד"א הגוף לא יאכל שום שרירים משום שכפי שלא שמת לב כנראה, הם מתוך גנטיקה, ולא תוצאות של אימון. אז בבקשה, אפשר תשובה רצינית ממישהו שיודע על מה הוא מדבר?
 

RozwareZ

New member
השרירים שלך יכולים להיות מצידי

גם מסיליקון זה עדיין לא יגרום לגוף לא להרוס את השריר... ואם לא תעבוד על שריר מה זה יהיה משנה אתה בעצמך אומר שזה מתוך גנטיקה... תכניס את עצמך למצב דיי קריטי לגוף לא יהיה ברירה אלה לפרק שרירים תעלם מזה מהר, בכל זאת נשמע לי קצת טיפשי
 

Sunset Night

New member
אבל אח'שלי, מדוע שאכנס למצב קריטי?

שהרי להפסיק להתאמן, יהיה הרבה יותר קריטי מלנתב את האימון למטרות הרצויות. אני בין כה וכה נמצא במאזן קלוריות שלילי בכדי לרדת באחוזי שומן (התפריט אכילה נמצא בפיקוח דיאטנית). לפי מה שהבנתי (אולי אני טועה?
) כשמבצעים פעילות אירובית במטרה לשרוף שומנים תחת מאזן קלוריות שלילי, גם השריר יורד בניפחו. לכן יש לעשות פעילות אנאירובית, גם על מנת להעלות את חילוף החומרים בשרירים וגם על מנת שישמרו על המסה שלהם ולא יעלמו אט אט. עכשיו, אם אני אעבוד רק על הידיים והרגלים, הרי שבאופן טבעי כל שאר השרירים בגופי יתחילו אט אט לרדת בניפחם. משום שאת השרירים האלו קיבלתי מגנטיקה, הפסקת פעילות והמשכה בדיאטה היא אינה מספקת, שכן אני ארד בשומן והשריר ישאר זהה פחות או יותר, שכן אלו תכונות גופי. על מנת לשנות את תכונות השריר, יש גם להמשיך בפעילות הגופנית.
 

RozwareZ

New member
המטרה בתוכנית אכילה

במאזן קלורי שלילי היא לרוב להורדת אחוזי שומן נכון שריר נפגע אבל ככל שהתוכנית תהיה יותר טובה השריר יפגע פחות(תמיד הוא יפגע) אבל המטרה שלך שונה, אתה רוצה להרוס את השריר אז תן לעצמך שבוע שהגוף יהיה קצת במצב לא משהו והשריר ילך כמו שלעולם לא בא
אחר כך תחזור למה שבא לך
 

Sunset Night

New member
אתה פשוט לא מבין, הא?../images/Emo6.gif

שבוע לא ישנה כלום. גם שנה לא תשנה כלום. השרירים בחזה ובמותניים הם מגנטיקה. היו לי אותם עוד מלפני שהתחלתי ללכת לחדר כושר בכלל. ומעולם לא עבדתי על לנפח אותם בחדר כושר, אלא רק על לחזק אותם כדי לעזור בשריפת קלוריות ובהגברת חילוף החומרים. לשריר אין לאן ללכת משום שהוא היה שם מלכתחילה. הדרך היחידה להיפטר מהכל השרירים המנופחים האלו שגורמים לי להיראות כמו באונסר קפקזי עצבני היא, לדעתי לפחות, להמשיך עם האירובי ולהפסיק לעבוד עליהם על מנת שמאזן הקלוריות השלילי יבטא את עצמו גם באחוזי השריר באיזורים עליהם אני אפסיק לעבוד. מה שאני רוצה לדעת, זה מה הדרך הבריאה לרדת באחוזי השריר. אולי כדאי שאמשיך להתאמן עליהם אבל בהרבה פחות מאמץ? או להפסיק לתקופה ואז לחזור? להפסיק בכלל? לשנות את תפריט האכילה? תנו לי משהו! זרקו לי עצם.
 

RozwareZ

New member
אייי אייי

אמרתי לך מאה פעם שהשריר שלך יהיה מסינטול, אין קשר לגנטיקה עכשיו לפי מה שאתה אומר בעצם אם אתה תישקול 10 קילו, ותראה כמו אנורקסית ברייקי לייק(כמובן אירוניה) עדיין יהיה לך את השרירים האלה, אני צודק? כי זה שטות גמורה.
 

flecktor

New member
אם אתה יודע את התשובה למה אתה שואל?

אם באתה ללמוד , פשוט תגיד תודה ותנסה שבוע לעשות את מה ש WOZWAREZ אמר , תלמד שמה שאתה מאמין בו אינו נכון כי אתה רק כי אתה מאמין בו , יש גם עובדות אחרות ביקום שמשפיעות עליך. ואם אתה לא מרוצה מהגינים שלך תחליף אבא או אמא. מה שלא יהיה , אל תתווכח ותעשה ככתוב(אני לומד תנך)
 

Sunset Night

New member
תסביר לי מה ההיגיון בזה??

אתם מציעים שאני אפסיק להתאמן לפרק זמן מסויים, ואז השרירים ירדו. איך זה הגיוני?? למה שהם פתאום ירדו אם אני אפסיק להתאמן? הרי היו לי את השרירים האלו כל חיי. פתאום עכשיו הם ירדו תוך שבוע??
 

Captain Yahav

New member
רוצה כל כך להוריד בנפח?

תרזה, זהו, אין עוד מה לעשות אין משהו אחר, שאתה אומר שיש לך ניפוח ואחוזי שומן גבוהים מצידי תרוץ 3 אולי 4 פעמים בשבוע ותאכל שלילי, אם התדמית של "ביז'ו, עוגייה, שתייה, משהו" לא מתאימה לך רק תרזה, קח לך כמה חודשים עם מאזן קלוריות שלילי מצורף עם אירובי, ותאמין לי, רק טוב ייצא מזה, שומן תמיד יורד בסוף.
 

RozwareZ

New member
אני אמרתי לך מתי שהוא להפסיק להתאמן

???? אני אמרתי לך להביא את הגוף שלך למצב רע ואז בלב ברירה הוא יפרק את השרירים, אתה רוצה תתאמן זה אפילו יכול לעזור אם לא תשמור על תזונה.
 

ronen222

New member
אם תפסיק פעילות בשריר מסוים

ותמשיך לעבוד על אחר זה לא מתכון בכלל טוב בכדי ל"שרוף" שריר בגוף יש תכונה שנקראת הומוסטאזיס זהו מצב שבו הגוף שואף להיות במאזן אם שריר אחד גודל עקב עבודה ותזונה סביר להניח ששריר אחר לפחות ישאר באותו מצב אם לא יגדל אף על פי שאין עבודה עליו
 

RebelRex

New member
אבל כמו שיוסי ציין פעם

שהתאוריה הזאת לא נשמעת כל כך הגיונית כשמסתכלים על כל מפתחי הגוף עם הChicken legs..
 
למעלה