איך חוזרים לשירות קבע?

איך חוזרים לשירות קבע?

שלום רב חדשה פה ואשמח להצטרף:) אני בת 30,בצבא הייתי קצינת שלישות ומפקדת בקורס קצינות, השתחררתי אחרי שנה וחצי קבע ועכשיו בעלת תואר ראשון כמהנדסת תעשיה וניהול בוגרת הטכניון במידה ואני רוצה לחזור לשירות קבע, למי עליי לפנות? ובכלל אשמח לשמוע דעתכם לאור הנתונים שרשמתי.. תודה!
 

deathcaster

New member
שלום לך

באתר צה"ל נמצאים פרטים לפנייה של המבקשים לחזור לקבע. אם צה"ל ימצא לנכון, את יכולה למצוא תפקיד עם שכר מכובד בתור אקדמאית. רק קחי בחשבון שבתור שמקצוע של קצינת שלישות אינו מקצוע מאוד מבוקש, וצה"ל מעדיף להעסיק בתפקיד קצינות צעירות שאינן אקדמאיות , בטח שלא עם דירוג מהנדסים, כך שאל תפתחי ציפיות. עוד משהו.. אם את אכן אמא טרייה, תקחי בחשבון שבתור "חוזרת לקבע", בטח בתור קש"לית תדרשי לשעות עבודה מרובות.. אם את לוקחת בחשבון את הנכתב לעיל, זו יכולה להיות החלטה נבונה, אם אכן צה"ל ירצה בך. שיהיה בהצלחה.
 
רב תודות../images/Emo20.gif

אני אמא די טרייה ואכן לקחתי בחשבון את חובותיי שיהיו, במידה וזה יצליח אני לא יודעת כל כך אילו תפקידים יוכלו להציע, אבל אני אשמח לשמוע אפשר לקבל את הכתובת לאתר? יום נפלא.
 

שמש27

New member
למה קצינת שלישות? היא אקדמאית...

תוכלי לחזור לתפקידי הנדסת תעו"ן בתקן סרן - בד"כ בחיל האוויר, אלר"ם (אט"ל בזמנך) או מקומות אחרים. הגישי קורות חיים מקצועיים מיועדים למשרת תעו"ן. קחי בחשבון משכורת נמוכה בהתחלה (6500 ברוטו). בהצלחה.
 

hubitos

New member
אין ספק שהיא אקדמאית

אני בסה"כ ציינתי שישנה האפשרות שהיא מעוניינת לחזור ולשרת בתור שלישה, זה הכל. ברור שישנם תפקידים של מהנדסי תעו"נ שהיא יכולה למלא. במילים אחרות : תודה על התוספת
 
למי עליי להגיש את קורות החיים?

לא מצאתי את הכתובת באתר של צהל ושאלה נוספת - אני צריכה לרשום משהו נוסף או שלגבי תפקידים אופציונאליים - הם בודקים וחוזרים??!!
 

deathcaster

New member
כמו בכל CV את צריכה לרשום

"מעוניינת לבצע תפקיד/ לעסוק במשרה בלה בלה בלה "
 
למעלה