איך יודעים אם אתה מתאים לגדל חתול?

FarFarAway

New member
איך יודעים אם אתה מתאים לגדל חתול?

אני נורא אוהבת חתולים, ומאוד רוצה חתול, אבל האמת היא שאף פעם לא היתה לי חיה, ואני קצת מפחדת
אף פעם לא טיפלתי בבעל חיים, איך אני אדע שאני מוכנה לקחת כזו אחריות ענקית על חיים של חתלתול? איך אני אדע אם אני אסתדר עם חתול בבית? כי קראתי קצת בפורום והזעזעתי לקרוא על אנשים שפשוט "נמאס להם" מהחתול או שהיו איתו קצת בעיות והם זרקו אותו, מה אם החתול שלי יתחיל לעשות צרות ויהיה לי קשה לטפל בו? הקטע הוא שבאופי שלי אני קצת קוויטרית, בדר"כ שקשה לי אני מוותרת - ואני כל כך מפחדת שאני אהיה בן אדם איום ופשוט אוותר על החתול, למרות שקשה לי לרקאות אותי אי פעם עושה לו את זה. ואיך אני אדע לחנך אותו נכון? ולתת לו כל מה שהוא צריך? אני אוהבת חתולים, אבל אף פעם לא היה ל חתול. בקושי אפילו הייתי קרובה לחתול חוץ מחתולת רחוב חמודה שאני תמיד מלטפת. איך יודעים אם אתה תהיה טוב בלגדל חתול? אני לא רוצה חס וחלילה לגרום לחתלתול נזק.
 

C H 4

New member
אנשים אומרים לי שזו הגזמה

אבל אני רואה את זה בצורה מאוד ברורה כשלוקחים אחריות על מישהו חי בעל רגשות, זה לכל החיים אם יולדים ילד זה לכל החיים ואם מאמצים בעל חיים זה לכל החיים ובשביל ללדת או לאמץ (לאו דווקא בעל חיים) צריך להיות מודעים לכך שזה לא תמיד זול, שזה לא תמיד קל אבל שאת מחוייבת לו/ה לכל ימי חייו/ה אם את מסוגלת לעמוד מאחורי החלטה כזו וזה אומר להתגבר על קצת סריטות על הספה, אם יהיו, לעקר ולחסן ולאהוב ולקחת אותו/ה איתך גם אם את נוסעת לצד השני של העולם אין סיבה שלא תאמצי
 

magicgirl1983

New member
האמת שכן

זו קצת הגזמה...חתול לא דורש 24 שעות צומי... כן צריך לדעת שחייבים אחריות מלאה על החתול...ילד זה שונה.. חוצמזה...אם יהיו לה רגשות "אימהיים" לחתול שלה כל ה"אחריות" נראית אחרת. היא לא נראית כעול או כמשהו בלתי אפשרי..
 

C H 4

New member
לא כתבתי שום דבר

על 24 שעות של צומי או רגשות אמאהיים רק שתדע שזו אחריות לכל החיים
 

magicgirl1983

New member
החתול מחנך אותך...לא ההיפך

איך יודעים? מנסים...אבל תקחי חתול מעמותה...ולא משהו שקונים. את צריכה גם לדעת במה הגידול כרוך...האם את יודעת?
 

FarFarAway

New member
אני לא יודעת אם אני יודעת...

כמו שאמרתי, אף פעם לא גידלתי חתול. ואני לא רוצה לקנות חתול, ברור שלאמץ, כי יש יותר מדי חתולים שמומתים כי אין להם אף אחד - זו גם אחת הסיבות שאני רוצה חתול, אני חושבת על זה שאם אני אקח אותו אז יכול להיות שהצלתי את החיים שלו. בא לך לעזור לי ולספר לי במה הגידול כרוך? ושאומריםפ שזה אחריות כמו ילד, זה נורא מפחיד אותי. אני בת 20. לא ממש מוכנה לילד, הייתי אומרת, אז מה אני לא מוכנה גם לחתול?
 

magicgirl1983

New member
לחתול בריא

חול נקי, אוכל שיהיה טעים לו, ומקום נעים לישון בו...זה הכל...כמובן שפינוקים.. חתול שחס וחלילה חולה...וטרינר, עיקור, הוצאות כספיות...וכו'..
 

FarFarAway

New member
אוי, כמה שאני מפחדת שהוא חס וחלילה

יחלה
זו נשמעת כמו הוצאה כספית אדירה לטפל בחתול אם הוא חולה. ליום-יום וחול ואוכל בטוח יש לי מספיק, אבל מה אם הוא יחלב ויצטרך טיפול ארוך. מפחיד אותי לחשוב שאני לא אהיה מסוגלת לתת לו את מה שהוא צריך.
 

magicgirl1983

New member
שימי סכום כסף בצד

כל חודש "למקרי חירום"...ומקסימום יום אחד "תזכי בלוטו" בגלל שלא השתמשת בזה
 

FarFarAway

New member
בדיוק מה שחשבתי ../images/Emo13.gif

כבר עכשיו אני חוסכת כסף. כל פעם שבא לי להוציא על איזו שטות, אני אומרת לעצמי, אבל ה25 ש"ח האלה יכולים לקנות אוכל לחתול ההיפותטי הדימיוני שאולי יהיה לך
 

magicgirl1983

New member
אפשר רק לשאול מאיזה איזור את?

אולי אני אוכל לעזור לך..בלקנות אוכל... מכיוון שאני קונה בסיטונאות לא יהיה אכפת לנו להזמין בשמך..
 

FarFarAway

New member
לא נורא ../images/Emo140.gif

במילא בינתיים עוד לא החלטתי סופית אם אני בכלל אקח חתול.
 

magicgirl1983

New member
אני תומכת בהצעה של עינבל

אולי באמת תתנדבי קצת...האמת שאת צריכה לזכור שזה לא בדיוק אותו הדבר כמו לטפל בחתול אחד...אבל זה ייתן לך את הפרופורציות איך זה אמור להיראות..
 

FarFarAway

New member
ואת יודעת איפה באזור המרכז

אפשר להתנדב לעזור בטיפול בחתולים?
 

FarFarAway

New member
מה, פשוט לבוא אליו ולומר לו שאני

רוצה להתנדב אצלו? הוא בטח יצחק עלי
 

magicgirl1983

New member
לא...ממש לא

אני באתי לשלי ואמרתי לו, שהייתי רוצה להתנדב אצלו. הוא אמר אוקיי בתנאי שאת באה בימים מוגדרים ובשעות מוגדרות. והתנדבתי אצלו 4 חודשים...ואז הלכתי לצבא.. היה כייף לא נורמלי (בשבילי)... חוצמזה...את צריכה ללכת לווטרינר שיש לו קליניקה גדולה ששם יש ביתני אישפוז...רק ככה בעצם זה יעבוד
 

ravit2b

New member
במשרדי העמותה בת"א

תיכנסי לעמותה למען החתול - cats.org.co.il הם משוועים למתנדבים - והמצב שם גם כך קשה אגב זה ממש קרוב לעזריאלי
 
למעלה