איך זה שבפולגז ובמוטו בייק יש

AVNER XR

New member
איך זה שבפולגז ובמוטו בייק יש

נתוני מסירה שונים לרבעון הראשון של השנה בנתוני מסירה של דו-גלגליים.?ומסקנות שונות לגבי הצמיחה?.או האטה?
 

tomergg

New member
פולגז מציגים תמונה כוללת,

ואילו מוטו מציגים את הנקודת מבט של מטרו.
 

caferacer

New member
בפולגז הנתונים מתעדכנים כל שעה,

כל שעה מתווספים עוד ועוד מספרים. פולגז גם שינו את האטה לצמיחה... מי שהוא לא עשה שעורי בית טוב.
 

enigo

New member
זו אולי צמיחה אבסולוטית, אבל האטה מול שאר

שוק הרכב. ברבעון בו שוק המכוניות צמח ב-40% לעומת שנה שעברה, לקרוא לגידול מכירות של 7% צמיחה זה אולי נכון, איכשהו, אבל לא ממש מעביר את המצב האמיתי. לא יודע מה כתבו או מה תיקנו בפולגז, אבל באף אחת מהידיעות (נכון ללפני כמה שעות) לא ראיתי שמישהו אומר "חברה, משהו כנראה דפוק כאן!" כמו שהיו צריכים להגיד.
 

caferacer

New member
או שאתה מתמם או ש...

הידיעה עברה שינויים כמה וכמה פעמים, כשבכל פעם משתנים חלק מהנתונים. איך שזה נראה, כל שעה שבמטרו מכרו 10 אופנועים הם רצו לעדכן את טל"ז והוא הוסיף את הנתונים באתר. פתאום סאן יאנג קפץ מ 1100 כלים ל 1485 כלים (עם יותר מרמיזה לכך שהנתונים שמטרו פרסמו לפני יום אינם נכונים)... אחר כך ימאהה עלתה מ 222 ל 272 ורק הונדה נשארה במקום השלישי עם 240 כלים. אך גם זה לאחר כמה שעות לא נשאר על כנו, ועתה הונדה עומדת על 300 כלים. מידיעה שהייתה במגמת ירידה של השוק, הפכה הידיעה לצמיחה. איזה יופי מהבוקר שוק האופנועים הספיק לעבור ממדד שלילי למדד חיובי, יותר טוב משער הדולר המרוסק. נראה שפולגז עובדים בשביל היבואנים ומנסים לרצות אותם. אז אם אתה לא רואה את זה, אני אגיד לך "חבר'ה משהו דפוק (ומסריח) כאן!!!" מפליא, באבניר לא השתנה דבר, אבל חכה היום עוד לא נגמר...
 

פול גז

New member
אכן, הידיעה עברה שינויים מספר פעמים... ../images/Emo26.gif

וזו בדיוק הסיבה שבתחתיתה מופיע המשפט הזה: "הידיעה עודכנה, 9.4 19:34" עכשיו ברשותך, הסבר קצר וכמה עובדות. בשעות הבוקר התקבל במשרדי המערכת דו"ח המסירות של הרבעון הראשון של 2008. לאחר עיון, סיכום וניתוח הנתונים הועלתה ידיעה באתר. בהמשך היום, קיבלנו מספר פניות בנוגע לידיעה זו והדו"ח שמאחוריה. מסתבר, שהדו"ח מעודכן אבסולוטית רק חודש אחד לאחור, כלומר, נתוני ינואר ופברואר מדוייקים ב-100% ואילו נתוני מרץ אינם סופיים. שקלנו האם להוריד את הידיעה מהאתר ובסופו של דבר החלטנו לעדכן אותה. סבב שיחות עם היבואנים הביא לפתחנו את נתוני חודש מרץ המדוייקים. הפער בין נתונים אלו לבין נתוני הדו"ח הוא זה שגרם למספרים להשתנות. וכמובן, בעקבות המספרים - גם הניתוח השתנה. אם תרצה, כדבריך, "השוק עבר ממדד שלילי לחיובי בתוך מספר שעות..." בקיצור, אכן ידיעה שאיננו גאים בה במיוחד, בעיקר בדרך ההתנהלות שלה מבחינתנו. לגבי הרמיזות שלך בנוגע ליושרה שלנו, האוביקטיביות והאמינות - ובכן, תכונות אלו נרכשו בזיעה רבה במשך חמש וחצי השנים האחרונות - כנראה שתאלץ לחפש תאוריית קונספירציה אחרת בנוגע לניתוח של השינויים בידיעה הנ"ל... לסיום, אם יש משהו מסריח כאן זו בעיקר הגישה שלך, אבל זו מדינה חופשית כידוע.
פול גז - מגזין מוטורי בגובה המשקף
 

AVNER XR

New member
|כל הכבוד תגובה עיניינית כמו שאני מצפה מפולגז

ובכלל ,נהנה לקרוא שם הרבה יותר מהמתחרה ,עם כתבות מעולות. אבל יאללה מה עם מבחן לF800GS ,הגיע הזמן יא דוקטור.
 
למעלה