איך יודעים שהגיע הזמן לעוד ילד?

אין "זמן לעוד ילד" הכל תלוי בך

באישיות שלך ובמוכנות שלך (ושל בעלך כמובן). אבל - אם את חושבת על זה ופותחת שרשור סימן שיש מצב שהזמן הזה מתקרב, אז בהצלחה.
 
מעולם לא היה אכפת לי ../images/Emo13.gif

מה שכן אכפת לי זה כמה שעות אני ישנה רצוף בלילה
 
לדעתי האישית, יש לשקם את הגוף בין

היריון להיריון, או יותר מזה- בין הנקה להיריון. לכן, עשיתי מאמצים לא להיכנס להיריון בשנתיים שלאחר הלידה. הפער יהי אצלנו בע"ה שלוש ו-7 או 8 חודשים (תלוי מתי היא תחליט לצאת).
 

פיתהבלי

New member
כשנורא רוצים

וכשזה לא יפריע ללימודים, לעבודה, לגדל את הראשון. כשהכל מצטלב - בום! - זה בול הזמן!
 
כמו שכולם אמרו יודעים. אני אחרי

שנתיים אמרתי לבעלי שאני מוכנה. יש לי חברה שהילד שלה בן 3 והיא עדיין לא מוכנה נפשית. זה בא מבפנים.
 

mevav1

New member
יודעים זאת כשאת רואה תינוק את

מיד נמסה וכמעט מתעלפת ואת מתה שהוא יפלוט עלייך או ישתין עלייך ויביא עם כך טיפת מזל
(אני מדברת בשיא הרצינות)ושלבך נצבט מכל תינוק שהוא לא שלך והכמיהה שגומרת על האמא. זה מה שקרה לי,גם עם הבן וגם עם מיתר הקטנה כאשר עם מיתר זה היה עוד יותר מוחשי מבחינת הכמיהה והרצון והגעגוע לילדה שבהתהוות. וגם תדעי כאשר כל דיגידי דיגידם שאת עושה עם בעלך
יהיה אולי זה שיביא לך את הילד ואת כבר תוך כדי הדיגידי חולמת איך יראה תינוקך. זו תמצית הכמיהה שלי אחר השניים הקטנים שלי. עם הגדולה רציתי להרות כבר בירח דבש וכשקיבלתי מחזור,לא הייתה עצובה ממני..וכששוב קיבלתי מחזור,נהייתי עוד יותר עצובה,אבל כשהריתי את בכורתי האהובה,לא הייתה מאושרת ממני. אז אם את חשה כך,את מוכנה לעוד ילד. אם את לא חשה כל רצון לכך,אינך מוכנה. אם תינוק לא עושה לך את זה,אזי אולי אינך מוכנה לכך. ומה שלא תחליטי,שיהיה במזל והצלחה.
 

מילי לי

New member
זו שאלה מצויינת מצד אחד את רוצה

כבר חבר/ה לתינוק/ת שלך, ולגמור עם זה כמה שיותר מהר ,ושלא יהיה יותר מדי הפרש וקינאה בין הקטנים,להיות אמא צעירה. מצד אחר את אומרת אולי נשקיע בראשונ/ה , מה הלחץ, אני רוצה זמן לעצמי, לזוגיות, לחזור לגוף ובכלל למי בא עוד פעם להשמין ולסבול מכאבי מים ובצקות? נווווווווו....אז מה התשובה? הנכונה? באמת?
 

אסף4יי

New member
תוך כדי הדיגידם רואים את התינוק ?

הרגע הוצאת לי את החשק לסקס ו/או תינוקות בשנתיים הקרובות
 
למעלה