איך זה לגדל כלב בהולנד?

kshoval

New member
איך זה לגדל כלב בהולנד?

שולם! אני עוברת לגור בשנתיים הקרובות באמסטרדם בעקבות עבודה. יש לי בארץ כלבה שהיא מאוד חשובה לי,והיא בת 13. היא רגילה לחצר הגדולה,לשמש,לשחק עם החתולים בגינה... איך אתם חושבים שיהיה לה בהולנד? ובכלל איך מוציאים כלב לטיול בקור הזה? והאם יש הרבה ווטרינרים באמטרדם? אשמח לשמוע ממישהו שיש לו כלב ובפרט כלב מבוגר... תודה!!!
 

numkimhi

New member
לפי מה שאני יודעת ...

אני כבר המון זמן בהולנד ואני יודעת המחייה של הכלבים בהולנד מאוד טובה יש פארקים מקסימים להוליך את הכלבים ומבחינת הקור אני לא חושבת שזה יהווה בעייה לאט לאט הוא יתרגל ... ויטרנרים יש המון בהולנד . אני מאחלת לך מעבר חלק ונסיעה טובה
 

kshoval

New member
תודה! מבחינת הקור מלבישים את הכלבים בהמון

בגדים חמים?ואיך הם מסתדרים עם הגשמים והרוחות?... יש ווטרינרים ישראלים באמסטרדם שאת מכירה? תודה.
 

Deanb

New member
באמת לא ברור הקטע

עם וט ישראלי... כאילו וט הולנדי יעשה עבודה פחות טובה??
 

Fair game

New member
אני מניח שהכוונה היית

שלפעמים יותר קל לתקשר עם ישראלי ולהסביר לו את הבעיה מאשר עם הולנדי במיוחד שאתה לא דובר טוב את השפה
 

kshoval

New member
בדיוק. איך אנשים אוהבים לקחת אתזה לקטע של

"הולנדי יעשה עבודה פחות טובה" מה הקשר...? פשוט אנשים שחיים מוויכוחים. רדוד וסיביר או לא,הכלבה שלי היא מבוגרת והיא לא תתרגל לקור-אם הייתם קוראים את ההודעה שלי ומתייחסים לכל פרטייה ולא רק לעניינים שבהם אתם יכולים לתקוף, הייתם מבינים שפה כל האישיו-בגלל שהכלבה מבוגרת.
 

Deanb

New member
אז אשמח אם תסבירי לי מדוע

חשוב לך וט ישראלי... והתייחסתי לכל ההודעה שלך - אל תהיי קורבן! אף אחד לא מרחם על כאלה... כלבים מוכנים עוד יותר טוב מאנשים לקור...
 

kshoval

New member
מאוד פשוט

האנגלית שלי לא ברמה גבוהה מספיק בכדי להסביר לוטרינר את כל עברה הרפואי של כלבתי .
 

Siegel

New member
כאילו שאי אפשר לדבר אנגלית

והכלבים לא צריכים שום דבר לקור והרוח והגשמים. אנחנו לא בסיביר וגם לא בגרינלנד. הכלבים בדרך כלל אפילו לא שמים לב. אפילו בשלג הם אוהבים לשחק. יותר חשוב שתחשבי על עצמך ותתכוני את עם בגדים חמים אחרת הכלב לא יטוייל ויהיה חבל.
 

מלפפiן

New member
אני לא יודעת איזו כלבה יש לך, ומה מצבה,

באופן כללי הולנד מאד ידידותית לכלבים (בטח שיותר מישראל) ולרוב הכלבים יש חיים מאד נוחים כאן. ורטרינרים יש בכל מקום ותמיד אפשר לדבר איתם אנגלית. אבל מזג אויר באמת יכול להיות בעייתי, הגשמים והרוחות זו לא הבעיה, הבעיה היא הטמפרטורות שיכולות בחורף לרדת מתחת ל-0 ולכלב מבוגר זה יכול להיות קשה. אני יכולה להעיד על הכלבה שלי, שהיא בת 10, הולנדית מלידה, בקיץ היא שד משחת, אבל בחורף, אין מה לעשות, הקור עושה את שלו והיא סובלת מכאבי פרקים. מה זה אומר? שבחורף צריך להרים אותה במדרגות ולקחת מעלית איפה שאפשר. בבית היא ישנה בסלסלה שלה מתחת לשמיכה, קרוב לרדיאטור, ובחוץ היא מסתובבת עם מעיל מחמם. אין מה לעשות, זה עניין של גיל, גם לאנשים מבוגרים זה קשה בחורף, אבל מצד שני מדובר על עונה קצרה. בכל מקרה הייתי שוקלת מעבר באביב, קיץ, כדי שתוכל לאט לאט להתרגל לחילופי טמפרוטורות, ולא עכשיו לדוגמה, כשאנחנו 8 מעלות מתחת לאפס. בהצלחה!
 
למעלה