איך חוגגים יום הולדת 20 במדינה?

hreuven2

New member
איך חוגגים יום הולדת 20 במדינה?

בהלויה ממלכתית רבת משתתפים. לא צריך לחפש חברים-כולם באים גם אלה שרצינו וגם אלה שלא. ימי ההולדת מאופינות בכתבות בעתונות ובפרסום חינם. מהיאוש הזה אני מקווה שתצא תקווה גדולה
 

hreuven2

New member
פרסום חינם גם בטלויזיה של פלסטין

ושל החיזבאללה
 

hreuven2

New member
פרסום חינם גם בטלויזיה של פלסטין

ושל החיזבאללה
 
למעלה