איך זה ששמו לאשקלון 1.80

עמידר בבית לא פראיירים..

הבעיה היא שאין להם חלוצים למשחק הזה..בדש עבר להפועל תל אביב ואזולאי שוחרר לפני שבועיים..
 
איקס2..גם אשקלון מגמגמת בזמן האחרון

תיקו מול השקמה נצחון דחוק על מג'דל ועל קרית אתא החלשות..תיקו לא יפתיע כאן אבל קשה ללכת נגד אשקלון בליגה הזו..אגב פיגלמן הגיע ממכבי תל אביב ויחד עם צ'קאנה זה חוד קטלני מאוד..
 
ראיתי את מרמורק שבוע שעבר נגדנו..

אין להם כלום..רק מלחמה וזה מה שמאפיין אותם..אשקלון שלוש דרגות יותר טובה מכל הליגה הזו
 
למעלה