איך זה שבעצם אנשים לוקחים שירותים שונים

רפפם

New member
איך זה שבעצם אנשים לוקחים שירותים שונים

לקידום אורגני ולבניית האתר, הרי המקדם משנה לא מעט דברים באתר עצמו, וכמעט כל האתרים של בוני ומקדמי אתרים מציינים בהם שהם עושים את גם בנייה וגם שיווק, ובמיוחד כשהיום ה on page יותר חשוב לקידום אורגני מאשר החלפת קישורים.
בעצם התחום הנפרד מבניית ועיצוב האתר זה קידום ב PPC, מישהו כאן למד את זה?
 

seostar

New member
לא שמים את כל הביצים בסל אחד

כי יום אחד יכולה להיות רעידת אדמה וכולם יפלו וישברו.

שמישהו תופר לך חבילה שהכל כלול אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל ממנו הרבה פחות.
 

רפפם

New member
לא, פשוט זו דרך שונה מאוד

להביא תנועה מאשר קידום אורגני.
הבעיה ב"לימוד" של הנושא שאפשר לשרוף המון כסף עד שלומדים לעשות את זה נכון
 

רפפם

New member
לאו דווקא גוגל, ובעיקר

מהכסף הלא שרוף.
מי שמחזיק מעמד ומגיע למצב שהוא עושה קמפיינים ריווחיים אז בסופו של דבר יכניס לחברות ה PPC המון כסף ויישאר איתם שנים, מצב של win-win. לא שאני חושב שהם אלטרואיסטים אבל בתכלס' זה המצב המשתלם יותר לאורך זמן.
אבל ממש לא אכפת לי מה גוגל עושה עם זה, מצידי שימציאו עוד מכונית מעופפת או יקנו את צבא ארה"ב, אני רוצה לשלוט ב PPC כדי להרוויח.
ומעניין אותי כרגע יותר PPC במובייל
וגם, הכסף הגדול באינטרנט, קרי הימורים, מפרנס חברות PPC אחרות..
 
לכל אחד יש התמחות

אפשר לקבל סל שירותים שלם מחברה מסויימת
אבל אני חושב שכדאי ללכת למומחה בכל תחום
 
למעלה